El digital dels que votaran #SíSí. N. 3606. Diumenge, 26 de març de 2017 05:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dijous, 16 de març de 2017 19:45 h

SCC amenaça l'independentisme: “El procés no pot ser pacífic"

L'entitat utilitza la retòrica més dura per promocionar la manifestaci´

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Societat Civil, l'entitat nacionalista espanyol que lluita contra l'independentisme amb un finançament anònim d'un milió d'euros, ha tornat a tirar de demagògia per combatre la majoria sobiranista afirmant que “el procés no pot ser pacífic perquè trenca la pau social”
José Domingo
José Domingo

Comparteix
   


Etiquetes
Després del fracàs de la manifestació del passat 26 de febrer a la plaça Urquinaona, que va aglutinar menys de trenta persones, els nacionalistes han fet una crida per manifestar-se aquest diumenge sota el lema 'Aturem el cop separatista', amb una retòrica que sona a amenaça: "El procés no pot ser pacífic perquè trenca la pau social". Les paraules, del vicepresident de l’entitat, José Domingo, han servit per anunciar la mobilització d'aquest diumenge que pretèn “recuperar la democràcia a Catalunya” 
 
SCC, acostumada a interpretar com volen els documents oficials, han afirmat mitjançant el vocal de la junta directiva de SCC, Rafael Arenas, que la crítica del Consell d'Europa sobre la reforma del Tribunal Constitucional que fa que la institució sigui jutge i executor de les sentències i manqui de "neutralitat, és en realitat un reforç al TC: "no està en sintonia amb el que defensen els independentistes, a Catalunya no es compleixen les sentències.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
19 de març de 2017, 11.35 h

#22

Luis......A TUS LABORES.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
LLUIS fletxa bcn
18 de març de 2017, 17.41 h


No hay ningún país en el mundo con “derecho a decidir”


Ni los países federales como Alemania o EEUU.

Ni los de izquierda como Cuba o Venezuela.

Ni las repúblicas como Francia o sin ir más lejos la I y II República española.

Ni aquellos que son considerados los más democráticos del mundo como Noruega, Finlandia.

Ni siquiera los que son puestos como ejemplo por hacer referendos para todo como es Suiza.

Veamos solo algunos ejemplos de países indivisibles de nuestro entorn... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Montserrat fletxa esparreguera
18 de març de 2017, 08.43 h

Els fatxes espaÑols no són pacífics ? ...

Els demòcrates catalans, SÍ !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
perot fletxa La Pobla de Segur
17 de març de 2017, 18.31 h

si aquests fills de puta renegats de SCC promouen la violència, tindran resposta. No ens aturaran i si cal ens hi tornarem. Aquest cop NO, ja n'hi ha prou d'haver de suportar amenaces dels traidors botiflers espanyolistes


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
17 de març de 2017, 14.29 h




SCC = SOCIETAT CABRONS CATALANOFOBICS


El diumenge 19M els cabrons catalanofobics organitzen una mani " po la unida de
espatraññña""
Podrem comptar les majories silencioses ?
Tambe i van les PPutes i les de Naziutadans.
Repeteixo: podrem comptar les majories silencioses, espatranyols de merda ?



BYE BYE 5PA1N

FUCK OFF


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
17 de març de 2017, 13.10 h


#17 Ostres! jo em pensava que volia dir:

SCC = Susios Cretinos Casposos,

... però no sabia si la segona C era casposos o caspanyoles con castanyuelas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Pere fletxa Barcelona
17 de març de 2017, 11.44 h

SCC= Societat Carallota Consumada


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Fd'A. fletxa Calders
17 de març de 2017, 11.15 h

En castellà per tal de que ells m'entenguin: "No hay mayor desprecio que no hacer aprecio". No sou res.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
17 de març de 2017, 10.43 h

REMARQUEN, LES AMENACES GUERRERES, CALDRÀ ESTAR ALERTA, PER QUE NO PROVOQUIN
ATEMPTATS, SIGUI QUALSEVOL VÍCTIMA, MENTRE PUGUIN IMPUTAR-HO A L'INDEPENDENTISME,, ÉS UN RECURS TERRORISTA QUE JA HAN USAT AL LLARG DE LA HISTÒRIA , TANMATEIX NO PODEN AMAGAR LA SEVA CRIMINALITAT FUNDACIONAL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
17 de març de 2017, 09.33 h

#4 Millor no saber-ho d'on surten, fa olor de narcotràffic