directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 17:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L'expresident de SCC amenaça Puigdemont amb els tancs i fica la pota fins al fons

Menteix vilment amb un vídeo 'fake' de Twitter

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

L'expresident de Societat Civil Catalana ha fet un tuit amenaçant el president de la Generalitat de Catalunya, amb un vídeo. Josep Ramon Bosch, però, ha fet un ridícul espectacular perquè es tracta d'un vídeo 'fake', és a dir, que ha caigut a la trampa de 4 grapes. Malgrat això, la ceguesa i el desig d'aniquilar el procés per part d'aquest ultra radical espanyol, han fet que el tuit segueixi publicat.
josep ramon bosch
Josep Ramon Boshc



Comparteix
   


Etiquetes
El vídeo, que es poden veure uns tancs carregats per un tren en alguna estació, fa més d'un any que circula per les xarxes socials. Tot i això, Josep Ramon Bosch assegura que es tracta de l'estació de Sants de Barcelona i que les imatges són d'ahir dia 23 de març. Ja en el moment que es va publicar el vídeo, directe!cat es va posar en contacte amb Renfe i el Ministeri de Defensa espanyol que en veure el vídeo van dir que es podria tractar d'alguna estació d'Andalusia i que eren uns tancs que es van traslladar l'any 2015. L'expresident de SCC, de totes maneres, amenaça Carles Puigdemont amb els tancs ficant la pota fins al fons i quedant totalment retratat. Però, com veurem a continuació, ja és un expert en les amenaces a les xarxes.
 
Un ultra radical espanyol
 
Josep Ramon Bosch i Codina va militar al Partit Popular, és fundador de Somatemps, un col·lectiu que defensa "la identitat hispana de Catalunya" i va presidir la plataforma unionista Societat Civil Catalana fins a la seva dimissió pels escàndols del seu canal a Youtube on penjava vídeos de contingut ideològic d'extrema dreta sota el pseudònim de Josep Codina. També per aquelles dates es va presentar una querella contra ell per insults i amenaces des d'un perfil anònim de Facebook.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
fideli fletxa rdns
25 de març de 2017, 19.40 h

Ignorant!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
25 de març de 2017, 18.43 h

#16


La ley de los fascistas hay que cumplirla ?
Pantojita, te hace falta el vibrador o con un falangito tienes bastante ?
Este furor anal-patriotico te hace malas pasadas y luego dices tonterias.
Vete haciendo a la idea, nosotros nos vamos, esto no lo para ni Dios.
Bruguera y su Cir-culo lo saben,pero despistan para que no os pongais
mas histericas.



BTE BYE FARLOPA-5PA1N


5PA1N = TITANIC 2017




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
pepitu fletxa El Vendrell
25 de març de 2017, 18.08 h

Los tanques aparte que pagaran peaje vienen de Gibraltar porque muy amablemente se los han prestado a estos canallas los ingleses jajajajajaja...que tio más TONTO Visca Catalunya lliure


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17

Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
LLUIS fletxa bcn
25 de març de 2017, 12.39 h

Los empresarios catalanes hablan por fin y le cantan las verdades a Puigdemont .
Juan José Bruguera, presidente del Círculo de Economía.
Pocas veces se ha expresado con tanta contundencia el Círculo de Economía para dar una sonora advertencia a los independentistas. “La ley hay que cumplirla”.

N.B. NO CALDRÁ CAP TANT . VEUREM SI LA BUTXACA DE DELS INDEP. AGUANTAN PERDRE CALÉS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 22
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
25 de març de 2017, 11.01 h

#8



ARAGONESE-SS, PANTOJITA MIA,LA CANALETA DE CARDENDEU



QUERIDA NAZI-SS:


Quan porteu el "J.Sebastian Elcoca" a Barcelona, que tirara, bombes o farlopa ?



BYE BYE FARLOPIN-5PA1N

FUCK OFF





.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
25 de març de 2017, 10.50 h

II*II




BOSCH, QUINS TANCS ?


AH! VOLS DIR LES LLAUNES DE SARDINES


PERDONA NO T'HABIA ENTES, DE QUALSEVOL MERDA EN DIEU TANCS


JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO


PER CERT EL "JUAN SEBASTIAN ELCOCA" TAMBE EL PORTAREU ?







II*II VISCA LA REPUBLICA CATALANA LLIURE DE
PARASITS ESPANOLIS





.


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
25 de març de 2017, 10.41 h

#8



ARAGONESE-SS, LA PANTOJA DE JEREZ DE LA FRONTERA



i tant que la veritat ens fara lliures, de tant lliures que ens fara, serem "INDEPENDENTS"
i a canvi de la "INDEPENDENCIA" les empreses que facin falta.
Pero n'hi ha una que ja es vostre i no la volem ni regalada.
Es la multinazional "EL VIBRADOR DE LA ROJIGUARRA", es la que os consola l'anal-patriotisme
obces que patiu,la merda tambe per vosaltres.



BYE BYE 5PA1N

BYE BYE TITANIC 2017

FUCK OFF




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
25 de març de 2017, 10.31 h

BOSCH, FEIXISTA RECALCITRANT, I S.C.C. BEN SUBVENCIONADA AMB DINER PÚBLIC L'ESTIU DEL 2016, VA FER UNA PROPAGANDA BONICA I HISTRIÒNICA, FENT VOLAR UNA AVIONETA PER LES PLATGES, I AFIRMANT LLUR ESPANYOLITAT,


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Joanxic fletxa Girona
25 de març de 2017, 10.10 h

Tranquils tard o d'hora tindran que fotre el camp. No sera el nostre.