El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 19:52 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

ERC acusa Colau d'incomplir l'acord que va permetre l'aprovació del PEUAT

Bosch subratlla que ja ha passat un mes i no hi ha solució per evitar l'alberg de la Vila Olímpica

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- El president del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Barcelona, Alfred Bosch, ha acusat aquest diumenge l'alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, d'haver incomplert l'acord que va permetre l'aprovació del Pla Especial Urbanístic d'Allotjaments Turístics. Bosch ha subratllat que ja han passat 30 dies des de la primera comissió i no s'ha avançat en la recerca d'una solució per evitar la construcció de l'alberg de la Vila Olímpica, una de les condicions que posava ERC per donar suport al pla. 
alfred bosch, jordi coronas, esquerra, barcelona
© Esquerra

Comparteix
   


Etiquetes
"Ens cal recuperar la Barcelona que compleix, la que quan promet compleix i si sap que no pot complir no promet. O es pacta amb els veïns la solució o es fa una consulta", ha apuntat



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
27 de març de 2017, 16.43 h

#3 Exvotant del PP, i ara votant del Parroco Junqueras, caudillo d'ERCatolics, aprostatics i rumans.
a ERC nomes hi han imbecils i tripartidistes pel Montilla, el NOU MACIA D'ERC, partit de tontets de poble


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
sin posium fletxa con posium
27 de març de 2017, 16.36 h

#12 ta puta mare


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
27 de març de 2017, 14.08 h

QUERIDO NAZI SYNERA (becario del panfleto del Asaltapiscinas),

Aunque eres muy cansino me rio mucho desmintiendo con datos y links a documentos y declaraciones que demuestran fus falsos dictamenes judiciales y tus falsas declaraciones de la ONU.

Pero hasta ahora cuando repetias la falsa cita de Gandhi, me limitaba a quedarme en el punto 2 y REIRME DE TI. Hoy te he dedicado unos minutos y te adjunto varios links que DEMUESTRAN que esa tonteria que repites JAMAS, la dijo Gandhi.

http://legal... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Synera fletxa Barcelona
27 de març de 2017, 13.42 h

PODEM DIR AMB GANDHI (SOBRE EL PROCÉS) AL MATEIX QUE ELL SENTENCIÀ:

1) Ignoren

2) Riuen

3) Ataquen

4) Guanyes

FINS AL GAME OVER!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
27 de març de 2017, 10.55 h

#7

Aragoneses, INSIGNE HISTÈRIC del digital.

A casa teva et reprimeixen i no pots dir el que vols.....? REPRIMIT, POT SER.........?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
27 de març de 2017, 10.04 h

RIDICULO MUNDIAL DE TVEN 3

La CNN acusa a TV3 de manipular los abdominales de Cristiano Ronaldo
La cadena televisiva estadounidensea CNN se hizo eco de una polémica que acusa a la cadena catalana TV3 de haber manipulado una imagen de Cristiano Ronaldo
http://www.sport.es/es/noticias/real-madrid/cnn-acusa-tv3-manipular-los-abdominales-cristiano-ronaldo-5271501?utm_source=elperiodico.com&utm_medium=widget&utm_campaign=widget-portada-elperiodico&_ga=1.179799076.1862755372.1452360317



JA JA JA ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ. fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
27 de març de 2017, 09.42 h



#7


Es veu que avui la mitja copeta d'ANÍS EL MONO se t'ha posat molt malament, pobreta Caguetesneses.


Tan tortes veus les coses, amb la mitja copeta d'ANÍS EL MONO que m'atribueixes el comentari #5 que resulta que l'has ESCRIT TU MATEIX ??!! !!


HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! . . .se't pot perdonar perquè ja sé que sense la teva mitja copeta d'ANÍS ELMONO no pots dormir, pobret, amb les tortures que t'infligeixo.


. . . i quan a les QUATRE (4H) DE LA MATINADA, encara ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
27 de març de 2017, 03.59 h

#6 QUERIDO "nazista",

SIEMPRE ME LEO CON FRUICION TUS TONTERIAS PORQUE INVARIABLEMENTE CONSIGUEN HACERME REIR.

PERO EN TU #5 DE AQUI TE HAS LUCIDO CON LO DE Sant Esteba JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA ¿No seria Sant Esteve?

MENUDO CHARNEGAZO ESTAS HECHO, JUAN RUIZ

http://www.directe.cat/noticia/576790/un-opinador-de-labc-insinua-que-mas-hauria-de-ser-liquidat-despres-de-lintent-de-cop-desta


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ, DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
26 de març de 2017, 22.49 h



#5


No vagis tan de bòlid, HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . NO VEUS QUE TANT D'ESFORÇOS COM HI ESMERCES, SE N'ANIRÀN EN ORRI D'AQUÍ A SET O VUIT MESOS, PPOBRE PPAPPANATES ??!! !!



Tantes hores pasades escrivint CARALLADES DE SUBNORMAL ANALFABET, tantes vegades de ser escarnit, burlat, ridiculitzat, martiritzat (per gent MOOOOOOOOOOOLT dolentota, com ara jo) . . .


. . . tants esforços, amb la mà crispada teclejant, treient la llengua per una banda de la boca, esforçant-te en no se... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Querido "NAZISTA" Juan Ruiz Solanes de Figueras - Gerona AKA SuperCat :TUS PALABRAS RESUENAN COMO UN ZUMBIDO DE MOSCA EN MIS OIDOS fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos TODOS los catalanes)
26 de març de 2017, 21.15 h

#4 EL INDEPENDENTISMO EN EUROPA
Italia, “una e indivisible”
El Tribunal Constitucional italiano fue muy claro en su sentencia número 118, de abril del 2015. La región del Véneto no puede organizar un referéndum consultivo sobre la posibilidad de independencia de su territorio y tampoco una consulta sobre la ampliación de su autonomía fiscal. La máxima instancia judicial de la República reiteró que Italia, como indica el artículo 5 de su Constitución, es “una e indivisible”, u... Llegir més