El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 10:13 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La regeneració democràtica de Ciudadanos salta pels aires pels investigats al Consell Comarcal

4 regidors del partit de Rivera van votar a favor d'un càrrec de confiança presumptament il·legal

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Les múltiples irregularitats que s'han produït al Consell Comarcal han esquitxat també a Ciudadanos que, ara mateix, té 4 regidors del Barcelonès investigats (allò que abans es coneixia com imputats) per haver votat a favor d'un càrrec de confiança presumptament il·legal que posteriorment un informe del secretari Miquel Colom ho confirmava. Cal recordar que el secretari Colom va ser fulminat i apartat del seu càrrec pel Consell en no ser compatible el seu càrrec amb les seves activitats privades. L'instructor de l'expedient, però, ha determinat que Colom va tancar correctament les empreses un cop va ser secretari. La regeneració democràtica de Ciudadanos salta pels aires pels investigats al Consell Comarcal.
ciudadanos, consell comarcal
Els 4 investigats de Ciudadanos al Consell Comarcal del Barcelonès

Comparteix
   


Etiquetes
Nervis a Can Rivera
 
L'escàndol s'ha sentit com una puntada al fetge a Ciudadanos que han pretès ser el partit de la regeneració democràtica i de la tolerància zero amb la corrupció. De moment, però, ningú ha demanat la dimissió dels 4 regidors del partit: María Magdalena Barceló Verea (Barcelona), Santiago Alonso Beltrán (Barcelona), Rainaldo Ruiz Narváez (L'Hospitalet de Llobregat) y Pedro Sánchez Álvarez (Sant Adrià de Besòs).
 
La notícia de la investigació de la fiscalia ha generat un gran soroll al partit d'Albert Rivera. Alguns dirigents els resulta incomprensible que els seus quatre representants al Consell Comarcal votessin a favor de la proposta de nomenar un convergent com a adjunt al gerent, un càrrec que no seria legal. A més, s'ha de tenir en compte que Ciudadanos va ser l'únic grup de l'oposició que va votar a favor. Molts militants demanen explicacions per aquest vot, ja que per exemple la CUP va votar en contra i Esquerra i els comuns es van abstenir.
 
Contradicció 1 - Els Estatuts de C's
 
Amb la no actuació de la direcció de Ciudadanos ni la petició de la dimissió dels investigats, el mateix partit està contradient els nous estatuts que a l'article 10.3, diu que "els representants institucionals i els càrrecs orgànics del Partit hauran de posar el seu càrrec, i si escau l'Acta, a disposició del Comitè Executiu" si "són investigats, encara sense acusació, en el transcurs d'una investigació judicial, tractant-se d'un delicte de corrupció, prevaricació, suborn, tràfic d'influències, malversació de fons públics i qualsevol altre comprès en el títol XIX del codi Penal".
 
Contradicció 2 - El pacte de legislatura amb el PP
 
Encara més lamentable és el fet de no respectar allò que ha pactat amb el PP per a la investidura de Rajoy, a proposta de Ciutadans, de separar els càrrecs públics investigats, tal com es llegeix en el punt 93 d'aquest acord: "El Partit Popular i Ciutadans es comprometen a la separació immediata dels càrrecs públics que hagin estat imputats formalment o encausats per delictes de corrupció, fins a la resolució definitiva del procediment judicial. Així mateix, es comprometen al fet que les persones que es trobin en aquesta situació no puguin ser incorporades a les candidatures electorals ni ser nomenats per a ocupar càrrecs públics".
 
La setmana que ve, a partir de dilluns, declaren tots els regidors investigats per aquest cas (els de Ciutadans, PSC i CiU).




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Palanganero !! palanganero falangista !! fletxa Aragoneses es un palanganero fascista !!
21 de març de 2017, 10.43 h


#9 ARAGONESES, PALANGANERO FASCISTA, HA HA HA HA HA , que pedazo de tortillera estas hecha. HA HA HA HA ! TE HAN DADO TANTO POR CULO LOS NAZIS DE LA FALANGE, QUE HAS ACABADO ENAMORANDOTE DE ELLOS, ZORRA LUJURIOSA !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Ian fletxa Barcelona
18 de març de 2017, 20.11 h

corruptes!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
18 de març de 2017, 13.11 h

#8

facil nazi, porque es mentira y se jugarian una querella

¿crees que un medio puede hacer como tu que dice y dice mentiras con total impunidad?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
18 de març de 2017, 12.35 h

QUAN PUBLICAREU LA FOTOGRAFIA DE LA XARXA A LA QUE SURT EL RIVERA ALÇANT EL BRAÇ COM UN FEIXISTA-NAZI?

CAL VEURE EL PERQUÈ DE TOT PLEGAT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
18 de març de 2017, 12.28 h



! ! QUINA LLASTIMA, aragoneses orientales....!!

El teu C,s, es desinflaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
18 de març de 2017, 10.54 h

A CIUDADANOS CAP PURESA DE REGENERACIÓ POLÍTICA, NO ELIMINARAN LA CORRUPCIÓ, VAN SABER AMAGAR A CAÑAS A EUROPA, PEL FRAU FET A LA HISENDA DE 430 MIL EUROS.... BÉ TENEN TANMATEIX UN PROJECTE COM OBJECTIU PRIORITARI QUE ÉS CONSUMAR EL GENOCIDI DE LA LLENGUA CATALANA, COM DEMOSTREN A DIARI AL PAÍS VALENCIÀ A BALEARS, CATALUNYA, MANTENEN DONCS L'ESPERIT DE VÈNCER MILITARMENT I SANGUINÀRIA AMB LA MÀXIMA IMPERIALISTA DEL "JUSTO DERECHO DE CONQUISTA", EL QUE ÉS LA CIVILITZACIÓ NI LA CONE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
18 de març de 2017, 10.43 h

PODEM DIR AMB GANDHI (SOBRE EL PROCÉS) AL MATEIX QUE ELL SENTENCIÀ:

1) Ignoren

2) Riuen

3) Ataquen

4) Guanyes

GAME OVER!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
18 de març de 2017, 10.10 h





NAZIUDADANOS C's, LA MARCA BLANCA DEL PP





II*II VISCA LA REPUBLICA CATALANA LLIURE DE
PARASITS ESPANYOLS



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
18 de març de 2017, 09.10 h

Això de "salta pels aires" és ininteŀligible. Suposem que vol dir que s'enfonsa, s'ensorra, o desapareix.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
17 de març de 2017, 18.28 h

Això els hi passa per ajuntar-se amb una organització criminal anomenada PP. https://www.google.ad/?gfe_rd=ssl&ei=OI8HWPDUK4eBaNvBtcAF#newwindow=1&q=PP+organización+criminal



Mentre tant anem fent camí per ser un estat lliure d'espanya//*//