El digital dels que votaran #SíSí. N. 3697. Diumenge, 25 de juny de 2017 05:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 10 de març de 2017 14:00 h

Albano-Dante Fachin, acusat de pressionar una periodista

El secretari general de Podem està al punt de mira perquè ha dit a una professional de 'Nació Digital' que utilitza l''estil Eduardo Inda'

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Albano-Dante Fachin ha rebut acusacions de pressionar una periodista en relació amb una piulada que va fer dimecres el diputat comú en resposta a un presumpte plagi del digital marcadament espanyolista Ok Diario –d'Eduardo Inda– al català Nació Digital. La notícia que ha creat la controvèrsia informava que Fachin hauria exigit set llocs de 30 a l’executiva de la nova formació que estan bastint Ada Colau i Xavier Domènech. Una de les periodistes que signaven la notícia original a Nació Digital, Sara González, va denunciar un possible plagi a Twitter i el secretari general de Podem li va respondre: “És el que passa quan publiques coses de l’estil Inda”. 
"Això és un exemple d'un polític pressionant una periodista per una noticía que no li ha agradat"

Les paraules de Fachin ja han suscitat reaccions de diverses veus de la professió, com ara la del Grup de Periodistes Ramon Barnils, que li responia ahir a la nit també a Twitter: “Això és un exemple d’un polític pressionant una periodista per una notícia que no li ha agradat. Ho condemnem”. Al seu torn, la també periodista Pilar Carracelas també ha lamentat el comentari etzibant-li: “Ja t’agradaria a tu i a molts ser la meitat de professional en la teva feina que la Sara González”. 







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
12 de març de 2017, 10.40 h

FAQCHI, FACHIN, COM A BON PODEMOS I COMUNS, LA IDEOLOGIA ESQUERRANA I DEMOCRÀTICA, NO L'HA TROBADA, ÉS PER L'ÀNCORA ESPANYOLA QUE PORTA AL CERVELL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
10 de març de 2017, 18.23 h





#8


NO PUIDO !! NO PUIDOOO!! !! !! !! . . . HUAH HUAHH HUAHH HUAAHH HUAAAHH !! !!


HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !! . . . JA HI TORNA !! !! !! !!



M'HERNIAARÉ DE TANT DE RIUREEEEEEEEE !! !! !! !!


QUE INFANTIL !! !! !! !! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH . . . Cagarrutaneses, es veu que mal usar el meu nom no et prova, NO SE'T POSA BÉ, cada vegada fas uns RIDÍCULS MÉS ESCANDALOSOAMENT GROTESCOS.



Ara sembles talment un nen (o una nena, potser millor) amb un pirulí de menta, fent m... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
10 de març de 2017, 17.27 h

El AVE a La Meca empieza a rodar

http://www.expansion.com/empresas/transporte/2017/03/09/58c06fd646163fed698b4606.html?cid=OUTSINER001&s_kw=elmundo


En el tramo sur, que discurre entre las ciudades de Jeddah y La Meca, la marcha de las obras discurre con mayores dificultades. El consorcio todavía tiene que montar unos 10 kilómetros de vía y existen problemas en dos o tres kilómetros de montaña donde la solución que se pactó con los encargados de las obras de infraestructura (corte de l... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
pou fletxa cat
10 de març de 2017, 16.14 h

Ostres! a un periodista se'l pot pressionar però a una periodista... l'acusaran d'assetjador, masclista, violador, maltractador, assassí...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
10 de març de 2017, 15.45 h



(Quanta insistència ! que pesadetes i enganxoses, les marietes franquistes, oi??!!, quin fart !)





uuuuuuuuuuuuffffffffffff . . . quanta insistència, noia !! !! Però convé que et DESENGANYIS, que sàpigues que NO TENS CAP POSSIBILITAT.


4, 8, 16, 32 , 64, 128 . . . tantes vegades com calgui, t'ho repetiré fins que ho entenguis, pobreta, a veure si acabes per assimilar que no cal dir-me "caridu" ni "tirarma lus tejus":


Ho sento molt, boniqueta, però a mi només m'agraden les done... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
10 de març de 2017, 15.43 h



#1 #4

(Quanta insistència ! que pesadetes i enganxoses, les marietes franquistes, oi??!!, quin fart !)





uuuuuuuuuuuuffffffffffff . . . quanta insistència, noia !! !! Però convé que et DESENGANYIS, que sàpigues que NO TENS CAP POSSIBILITAT.


4, 8, 16, 32 , 64, 128 . . . tantes vegades com calgui, t'ho repetiré fins que ho entenguis, pobreta, a veure si acabes per assimilar que no cal dir-me "caridu" ni "tirarma lus tejus":


Ho sento molt, boniqueta, però a mi només m'agraden ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
10 de març de 2017, 15.24 h

Dos empresarios admiten haber facturado al Palau trabajos para CDC

¿Por que creeis que Millet y Montull han cantado, siendo acusados podrian mentir pero no lo haran porque hay muchisimas pruebas documentales y periciales suficientes para condenarlos a ellos y a Osacar a fFerrovial y a CDC aunque NO hubiesen confesado?

Si cantan, es precisamente es para rebajar ALGO los muchos años que les piden y porque estan molestos de que CDC los haya abandonado.

http://www.elmundo.es/cataluna/2017/03/1... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
fasfastic fletxa fasfastic
10 de març de 2017, 15.22 h

#2 cagarret


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
10 de març de 2017, 15.22 h

Dos empresarios admiten haber facturado al Palau trabajos para CDC

¿Por que creeis que Millet y Montull han cantado, siendo acusados podrian mentir pero no lo haran porque hay muchisimas pruebas documentales y periciales suficientes para condenarlos a ellos y a Osacar a fFerrovial y a CDC aunque NO hubiesen confesado?

Si cantan, es precisamente es para rebajar ALGO los muchos años que les piden y porque estan molestos de que CDC los haya abandonado.

http://www.elmundo.es/cataluna/2017/03/1... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
10 de març de 2017, 15.01 h

Santcompanys era un político incapaz que regó Cataluña de sangre. Su golpe de estado de 1934 dejó 107 muertos y 11 heridos en 10 horas. Bajo su gobierno fueron destruidos más de 7.000 edificios religiosos, asesinados 47 periodistas, mossos d’esquadra y hasta un sordo por saber latín, destrozada la Sagrada Familia y asesinados los 3 curas que la atendían, y organizados dantescos campos de concentración como el de Omells de Na Gaia. Toleró el asesinato del 3er presidente de la Generali... Llegir més