El digital dels que votaran #SíSí. N. 3750. Divendres, 18 d'agost de 2017 01:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 17 de març de 2017 19:00 h

Qui està més a prop de la independència: Escòcia o Catalunya?

Una revista d'informació sobre la Unió Europea pregunta sobre quin dels dos territoris aconseguirà abans ser estat

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

L’augment del debat independentista a Europa, sobretot a l’Estat espanyol i el Regne Unit, no només ha ‘tret la son’ a Ràdio Vaticana aquesta setmana. Una revista basada a Brussel·les i amb vocació d’arribar a la Unió Europea, Vocal Europe, qüestiona a Twitter una pregunta que pot deixar intranquil Madrid, Londres i Brussel·les: “Qui és més a prop de la independència?”. Les opcions són clares: Escòcia i Catalunya. 

Comparteix
   


Etiquetes
Catalunya acapara gairebé el 70% dels vots


Més de 500 persones ja han votat a aquesta enquesta i, quan falten 17 hores perquè s’esgoti el termini per votar, un 69% de votants es decanta pel Principat, mentre que el 31% restant ho fa per la nació de l’illa de la Gran Bretanya. La resposta a la qüestió no és de fàcil resolució, però, com a mínim, el primer dels dos territoris que té previst fer un referèndum serà Catalunya no més tard d’aquest setembre. La premier escocesa, Nicola Sturgeon, ha anunciat la intenció de celebrar-ne un entre finals de 2018 i principis de 2019. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ESTACION DETREN SIN MARQUESINAS fletxa SER CATALÀ ES PARLAR EN CATALÀ I VOLGUER SER CATALÀ ...TOT EN CATALÀ ....A CATALUNYA ..
19 de març de 2017, 12.30 h

MOLT FACIL ...ESCÒCIA ....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ESTACION DETREN SIN MARQUESINAS fletxa SER CATALÀ ES PARLAR EN CATALÀ I VOLGUER SER CATALÀ ...TOT EN CATALÀ ....A CATALUNYA ..
19 de març de 2017, 12.28 h

..ESCÒCIA....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
19 de març de 2017, 11.28 h

#15


Luis..... A TUS LABORES..........


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
18 de març de 2017, 22.08 h

#17
#18



ARAGONESE-SS, CANALETA, PANTOJA, DIFERENTS NOMS PER LA MATEIXA PORCA


ESTEU CAGATS, TENIU CLARISSIM QUE LA INDEPENDENCIA NO LA PARA NI DEU

PER AIXO ESTEU TOT EL DIA DONANT OEL SAC

SON ELS NERVIS PERQUE SUS ACABA EL XOLLO, LA MAMELLA CATALANA JA NO US

DONARA MES SUC

HAUREU DE TREBALLAR GANDULSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
18 de març de 2017, 22.02 h

#17
#18




CANALETA, LA PANTOJA DE ESPATRAÑÑÑA


Ara t'has tornat escocesa ?
Ja ho entenc, t'agrada perque porten faldilles i tens els manecs mes a ma, oi porca
del Al-Andalus ?
Si tu sempre tens explicacio relacionada amb manecs i ulleres, oi Pantoja de Cardedeu ?



LA PANTOJA, SINO TOCA OUS, TOCA MANECS, PERO SEMPRE TOCA




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ESTACION DETREN SIN MARQUESINAS fletxa SER CATALÀ ES PARLAR EN CATALÀ I VOLGUER SER CATALÀ ...TOT EN CATALÀ ....A CATALUNYA ..
18 de març de 2017, 20.26 h

ESCÒCIA....Per fer les coses ben fetes i sense Enganyar a la seva gent ,, en Politics que no Son Corruptes con si els tenin a Catalunya .....ESCÒCIA .. y no es parli més ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ESTACION DETREN SIN MARQUESINAS fletxa SER CATALÀ ES PARLAR EN CATALÀ I VOLGUER SER CATALÀ ...TOT EN CATALÀ ....A CATALUNYA ..
18 de març de 2017, 20.23 h

.. ESCÒCIA ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Ian fletxa Barcelona
18 de març de 2017, 20.08 h

||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
LLUIS fletxa bcn
18 de març de 2017, 17.32 h


No hay ningún país en el mundo con “derecho a decidir”


Ni los países federales como Alemania o EEUU.

Ni los de izquierda como Cuba o Venezuela.

Ni las repúblicas como Francia o sin ir más lejos la I y II República española.

Ni aquellos que son considerados los más democráticos del mundo como Noruega, Finlandia.

Ni siquiera los que son puestos como ejemplo por hacer referendos para todo como es Suiza.

Veamos solo algunos ejemplos de países indivisibles de nuestro entorn... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
18 de març de 2017, 15.35 h

#10 Deus parlar de tu quan parles de borregos nacionalistes, perquè els espanyols sou els més tontos que mai m'hagi tirat a la cara: "simples, idiotes i fàcisl de manipular"


Ves a veure els toros, o al bar o fes la "siesta" o el que feu els espanyols, que és qualsevol collonada menys treballar

I ja hi pots pujar de peus que Catalunya fotarà el camp, us acollona pedre qui manté a un estat que mai fa res per si mateix, tret de viure a costa dels altres. Nega-ho les vegades que vulguis, p... Llegir més