El digital dels que votaran #SíSí. N. 3609. Dijous, 30 de març de 2017 02:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Diumenge, 19 de març de 2017 15:00 h

Una enquesta demostra que el sobiranisme torna a créixer

ERC i PDeCAT guanyarien un diputat cada un si hi hagués eleccions espanyoles avui

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Els dos partits independentistes millorarien els resultats si hi hagués avui unes eleccions espanyoles. Així ho explica una enquesta del diari digital Publico.es. L'altra nota important és que els comuns començarien a patir un desgast que es traduiria a les urnes, amb la pèrdua d'un escó. L'altra formació que pateix una davallada important és el PP.
Carles Puigdemont, amb Oriol Junqueras i Raül Romeva
© ACn

Comparteix
   


Etiquetes
El sobiranisme torna a expandir-se segons una enquesta i Esquerra quedaria molt a prop de guanyar unes eleccions espanyoles. Segons les dades, si hi hagués una convocatòria electoral espanyola avui, els resultats serien els següents a Catalunya:
 
Els comuns perdrien un escó, de 12 a 11. Esquerra es quedaria a les portes de guanyar amb 10 escons, un més que en les passades eleccions. El PDeCAT milloraria resultats i com els republicans obtindria un escó més, de 8 a 9. El PSC es quedaria amb 7, igual, el PP perdria fins a dos diputats i dels 6 en passaria a tenir 4 i Ciudadanos obtindria un mes.
 
En l'àmbit espanyol cap sorpresa: victòria del PP tot i la pèrdua de 8 diputats, l'esquerra fragmentada entre PSOE i Unidos Podemos amb 63 i 81 escons respectivament i Ciudadanos a l'alça recuperant 17 escons.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Lluisa fletxa Manresa
21 de març de 2017, 09.10 h

#16 El que dius es totalment fals.
L'atur només ha fet que baixar (tant aquí com a Espanya) però aquí ha baixat molt més.
Sobre les ajudes a les escoles concertades que no privades hi continuen perquè es un contracte que va signar el senyor Montilla i s'ha de complir.
Cal que cerquis més informació abans de dir tontades. Salut!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu ESTACION DETREN SIN MARQUESINAS fletxa TOTS ELS CASOS DE CORRUPCIÓ SON MOLT DIFICILS DE JUSTIFICAR ELS FAIXIN POLITICS D´ESQUERRES CON ELSFAIXIN POLITICS DE DRETES .
21 de març de 2017, 04.48 h

Lo que SI CREIX a Catalunya cada dia , es LA POBRESA Cada dia ja molts més POBRES ...Cada dia ja més Aturats Creix Puja el ATUR aquesta es la realitat cruel ...CREIX LA CORRUPCIÓ .. Creix las ajudasals Rics creix la ajudes a LA ESCOLA PRIVADA I GURDERIAS PRIVADES Que Desviar Diners Publics el Gvern Català aixo esdiu FER POLITICAS DE DRETES Anti--socials .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
20 de març de 2017, 16.30 h



#14

Bé, Caguetesneses, prefereixo que t'obsessioni el mur USA que els ABDOMINALS DEL CRISTIANO RONALDO.

Però . . .

El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, Caguetesneses, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COTXINETA !! !! !! !!


Au, corre, compra al super una capsa d'aquells bastonets amb cotó als dos extrems, mulla'n un amb glicerina o, si no en tens , amb oli (però que no sigui amb el que la teva mare ha... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
20 de març de 2017, 16.13 h

DESDE HACE UN PAR DE MESES A LOS PIJOPROGRES SE LES LLENA LA BOCA SOBRE TRUMP ESCANDALIZADOS:

- QUIERE CONSTRUIR UN MURO CON MEJICO

- QUIERE DEPORTAR A LOS INMIGRANTES ILEGALES

- QUIERE ESPÌAR A SUS OPONENTES POLITICOS

NADA DE ESTO SON HECHOS, SON FAKE NEWS O COMO MAXIMO FUTURIBLES.


Los hechos reales son:

- El muro esta construido desde los tiempos del Presidente Clinton (democrata) en 1994 y ha ido aumentando Administracion tras Administracion.
https://es.wikipedia.org/wiki/Muro_fron... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
20 de març de 2017, 13.38 h

#4 Aprofita ara per fer negoci, reineta, et podràs comprar un Ferrari si, a més, un transbordador espacial si vols. Els unionistes teniu l'esfínter tan contret de la por, que els sodomites deuen gaudir com boixos. "Es com si l'Aragonese fos verge un altre cop" s'ha pogut sentir a més d'un client teu. "Llàstma que no es pugui millorar el tema de les olors, que sembla que estiguis fent 'guarreridas espaÑolas' amb una boca de clavegueram" també s'ha sentit mes d'un cop.

En fí, aprofita ar... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
20 de març de 2017, 12.47 h

#6

YO,.....YO....YO....YO......YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

Aragoneses, tu C,s baja.

Pero ni te preocupes , todo lo que baja, SUBE ??? ¿ O , NO......????????????????' A CIUDADANOS, NO LO RESTAURA , NI DIOS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
20 de març de 2017, 12.01 h

LES SINERGIES HISTÒRIQUES VAN AL NOSTRE FAVOR, ÉS EL ATORGAR EL PODER AL POBLE COM ENS DIU L'ETIMOLOGIA DEL MOT DEMOCRÀCIA, (PODER PER EL POBLE), COM ANTÍTESI AL REGNE ESPANYOL, DE CRIMINALITAT FUNDACIONAL, ESPANYA I DEMOCRÀCIA SÓN OXÍMORON!, ÉS EL FUTUR QUE CAL APLICAR DE LES LLEIS INTERNACIONALS, ENFRONTADES A L'OBSOLET ABSOLUTISME I TERRORISME DEL REIALME ESPANYOL, ESTRUCTURANT-LO A FOC I MATA-DEGOLLA. GUANYAREM, !


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
20 de març de 2017, 09.28 h

-un diputat cadascun. No "cada un"
-això diu una enquesta. No "així ho explica"
-més que a les passades elecions. No "en les"
-el pp perdria dos diputats. No "perdria fins a dos"
-ciudadanos N'obtindria un més. No "ciudadanos obtindria un mes"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Ricard fletxa Mataró
20 de març de 2017, 08.35 h


#6 Ciudad i anos, el partit dels deficients glandulars, la marca blanca del PP, el PP descafeïnat. Ciudad i anos, el partit dels enamorats d'aquell noiet que es despulla en els cartells.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
19 de març de 2017, 20.17 h

#4



Las sodomizaciones te las hacen a ti, tu eres la sodomita
Y cuando trabajas, cual es tu nombre de anal-penetracion ?
Pantoja, Canaleta o Mairena ?
Es que me pones Aragonese-SS con tu anal-patriotismo
Usa vaselina "El Picoleto" que te pondra el culo prieto.



BYE BYE 5PA1N



FUCK OFF ARAGONESE-SS



.