El digital dels que votaran #SíSí. N. 3873. Dilluns, 18 de desembre de 2017 12:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Qui s'amaga darrere del web ultra Dolça Catalunya?

La botiga online de la pàgina identifica a un dels principals proveïdor d'aquest blog

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 17 vots )
carregant Carregant

El web Dolça Catalunya és un blog conegut pels seus continguts ultra que carrega sistemàticament sobre qualsevol tema que faci olor de catalanista, de manera esbiaixada i pretenciosa. El fet de fer-ho de manera completament anònima ha provocat que siguin molts els qui es preguntin qui s'amaga darrere d'aquesta pàgina.
El novembre de 2015, el diari El Món publicava un article a partir d'un capítol del llibre 'Desmuntant Societat Civil Catalana', del foto-periodista Jordi Borràs, on de manera detallada s'identificava a un dels fundadors d'aquest blog arran d'un document que la pròpia entitat va publicar el dia abans de presentar l'associació al Col·legi de Periodistes de Catalunya, on apareixien els 30 socis fundadors de Societat Civil Catalana. Es tractava de Guillermo Elizalde Monroset, col·laborador habitual de mitjans com Forum Libertas, InfoCatólica o Libertad Digital.

Qualsevol cerca de dades personals dels responsables de Dolça Catalunya queda completament oculta en tots els racons de la pàgina, fins i tot en les dades de Whois del domini, fet que demostra un gran esforç a l'hora de carregar sense donar la cara. Ha estat però la posada en funcionament d'una botiga online en aquest web, on es venen llibres de discurs ultra i anti-catalanista qui ens ha descobert per fi un nom, ja que la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç  Electrònic no permet la venda on-line sense oferir les dades legals del venedor.

Si accedim a les pàgines d'avís legal (captura) i les condicions de compra (captura) d'aquesta botiga online, descobrim a l'empresa responsable. Les dades són les següents:

Librería virtual Ociohispano - Spiritu Media S.L.
http://www.ociohispano.es/
CIF B-82.203.282
C/ de la Playa de Riazor, 12. Primera planta, oficina 1.4
28042 - Barajas (Madrid)
tienda@dolcacatalunya.com

"Ja m'agradaria ser-ne promotor, però no ho sóc"

directe!cat ha pogut parlar amb Álex Rosal. El periodista ha negat ser promotor del bloc ni tampoc estar-hi al darrere. Ha explicat que només hi té una relació "estrictament comercial" per a vendre llibres. De fet, ha afirmat que "ja m'agradaria ser-ne promotor i poder ensenyar-li als meus fills aquesta pàgina, però no ho sóc". En aquest sentit ha sentenciat: "jo visc a Madrid i no sé el que passa a Catalunya, per tant no en sóc responsable dels seus continguts". També ha volgut matisar alguns aspectes de la seva biografia.
 
D'altra banda, des de directe!cat s'ha demanat a Álex Rosal que aportés el nom de la persona amb qui té la relació comercial però s'ha negat a dir cap nom "és una relació comercial privada que no té per què explicar-se, és com si vostè em preguntés a quin metge vaig".

Breu perfil

L'administrador únic d'aquesta societat és Álex Rosal Valls Taberner (Facebook), nascut a Barcelona i resident a Madrid. Ex-alumne del Col·legi Viaró de Sant Cugat del Vallès, vinculat a l'Opus Dei. Rosal va ser membre de Regnum Christi, el moviment de seglars de la Congregació dels Legionarios de Cristo, i va col·laborar fa tres anys amb l'organització Hazte Oir. També ha estat responsable d'E-cristians a Madrid, i va ser el cap de la secció de Religió del diari La Razon. Actualment és el President de la Fundacion Nueva Evangelizacion para el siglo XXI. A més, de la mateixa manera que Guillermo Elizalde Monroset, van aparèixer alguns articles de la seva autoria a l'espai d'opinió InfoCatólica, així com en d'altres mitjans com Religión en Libertad. També podeu llegir una interessant entrevista que li van fer des del web Info Vaticana.

Un detall familiar curiós és que el seu oncle va ser Lluís Valls-Taberner Arnó, el president vitalici del Banco Popular, quan al seu dia va substituir en el càrrec a Fèlix Millet i Maristany (pare de l'actual Fèlix Millet, imputat pel Cas Palau). L'article 'Valls Taberner: la endogamia mestiza' posa una mica de llum en la dinastia d'aquesta família catalana aferrada al règim espanyol.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
Alethéia fletxa França
16 de desembre de 2017, 23.05 h

Mira, Hachazos o como te llames...no se puede decir que hay libertad y democracia en un país donde existe una "ley mordaza", y una persona pueda ir a la cárcel por un tuit, ni justicia mientras el Sr Rajoy no esté en la cárcel por lo del Gürtel, entre otros, acompañado del cuñado del Rey que ha sido condenado y se pasea libre. Y lo dice una no independentista que respeta tanto a los que quieren la independencia como a los que no. Manipulación haberla hayla, en los dos lados. Y Dolça Ca... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Alethéia fletxa França
16 de desembre de 2017, 22.57 h

Mira, Hachazos o como te llames...no se puede decir que hay libertad y democracia en un país donde existe una "ley mordaza", ni justicia mientras el Sr Rajoy no esté en la cárcel por lo del Gürtel, entre otros, acompañado del cuñado del Rey y la infantita. Y lo dice una no independentista que respeta tanto a los que quieren la independencia como a los que no. Manipulación haberla hayla, en los dos lados. Y Dolça Cataluña es un ejemplo claro de ello. Toda noticia o comentario que no ana... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
24 de juliol de 2017, 14.59 h

Treieu els links cap aquesta gentola collons.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Jordi fletxa Bcn
28 de maig de 2017, 23.38 h

Us donaré un altre nom que pot ser al darrera d'aquest web: Galaad López D.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Pere fletxa Manresa
23 de maig de 2017, 17.15 h

Res, una coseta breu i fàcil d'entendre, fins i tot per ell, aquest senyor no hauria de sortir de casa sense prendre la medicació, no li és bo


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
23 de maig de 2017, 11.23 h

TRAS DEMOSTRAR FEHACIENTEMENTE LAS MENTIRAS SOBRE LAS CITAS DE GANDHI,FALSOS DICTAMENES, FALSOS DERECHOS DE AUTO DETERMINACION,ETC . . AHORA DESTROZO OTRA MENTIRA SEPARATISTA DEL NAZI SYNERA.

LA UNESCO RECONOCIO OFICIALMENTE EN 2013 A LA CIUDAD DE LEON COMO LA CUNA DEL PARLAMENTARISMO.

Y CONOCEREIS LA VERDAD. Y LA VERDAD OS HARA LIBRES.

http://www.unesco.org/new/es/communication-and-information/flagship-project-activities/memory-of-the-world/register/full-list-of-registered-heritage/reg... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
23 de maig de 2017, 09.06 h

No sé qui ha escrit l'article, però voldria recordar-li que en català les coses no oloren, les coses fan olor.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
22 de maig de 2017, 22.57 h

Aquest paio es un assassí com el "pota negre" i lluitador històric de l independentisme (Graset eixit) Carles sastre?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
22 de maig de 2017, 21.35 h







HUAH HUAH HUAH HUAH !! . . . MIREU, COMPANYS, I RIEU: QUINES PILTRAFES PPALURDES ENS ENVIA L'ESTAT CASPANYOL : #22 I #21 #18 #6 , HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . .




COM VOLEU QUE VAGIN MAI BÉ, AMB PPAPPANATES TAN EXTREMADAMENT NECIS, A LES SEVES FILES?




MAI NO SERÀN RES DE BO !! !! HUAH HUAH HUAH HUAH HUA HUAH HUAH !! !! !! !!







Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana II*II
22 de maig de 2017, 20.46 h

#22




EL CHARNEGAZOS DE SANT BOI
OTRO FOLLABURROS DEL REGIMEN
SOLO HAY 40.000.000

HACHAZO = POLLAZO ANAL

A ti lo que te molan, son los hachazos pero anales, eres mas palomo que la gallina de franco,
el impotente. Seguro que te gusta mucho el vibrador de la rojiguarra, y te gusta que te lo hinquen
como si fueran hachazos.
Nazi, que eres un nazi cobarde, llevas los huevos por corbata.
Que te den hachazos, por el culo, so garrulo.


BUP BUP BUP BUP BUP BUP BRAMA EL GARRULO
COBARDE DE SANT B... Llegir més