El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 22:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Westminster rep Romeva el dia després de la sentència del TSJC

Ofereix una conferència a la Cambra dels Comuns

Comentaris 22  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El conseller d'Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència, Raül Romeva, oferirà aquesta tarda una conferència a la Cambra dels Comuns de Londres, Palau de Westminster, en la primera sessió que organitza el grup parlamentari 

Comparteix
   


Etiquetes
L'All-Party Parliamentary Group on Catalonia és un grup creat per 21 diputats dels sis principals partits amb representació a les dues cambres del Parlament britànic, des dels conservadors fins als laboristes passant pels liberal-demòcrates: el Partit Conservador, el Partit Socialdemòcrata, el Partit Laborista, el Partit Liberal Demòcrata, el Partit Nacionalista Escocès (SNP) i el Partit Nacionalista Gal·lès. En la conferència que oferirà aquesta tarda a les 18h també l'acompanyarà el delegat del Govern al Regne Unit i Irlanda, Sergi Marcén, acompanyarà el conseller.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
manelic fletxa arbucies
16 de març de 2017, 07.05 h

#21 pesat


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
LLUIS fletxa bcn
15 de març de 2017, 18.41 h

Joana Ortega, ofereix les dades definitives de la consulta independentista del 9Ngencat.cat

Política 01/12/2014 21:02 Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra la participació final en la consulta en el 37% del cens, i el suport a la independència en el 30% .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Fd'A. fletxa Calders
15 de març de 2017, 12.24 h

#13 I derogarem que Directe!cat hagi d'aguantar imbècils com tu que juguen amb les coses de menjar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
15 de març de 2017, 12.00 h

ENDAVANT RAÜL ROMEVA, AMB LA TEVA PROFITOSA TASCA, ENVERS LA DEMOCRÀCIA,.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de març de 2017, 12.00 h




#13

Parlant de lleis derogables: que potser és de llei que tots els feixistes PPancastellanistes tingueu aquests cervells tan mal dotats per a pensar?


És de llei, o es tracta de tares genètiques?



. . . formulo la pregunta amb tot respecte i educació, que consti.




Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
lleidatà fletxa segrià
15 de març de 2017, 07.35 h

Alguns parlamentaris anglesos es senten culpables per la seva traició a Catalunya de sa política del 1714 !
Al menys està bé que ara siguin sensibles al tema, creant l´agrupació Catalonia !
A veure si en podem treure profit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16

Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
14 de març de 2017, 23.37 h






#13

oooOOOOOOOoooooiiiiixxxxx, . . . maca, que "ORIGINAL" . . . aquesta "brometa (els subnormals unionistes considereu que això és humor) NOMÉS l'hem llegida unes 20 vegades en aquest digital.





Vols dir que no aniries més bé dedicant-te a altra cosa que no a fer comentaris casposets? Potser en altres ocupacions no feries necessàriament el ridícul, no et sembla? No sé jo, . . . i si et dediquessis , posem per cas, a una tasca tan satisfactòria i noble com ara . . . PINTAR ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
dani fletxa Barcelona
14 de març de 2017, 23.06 h

#13

molt bona !!! que gracios que ets !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
14 de març de 2017, 21.09 h

quan siguem una república independent, derogarem la llei de la gravetat i les lleis de kepler, perque van en contra del dret dels planetes a moure' s lliurement per l univers.