directe ! a La República. N. 4058. Dijous, 21 de juny de 2018 17:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Albert Rivera avala Millet i Montull i 'mata' el procés per enèsima vegada

El líder de Ciudadanos acusa CDC de “banda” i diu que “el procés separatista s’esgota”

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Albert Rivera no ha esperat ni al final del judici pel cas Palau per posar-se la toga de jutge i sentenciar Convergència per les suposades comissions cobrades a canvi d’adjudicacions d’obra pública. El líder de Ciudadanos ha avalat així les acusacions de Fèlix Millet i Jordi Montull i, en una entrevista a TVE, ha dit: “S’acaba una etapa en la qual CDC s’ha embolcallat amb la bandera per tapar la cartera. Hem tingut un partit que ha estat una autèntica banda, la banda del 3%. El que em van dir ahir no em sorprèn gens”. 
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
Rivera torna a ‘matar’ el procés

A més, Rivera ha expressat que “si Mas tenia alguna esperança, amb això s’esgota”. I, en aquest sentit, ha extrapolat totes les sospites que sobrevolen Convergència al conjunt de l’independentisme: “Per mi, s’esgota també el procés separatista, perquè no oblidem que CDC avança a una velocitat meteòrica cap a la independència al mateix ritme que avancen els processos judicials d’independència”. Segons ell, Mas defensa la plena sobirania perquè vol una Catalunya estat on els tribunals no jutgin “la corrupció de CDC”.

Quantes vegades l’unionisme ha donat per mort el procés?  

Així, l’unionisme torna a enterrar el procés d’independència, després d’afirmar que ha mort reiteradament des del mateix any que va arrencar, el 2012. A l’avantsala de les eleccions d’aquell any al Parlament, el titular d’El Mundo acusant Pujol i Mas de tenir comptes a Suïssa ja feia especular alguns que l’incipient procés ja havia mort. Les dificultats per pactar data i pregunta del 9N, l’esclat del cas Pujol, el trencament de la unitat a Pedralbes unes setmanes abans de la consulta, el debat de la llista unitària en les eleccions plebiscitàries, els resultats del 27S, el debat sobre qui havia de ser el president després dels comicis o els pressupostos frustrats de 2016 van motivar que dirigents unionistes es vantessin de la mort del procés. L’última que ho va fer va ser Inés Arrimadas el mes passat en motiu del judici del 9N, només dos dies després de la manifestació del 6F



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
pepitu fletxa El Vendrell
11 de març de 2017, 18.31 h

#7 Me imagino tu persona cagando fachas eres un miserable pervertidor de niños como estos curas tan buenos que te educaron en la religión franquista mientras te daban por detrás dia tras dia,miserable VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
10 de març de 2017, 18.27 h




#13


Hi ha poques coses que, si es repeteixen massa, segueixin fent riure, però aquesta astracanada del Cagarrutaneses, a mi em fa ESCRUIXIR DE RIURE !! !!


HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !! . . . JA HI TORNA !! !! !! !!



M'HERNIARÉ DE TANT DE RIUREEEEEEEEE !! !! !! !!


QUE INFANTIL !! !! !! !! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH . . . Cagarrutaneses, es veu que mal usar el meu nom no et prova, NO SE'T POSA BÉ, cada vegada fas uns RIDÍCULS MÉS ESCANDALOSOAMENT GROTESCOS.



Ara sembles ta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
10 de març de 2017, 17.32 h

El AVE a La Meca empieza a rodar

http://www.expansion.com/empresas/transporte/2017/03/09/58c06fd646163fed698b4606.html?cid=OUTSINER001&s_kw=elmundo


En el tramo sur, que discurre entre las ciudades de Jeddah y La Meca, la marcha de las obras discurre con mayores dificultades. El consorcio todavía tiene que montar unos 10 kilómetros de vía y existen problemas en dos o tres kilómetros de montaña donde la solución que se pactó con los encargados de las obras de infraestructura (corte de l... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
10 de març de 2017, 17.26 h

Són pesats i llefiscosos!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
10 de març de 2017, 16.53 h

Esla amics de Ribera són cada vegada més indicatius del que és el seu partit.

Reconeguts lladres: Millet, Montull.
Capo del partit més corrupte d'Europa, Rajoy.

En el seu idioma castellano. Dime con quien andas y te dire quien eres.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
10 de març de 2017, 16.07 h




#7 #9


(Quanta insistència ! que pesadetes i enganxoses, les marietes franquistes, oi??!!, quin fart !)





uuuuuuuuuuuuffffffffffff . . . quanta insistència, noia !! !! Però convé que et DESENGANYIS, que sàpigues que NO TENS CAP POSSIBILITAT.


4, 8, 16, 32 , 64, 128 . . . tantes vegades com calgui, t'ho repetiré fins que ho entenguis, pobreta, a veure si acabes per assimilar que no cal dir-me "caridu" ni "tirarma lus tejus":


Ho sento molt, boniqueta, però a mi només m'agraden... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
10 de març de 2017, 15.16 h

#8 Dos empresarios admiten haber facturado al Palau trabajos para CDC

¿Por que creeis que Millet y Montull han cantado, siendo acusados podrian mentir pero no lo haran porque hay muchisimas pruebas documentales y periciales suficientes para condenarlos a ellos y a Osacar a fFerrovial y a CDC aunque NO hubiesen confesado?

Si cantan, es precisamente es para rebajar ALGO los muchos años que les piden y porque estan molestos de que CDC los haya abandonado.

http://www.elmundo.es/cataluna/2017/0... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
fasfastic fletxa fasfastic
10 de març de 2017, 13.45 h

#7 fasfastic


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
10 de març de 2017, 13.43 h

Santcompanys era un político incapaz que regó Cataluña de sangre. Su golpe de estado de 1934 dejó 107 muertos y 11 heridos en 10 horas. Bajo su gobierno fueron destruidos más de 7.000 edificios religiosos, asesinados 47 periodistas, mossos d’esquadra y hasta un sordo por saber latín, destrozada la Sagrada Familia y asesinados los 3 curas que la atendían, y organizados dantescos campos de concentración como el de Omells de Na Gaia. Toleró el asesinato del 3er presidente de la Generali... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
10 de març de 2017, 13.31 h



#2

Bé, ara em toca anar a dinar. Ja passarem comptes després, Cagarruteta.. .