El digital dels que votaran #SíSí. N. 3641. Diumenge, 30 d'abril de 2017 20:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dijous, 16 de març de 2017 20:25 h

[Vídeo] Sky News escolta com el 'sí' guanyarà el referèndum català

Romeva explica al canal britànic l'empenta dels catalans per votar

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 11 vots )
carregant Carregant

El conseller d’Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència, Raül Romeva denuncia a Sky News que Catalunya rep “atacs” a través de la judicialització de la política i afirma que el 'sí' guanya el referèndum: “Catalunya serà un estat independent”.
Sky News logo
Sky News logo

Comparteix
   


Etiquetes
El Regne Unit escolta, si el paral·lelisme amb Escòcia ja va cridar l'atenció del moviment independentista català quan aquest va començar a manifestar-se l'any 2012 ara, amb el referèndum més a prop que mai, els mitjans britànics observen amb atenció els moviments sobiranistes. L'últim representant català en donar fe de la situació política catalana ha estat Raül Romeva, que en una entrevista a Sky News ha denunciat que Catalunya els “atacs inacceptables" a través de la judicialització de la política. Romeva ha dit que les institucions espanyoles “ataquen la democràtica i pacífica voluntat política” de Catalunya i ha reivindicat que “davant d’una situació política complexa la millor manera de resoldre-la és amb democràcia”. El conseller ha declarat que si el ‘sí’ guanya el referèndum, “Catalunya serà un estat independent” i ha defensat que un 80% dels catalans està a favor de la consulta.
 
Romeva ha aprofitat per fer una picadeta d'ull a la democràcia del Regne Unit “perquè ha permès als escocesos debatre sobre el seu futur polític”, un fet que “no és el cas de l’Estat espanyol”, ha lamentat.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
19 de març de 2017, 11.34 h

#3

El aragoneses, ESTÁ COM UNA PUTA CABRA. !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ESTACION DETREN SIN MARQUESINAS fletxa SER CATALÀ ES PARLAR EN CATALÀ I VOLGUER SER CATALÀ ...TOT EN CATALÀ ....A CATALUNYA ..
18 de març de 2017, 20.42 h

Els que FAN MAL A CONSEVOL .. PAIS ....SON ELS POLITICS . CORRUPTES y de estos Catalunya en te MOLTS DE DRETES I D´ESQUERRES ...... No hay PAN PARA TANTO CHORIZO ....Lo que fa MAL ..A CATALUNYA ....QUE ENCARA LES pATIN son es fortes RETALLDES SOCIALS Fetes per ARTUR MAS Fetes per els de CDC..= CONVERGENCIA .. RETALLAR SANITAT I EDUCAIÓ ...Desviar Diners Publis per donar-los a las Escoles Privades i Guarderias Privades amics de C... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Nuria fletxa Salou
18 de març de 2017, 18.08 h

Canaleta, estas fen molt de mal a Catalunya, més et val que deixis d'escriure perque ja tots sabem que ets un carallot.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Josep Pagés i Canalea deCardedeu ESTACIÓ DETREN SENSE MARQUESINAS . fletxa JA MOLTA CORRUPCIÓ EN EL P.S.C. EN EL P.S.O.E. EN EL P.P. Y EN CONVERGENCIA ....,TAMBE 40 ALCALDES QUE BAN COBRAR SOBRA SOUS NO LEGALS
17 de març de 2017, 20.57 h

ESCÒCIA Mai ferien el Ridicul de fer un 9--N ,, No volem perdre temps ni diners ,, ELS FAN LES COSES BEN FETAS I LEGALS ..Catalunya NO GUANYARA EL REFERÈNDUM ..PER QUÈ NO ES FARA Si es fa no sera LEGAL ....JUNTS PEL SI VOL TORNAR ENGANYAR ALS CATALANS Con ban fer EL ..9-N .....NO ME AGRADARIA QUEL NOU ESTAT CATALÀ ,,,El seu President ,fons de un Partit Politic mot CORRUPTA Con ,es CONVERGENCIA .


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
17 de març de 2017, 17.03 h

#13



PANTOJA, com pots ser tan cateta i anal-fabeta ?
Ets pateticament anal-fabeta.



BYE BYE PANTOJA

FUCK OFF



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Josep Pagés i Canalea deCardedeu ESTACIÓ DETREN SENSE MARQUESINAS . fletxa JA MOLTA CORRUPCIÓ EN EL P.S.C. EN EL P.S.O.E. EN EL P.P. Y EN CONVERGENCIA ....,TAMBE 40 ALCALDES QUE BAN COBRAR SOBRA SOUS NO LEGALS
17 de març de 2017, 16.16 h

Alo millor sou bosaltres no voleu entendra una cosa ,, PER FER UN REFERÈNDUM " LEGAL " TEQUE DONAR permis el Estat Espanyol ,,. SI EL REFERÈNDUM NO ES LEGAL Cap Pais del MÓN ni la UNIÓ EUROPEA PODRA RECONOCER A CATAUNYA CON UN Estat Independent i LLiure......JA unacosa clara CUAN LES COSES ES FAN MALAMENT Acaben molt PITJOR......JO NO VUI UNALTRA .. INUTIL ..9--N Aixocosta tan deentendra espaiados JO NO VUIME POGUIN ...ENGANYAR ALTRA ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
17 de març de 2017, 11.22 h

#4 Calla d'una puta imbècil amanerat


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
mario fletxa barna
17 de març de 2017, 09.59 h

UN GRAN HONOR QUE EL SR ROMEVA PARLI PER NOSALTRES, EN QUALSEVOL IDIOMA DELS 8 QUE PARLA
PER LA NOSTRA NOVA REPÚBLICA CATALANA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
17 de març de 2017, 09.35 h

#7



QUAN L'ARAGONESES-SS VA DE CATETA, PALETA i MARIETA, ES DIU CANALETA, ALIAS

LA "PANTOJA" DEL VALLES OCCIDENTAL



Has llegit el que et diu el company del #8 ?
A mi no m'enganyes, tu ets una botiflera, que nomes es preocupa pel forat de
la ullera i portadora de l'anal-patriotisme españññata, com la Iceta i la Carmen
de Mairena,sou tres botifleres amb un unic simbol patriotic: el vibrador de la
rojiguarra.



BYE BYE 5PA1N

FUCK OFF



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
17 de març de 2017, 09.15 h

Sky News explica com guanyarà el Sí. No "escolta"