El digital dels que votaran #SíSí. N. 3697. Diumenge, 25 de juny de 2017 08:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa Última actualització Divendres, 24 de març de 2017 14:20 h

Enxampen el jutge que investiga el president de Múrcia (PP) de canyes amb la direcció regional dels populars

La desvergonya de la justícia espanyola en una sola imatge

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Si la separació de poders d'Espanya sempre ha estat qüestionada, encara més amb la judicialització del procés català, l'últim episodi dels despropòsits és el que s'ha viscut a Múrcia on han enxampat el jutge que investiga el president de Múrcia, del Partit Popular, de canyes amb membres del PP.
Foto de La Verdad de Murcia
Foto de La Verdad de Murcia

Comparteix
   


Etiquetes
En la foto, publicada pel diari La Verdad de Murcia, es pot veure al magistrat instructor del cas Auditorio, Julián Pérez-Templado, junt amb el vocal de la direcció regional del PP, Cosme Ruiz, col·locat pel president Pedro Antonio Sánchez, qui està imputat pel cas.

Segons relata el diari, la trobada fou el 7 de març, només un dia després que el president hagués declarat en seu judicial.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
pepitu fletxa El Vendrell
25 de març de 2017, 18.14 h

A esta gente PANYOLA les suda la POLLA y todo se lo pasan por el forro como en pleno franquismo igualito que aquellos malditos años VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Fd'A. fletxa Calders
25 de març de 2017, 11.38 h

D'això s'en diu sentir-se "impunes". Ni s'amaguen, ni tenen por de res, són IMPUNES pèrquè són PP.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Synera fletxa Barcelona
25 de març de 2017, 09.28 h

Així són al pis veí.

Dignes dels pitjors vicis del tercer món hispà.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
24 de març de 2017, 20.06 h

#3 #5 #6 #7 #9 Que fas fent el capullo gratis a aquest digital? Amb la teva verborrea oligofrènica podries guanyar-te un sou escribint a El (in)Mundo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11

Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
24 de març de 2017, 17.10 h



#9


MicaelaaaaAAAAAAA A A A A !! !! . . . HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !!


Сабатсыз! ਅਨਪੜ੍ਹ! გაუნათლებელი! अनपढ़!文盲!


( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ಠ¿ಠ) ( ಠjಠ) ( ಠbಠ) ( ಠ_ಠ) ( ಠ_ಠ) ( ಠ_ಠ)


♣, ♦, ♥, ♠ ♣, ♦, ♥, ♠


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
«{·Ƶincat.esp·}» fletxa ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
24 de març de 2017, 17.02 h

#7 ...«El FALS MANTRA i la MENTIDA dels sepaRATES (= JxS + CUP) del " 80% "(¿?) de " suport "(¿?) al " referèndum (= IL·LEGAL) "»:
 Els sepaRATES (= JxS + CUP) PERVERTEIXEN el llenguatge i MENTEIXEN ... amb la FAL·LÀCIA, la FALSA PREMISSA i el SOFISMA del "suport" (¿?) al "referèndum (= IL·LEGAL)" del "80%"(¿?) dels CATALANS ...
... PERÒ ...
... La VERITAT i la REALITAT ... és TOSSUDA :

1) NOMÉS la IRRISÒRIA, RIDÍCULA i MINORIA-MINORITÀRIA de 1.900.000 (= JxS + CUP) vol el "... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
24 de març de 2017, 16.49 h




#3 #5 #3 #7



♣, ♦, ♥, ♠ நீங்கள் பைத்தியம்


तपाईं पुरा तरिकाले पागल हो, Micaela


сен жинди!


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!







Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
«{·Ƶincat.esp·}» fletxa ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
24 de març de 2017, 16.05 h

#6 ...«El FALSO MANTRA y la MENTIRA de los sepaRATAS(=JxS+CuP) del "80%"(¿?) de "apoyo"(¿?) al "referéndum(=ILEGAL)"»:

Los sepaRATAS(=JxS+CuP) PERVIERTEN el lenguaje y MIENTEN como BELLACOS...con la FALACIA, la FALSA PREMISA y el SOFISMA del "apoyo"(¿?) al "referéndum(=ILEGAL)" del "80%"(¿?) de los CATALANES...
PERO...
...La VERDAD y la REALIDAD...es TOZUDA :

1) SÓLO la IRRISORIA, RIDÍCULA y MINORÍA-MINORITARIA de 1.900.000 (=JxS+CuP) quiere el "R.U.I."(="referéndum[IL·LEGAL])"..... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
«{·Ƶincat.esp·}» fletxa ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
24 de març de 2017, 15.51 h

#5 ...La VERDAD y la REALIDAD...es TOZUDA :

2) SÓLO la IRRISORIA, RIDÍCULA y MINORÍA-MINORITARIA de 11 Diputados (=CSQEP) de los 135 que componen el PARLAMENT, desean un "referéndum" PACTADO con el Estado...

3) Por cierto, ESPAÑA NUNCA JAMÁS va a CONSENTIR que ESPAÑA se ROMPA...PORQUE CATALUÑA HA SIDO, ES y POR SIEMPRE SERÁ, de modo SEMPITERNO, ESPAÑOLA y PARTE-INSEPARABLE de ESPAÑA !!!