El digital dels que votaran #SíSí. N. 3866. Dilluns, 11 de desembre de 2017 08:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El fracàs de la #MarcaEspaña es consuma: Anar a peu és més ràpid que l'AVE a la Meca

La calamitat més estrepitosa deixa en desgràcia les empreses constructores espanyoles

Comentaris 22  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El llistat de notícies dedicades al fiasco descomunal del projecte espanyol de l'AVE a la Meca segueix ampliant-se. Entre els retards, els sobrecostos, les acusacions amb altres empreses d'altres països i els incompliments del contracte, ara s'ha d'afegir una nova calamitat a la construcció que havia de fer brillar la #MarcaEspaña: hi haurà trams del recorregut pel mig del desert que la velocitat màxima serà de 5 quilòmetres per hora. Una persona amb pas ferm va més ràpida.
marca espanya, ave, meca
Comparteix
   


Etiquetes
La faraònica obra de l'AVE a la Meca per part d'empreses espanyoles afegeix al seu historial un altre desastre. Ningú no va preveure que als trams del mig del desert, les vies patien el risc de cobrir-se de sorra. Si això passa, fa impracticable el trànsit. És per això que en un comunicat que ha fet públic el digital elindependiente.com, s'explica que si les vies estan en bon estat, la velocitat serà de 120 km/h. Si hi ha presència de sorra es baixarà fins als 50 km/h i, si la sorra sobrepassa les vies, s'haurà de fer a la velocitat irrisòria de 5 km/h. Si tenim en compte que la velocitat mitjana d'una persona (depèn de l'edat, la condició física i del context -no és el mateix un passeig que una caminada-) ronda entre els 4,5 i 5,5 km/h, podríem afirmar que una persona a peu va més ràpida que alguns trams de l'AVE.
 
La carta del contractista va ser entregada el 22 de gener i explica a les restriccions dràstiques de velocitat que afectarà els trens Talgo entre les estacions de KAEC (acrònim anglès de la recentment fundada Ciutat Econòmica Rei Abdul·là) i Medina. A més, explica que l'encarregat de dictaminar la velocitat del tren és el maquinista, que durant la inspecció diària ha d'observar la quantitat de sorra acumulada a l'interior de les vies.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
En Capablanca fletxa Serra de l´Obac
12 de març de 2017, 02.23 h

Si és veritat, segueix sent increïble. Mare meva, quan no és un tren, és un canal i si no una autopista. La Marca España la van deixant a cada lloc per on passen. No ens fa pas cap bé a Catalunya, que podríem estar exportant molt més, si no fos perquè encara ens associen a España i la seva marca hispànica.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
AH, AH, AH fletxa CATALUNYA
11 de març de 2017, 20.28 h

Això sí que és la veritable marca aPPaÑa´t com puguis !!!!!!

AH, AH, AH, AH !!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
11 de març de 2017, 19.18 h

#19 Et recordo, dilecto "facha", que els projectes dels arquitectes també han de contemplar la FUNCIONALITAT de la seva obra. Si la gent que passa pel pont no aprecia la mida dels esglaons, es que esta MAL PROJECTAT.

És més fàcil que un arquitecte tingui en compte LA PERCEPCIÓ dels vianants que no que CADASCÚ D'AQUESTS hagin de fer un CURSET PER TRAVESSAR EL PONT oi?

És de sentit comú, però que le d'explicar a un "facha" "paleto" "choni" i "progre que es va quedar encallat al 68" c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
11 de març de 2017, 17.07 h

aPRENDE QUERIDO nazi,

LAS CAIDAS EN VENECIA no SON POR RSBALONES SINO POR LA FALTA DE PERCEPCION POR PARTE DE LA GENTE DE LOS DIFERENTES TAMAÑOS DE LOS ESCALONES COMO PASA EN todo PUENTE CON ESA FORMA.
http://www.soitu.es/soitu/2008/09/30/info/1222797023_170950.html

LA MEJOR PRUEBA DE QUE NO ES UNA CULPA DEL ARQUITECTO ES QUE CADA VEZ LE CONCEDEN OBRAS MAYORES Y MAS IMPORTANTES

Y ESO ES PRECISAMNTE LO QUE OS JODE. PUES AJO Y AGUA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 15
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
11 de març de 2017, 15.34 h

#17 Si llegiu tot l'article trobareu la següent frase: "Es más, según le relata una periodista local, Erla Zwingle, desde su inauguración se han presentado más de 5.000 denuncias contra el puente por ciudadanos que se han caído. "

I l'article te un any i mig ves a saber les que s'han posat des de la data de l'article fins avui.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
11 de març de 2017, 15.16 h

#16 Benvolgut "facha" "paleto" "choni" i "progre anclado en el 68"

Mentre no passi el mateix que passa amb el Pont de Venècia que durant les tres primeres setmanes van haver d'atendre 10 persones pels danys que s'havien fet amb les caigudes degut al relliscòs del seu terra...

Qui va dissenyar aquest pont? Un tal Calatrava...

http://valenciaplaza.com/el-puente-de-venecia-de-calatrava-ya-es-oficialmente-un-gran-fracaso-de-la-ingenieria

Però segons la filosofia PPerra (la culpa és del bar... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
11 de març de 2017, 12.48 h

El arquitecto español Calatrava presenta el nuevo techo del mundo: la Torre de Dubai Creek Harbour

El arquitecto español Santiago Calatrava ha presentado en Dubai el que será el próximo "icono del emirato", una torre inspirada en la flor de lirio y por un valor de 1.000 millones de dólares (casi 900 millones de euros), que será mayor que el Burg Jalifa, actualmente el edificio más alto del mundo

http://www.elmundo.es/economia/2016/04/12/570ca03922601deb0f8b459a.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
11 de març de 2017, 12.44 h


#12 El recuerdo de los nazis que se tiraban a tu madre en la taberna de tu pueblo, NUNCA te abandonarà, verdad?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
11 de març de 2017, 12.43 h

El AVE a La Meca empieza a rodar
El mayor contrato español en el exterior

El consorcio español arranca este mes las pruebas a máxima velocidad.
http://www.expansion.com/empresas/transporte/2017/03/09/58c06fd646163fed698b4606.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
11 de març de 2017, 12.36 h

GLOBALIZACIÓN DE LA ECONOMÍA ESPAÑOLA

Los trenes de Talgo unen en una noche Moscú y Berlín
Los convoyes realizan un cambio de ancho de vías en la localidad bielorrusa de Brest sin detenerse, siguiendo la tecnología de la empresa española
http://www.elperiodico.com/es/noticias/economia/trenes-talgo-moscu-berlin-rusia-alemania-5698629


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat




EDITORIAL fletxa

Els independentistes guanyaran sinó es creuen les enquestes

Som davant unes eleccions “il·legals” i cal que ho recordem. Els grans mitjans de comunicació tenen clar que volen acabar amb els independentistes i han descobert que les enquestes manipulades són una eina clara de desestabilització. ... Llegir-ne més







BLOGS enquestes

Vicenç Plans Vicenç Plans
L’acord del Senat del 27 d’octubre de 2017 no és una llei (11/12/2017)
El Dietari del Procés El Dietari del Procés
L'escrutini del 21D: 'Piensa mal y acertarás'
Joan Lladonet Joan Lladonet
L'article 155 no diu que es faci el que Rajoy ha fet
Jordi Solà Coll
Només una part de la veritat. Opressió i independència de Catalunya
Josep Maria Loste Josep Maria Loste
Les interconnexions Portbou-Cervera i el segle XXI
El Comunicado - JL Herrera El Comunicado - JL Herrera
La anomalía de Ciudadanos
Joan Guerola
Contes d'en Jan Bosch 175 Xiscles de gavines 3
Josep M. Torres Josep M. Torres
SOSPITÓS..., el mot "independència" no existeix a tot el Programa Electoral de JxCAT.


#CATALUNYAusurpada fletxa









publicitat





#xocdetrens fletxa






publicitat









publicitat







publicitat



publicitat







logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.