El digital dels que votaran #SíSí. N. 3902. Dimarts, 16 de gener de 2018 08:11 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Esquerra vol saber si el Gobierno investiga el possible frau fiscal de CR7

Esquerra Republicana demana explicacions pel silenci, tres mesos després, davant del cas 'Football Leaks'

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Aquest dimarts 14 de març ha fet tres mesos exactes des que el grup d'Esquerra Republicana al Congrés va sol·licitar la compareixença del secretari d'Estat d'Hisenda, Enrique Fernández Moya, arran de les informacions aparegudes al desembre de 2016 sobre presumptes fraus per part de futbolistes professionals. Acabava de sortir a la llum, entre altres casos, el del jugador del Reial Madrid Cristiano Ronaldo, sobre qui la web Football Leaks va publicar que hauria desviat 150 milions d'euros en paradisos fiscals.
cr7, cristiano ronaldo, real madrid
Muntatge de CR7 amb euros al darrere
© directe!cat

Comparteix
   


Etiquetes
Quan i què?

Aquest dimarts, i a la vista que des d’aleshores no hi ha hagut cap novetat sobre el cas ni indicis que s'estigui treballant en això, el diputat Jordi Salvador ha registrat una sèrie de preguntes per conèixer, entre altres coses, ‘si el govern espanyol ha posat en mans de la Fiscalia les informacions publicades per Football Leaks’. En cas afirmatiu, quan. I en cas negatiu, ‘per què no?’, insisteix Salvador.
 
En la bateria de preguntes, Jordi Salvador pregunta si al govern espanyol li consta que aquest tipus de pràctiques s'estiguin produint en el futbol d'elit i quines mesures està duent a terme ‘per detectar-les i eradicar-les, i amb quins recursos’.
 
‘Volem conèixer de quines eines i mecanismes disposa l'Agència Tributària per investigar el delicte fiscal en el futbol i en l'esport d'elit en general, i quins procediments té en marxa’, conclou el diputat republicà.

Diferència de criteri
 
És evident, afegeix Salvador, que ‘no sembla que s'actuï amb la mateixa diligència a l'hora d'investigar a jugadors d'un o un altre club’, en relació, per exemple a les investigacions de les quals han estat objecte determinats jugadors del Barça.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
16 de març de 2017, 12.53 h

-desviat 150M€ a paradisos fiscals. No "en"
-que aquestes pràctiques tinguin lloc al futbol d'elit. Ni "tipus" ni "produint" ni "en el futbol"
-quines mesures ha pres. No "duent a terme"
-volem saber quines eines té l'Agència. Ni "conèixer" ni "disposa"
-al futbol i a l'esport d'elit. Ni "en el futbol" ni "en l'esport"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
16 de març de 2017, 10.44 h



QUE SE INVESTIGUI A FONS, per què a Madrid, tenen un "molt guapo, molt ric i el mejor jugador do mondo" (i menys mal que no va dir , el más inteligente). , POBRET, per què la "TONTUNA" que arrastra...........


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
mario fletxa barna
16 de març de 2017, 09.44 h

Vinga Esquerra no ho deixeu passar!, ho sap el món i ho volem saber tots els que hem estat vexats continuament sense miraments ni MORAL!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Fd'A. fletxa Calders
16 de març de 2017, 09.12 h

Com que es diu Cristiano, ho han deixat en mans de l'Església.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
15 de març de 2017, 22.41 h



#7 Exactament, Peni-Sanahuja, ben cert. Ell es pensa que publicitant el meu nom jo tindré por de que els seus amics falangistes em vinguin a cremar la casa de nit, quan jo hi sóc a dins, però a la meva edat me'n ric de les carallades de tots els feixistes de l'estat junts.


Jo ja he fet la meva vida, tot el que va venint és una propina. Què em podria passar de mes hermós que morir com un màrtir per la meva pàtria?


De tota manera, el que no ha entès el pobre ruc Caguetesneses, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
15 de març de 2017, 20.28 h

I tant que ho investigarà... està previst per al 2030. I serè molt estricte.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
15 de març de 2017, 18.44 h

#1

El nazista aragoneses orientales i tota la parafernalia que esribìa al seu nick, l'ha cambiat per fotre al senyor de Figueras.?

Ets una mala persona i pitjor español, QUE NO CATALÀ.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
15 de març de 2017, 18.08 h

#4 Si, i així cobrir les seves necessitats de les quals està mancat de tota la vida, fent-se un solitari. Està amargat perquè encara no ha cardat


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
15 de març de 2017, 18.06 h

#1 Desviar? a on vius tu? al cul del teu novio? a diferència de vosaltres aqui es jutja els casos de corrupció, mentres que a espanya es tapa, es premia i es desvia l'atenció amb entreteniment com la merda de la lliga espanyola, toros, entre d'altres banalitats de nivell baix, però aptes per ments inferiors com la teva.

Si fós del Barça tu ara mateix estaries cagan-te amb tot com fas sempre, però com que és l'equip del franquisme, calles i desvies l'atenció.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
15 de març de 2017, 18.00 h



#1 Aragoneseeees, mira, mira, mira, tu AMOR IMPOSIBLE, Cristiano Romualdo, el de los abdominales que no podias quitarte de la cabeza porque te OBSESIONABAN !!


Si clicas con el derecho sobre la imagen te saldrà , entre otras opciones "guardar imagen como" y así podras tenerlo cerca cerquita de tu corazong.


HA HE HI HUAH HUE HUI HA HE HI !!