El digital dels que votaran #SíSí. N. 3638. Dijous, 27 d'abril de 2017 15:08 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa Última actualització Dimarts, 21 de març de 2017 16:10 h

[Vídeo] L'autobús d''Hazte Oír' atropella una dona a Pamplona

Desenes de ciutadans colpegen l'autobús al seu pas pel Euskal Herria

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Diferència de tarannà però idèntic desig de rebuig. Si l'autobús de l'ONG ultraconservadora i catòlica Hazte Oír va marxar de Catalunya esborrant els seus eslògans del vehicle, amb una multa sota el braç, després d'hores immobilitzat, i el seu president va acabar afirmant que volien "marxar de Catalunya", a Euskal Herria, concretament a Pamplona, directament, hi ha hagut una allau de persones que s'ha tirat a colpejar amb mans i peus l'autobús. Una dona ha resultat atropellada.
hazte oir, autobus
Moment de l'atropellament
© ETB

Comparteix
   


Etiquetes
Hazte Oír ja no només trepitja els drets civils de les persones. Ara, les atropella, literalment. Les càmeres d'ETB, la televisió Basca, han captat el moment en què l'autobús de Hazte Oír ha atropellat una dona, causant-li ferides en una cama, al passeig Sarasate. A les imatges es pot veure la dona amb la cama sota la roda cridant mentre un grup de gent l'ajuda a sortir del mig. Els fets encara provoquen més ira entre els manifestants i la tensió creix amb crits, cosses i ous contra el vehicle. Tal com es pot veure en el vídeo, la dona va necessitar ser traslladada amb una ambulància.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
22 de març de 2017, 10.25 h

#2 QUE HO RETIRIS!!!! ET DIC


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
22 de març de 2017, 10.23 h

#1 Demana discples immediatament fill de puta o et denuncio, tu tries


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
22 de març de 2017, 10.22 h

Són uns criminals nazis els de "hazte el nazi" , els haurien de denunciar a l'Haya per criminals, són una colla de fills de la gran puta


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
21 de març de 2017, 22.19 h



#9


Caram ! . . . reconec, Senyor Rufino, que no coneixia aquest aspecte de l'Albertu Caguetesneses, i que he quedat ADMIRAT de la seva finíssima pituïtària.


Jo ja l'admirava profundament pels seus fabulosos invents en el terreny de la TRICORNIOLOGIA TEÒRICA i la TÈCNICA TRICORNIOLOGICA (*) però reconec que ara encara l'admiro més.


*~*~*~*~*~*~*

(*) Recordaré als lectors veterans i informaré als lectors novells, que els fabulosos invents TRICORNIOLÒGICS de l'Alberto Caguetes... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
David fletxa Badalona
21 de març de 2017, 21.52 h

violència espanyolista !


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Marta fletxa Sabadell
21 de març de 2017, 20.57 h

La ideologia de gènere és pitjor que el nazisme!!!

Cup i Podemos xusma feixista espanyola !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
21 de març de 2017, 20.13 h

VEIEU COM ALLÀ A BAIX TOT SON BUSCA-RAONS.

AVUI CASI MATEN A EN MAS PROP DE L'ATENEU.

COM VOLEN QUE FUNCIONI UN ESTAT DE POBRES HOMES I FANÀTICS COM AQUEST?

L'ESTAT ESPANYOL DESAPAREIXERÀ COM LA URSS I IUGOSLÀVIA. NO HI A RES DE POSITIU QUE EL PUGUI MANTENIR, ABSOLUTAMENT RES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Rufino Carajez fletxa La Puebla de los Tufos
21 de març de 2017, 19.24 h




El Joan Ruiz Solanes de Figueras se cree que porque ha descubierto las habilidades tecnológicas de Alberto "Aragoneses" #1 #2 en el diseño de TRICORNIOS, ya lo sabe todo sobre él, pero en realidad solo sabe de la misa la mitad.

El Albertito, en nuestro pueblo ya se hizo famoso siendo un chaval, cuando sobresalió en el arte en el que posteriormente alcanzaría el PRIMER PUESTO MUNDIAL.

Ya de niño demostró su gran dominio en la INTERPRETACIÓN DE CUESCOS.

Uno de los actos que más... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
21 de març de 2017, 19.03 h

#5

Que sera lo proximo que haras, NAZI

¿Darme un tiro en la pierna?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
21 de març de 2017, 18.25 h




#1 #2


T'agradi o no t'agradi acceptar-ho, Caguetesneses, la realitat és la realitat, i jo te la repetiré fins que no et faci por acceptar-la tal com és.


El que "resuena en tus oidos como zumbido de moscas" NO SÓN les meves paraules, Caguetesneses, ÉS EL CERÚMEN QUE SE'T FA A LES ORELLES PERQUÈ NO TE LES RENTES MAI, COTXINETA !! !! !! !!


Au, corre, compra al super una capsa d'aquells bastonets amb cotó als dos extrems, mulla'n un amb glicerina o, si no en tens , amb oli (però... Llegir més