directe ! a La República. N. 4059. Divendres, 22 de juny de 2018 17:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Anna Gabriel tira d'ironia per explicar a Madrid per què la Generalitat ha de comprar urnes

"Hem descobert que les que usàvem eren de l'Estat"

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Anna Gabriel va ser convidada al programa d'humor a Madrid 'No te metas en política' de la televisió del diari Público. A part de contestar preguntes sobre l'actualitat i el procés, va sorgir a la conversa la convocatòria del govern de la Generalitat per a comprar 8.000 urnes. La diputada de la CUP va tirar d'ironia per a respondre i el públic madrileny va esclatar a riure.
anna gabriel, madrid
Anna Gabriel a Madrid

Comparteix
   


Etiquetes

Anna Gabriel explica que les urnes que es fan servir per a les eleccions catalanes les cedia l'Estat espanyol. "Hem descobert, per tant, que si no ens la volem jugar perquè l'estat no ens deixi les urnes per a fer el referèndum, doncs s'han de comprar i imprimir les paperetes. Això normalment es fa a través de la maquinària del Gobierno.

 
Els presentadors aprofiten per a fer broma: "si la pilota és meva, no podeu jugar". Per acabar el presentador diu "parlant la gent s'entén" i Anna Gabriel li etziba: "la gent".

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Marta fletxa Sabadell
10 de maig de 2017, 15.35 h

S'ha de ser molt ruc per votar a la Cup !!!

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
10 de maig de 2017, 12.08 h

ANNA GABRIEL HO ENCERTA, LA CUP, ENS ÉS I ENS SERÀ NECESSÀRIA EN LA REPÚBLICA CATALANA, SENT L'ESQUERRA AUTÈNTICA, TOTS ELS ESQUERRANS? DEL NACIONALISME ESPANYOL,QUE SE'N FAN DIR HAN FET I FAN EL RIDÍCUL EN 4O ANYS EN LLOCS DE PODER, I AMB LES SEVES GRANS FICCIONS HAN ESTAT I SÓN DESLLEIALS A LES CLASSES TREBALLADORES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Fd'A fletxa Calders
10 de maig de 2017, 10.36 h

La intel·ligència al parlament! Sigui del partit que sigui dóna gust veure algun polític intel·ligent!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
10 de maig de 2017, 08.44 h

Això de "tira d'ironia" és ininteŀligible. Traduiu al català, si us plau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
10 de maig de 2017, 07.18 h

EL REFERÈNDUM ÉS LEGAL I, A MÉS, OBLIGATORI PER A L'ESTAT ESPANYOL

GOVERN I TRIBUNALS DE L'ESTAT MENTEIXEN I NO COMPLEIXEN LA LLEI

El dret a la lliure determinació és ius cogens, és a dir, un dret ben ancorat en la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1.2 del Pacte Internacional dels Drets Civils i Polítics quan diu:

"Tots els pobles tenen dret a l'autodeterminació. En virtut d'aquest dret determinen lliurement el seu estatut polític i procuren també pel seu desenvolupamen... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
català fletxa maresme
9 de maig de 2017, 21.06 h

La gent es guanya la vida de forma diversa. Alguns han d´escriure incoherències i rucades per a omplir el plat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
9 de maig de 2017, 20.13 h

AQUESTA DONA CADA DIA M'AGRADA MÉS.

INTELIGENT, DIRECTE, IRÒNICA I DE VEGADES CÀUSTICA, FREDA I INCISIVA.

TOTHOM S'EQUIVOCA. I ELLA TAMBÉ. LA PERDONEM?


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
9 de maig de 2017, 19.57 h



Lluis, nomes es un pobre miserable, viu de les miseries.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
9 de maig de 2017, 17.59 h

#1 ES VEU QUE HI ENTENS DE NÚMEROS.... JA TENS FEINA AL CIS. ÀNIMS, ELS ESCAÑOLS DEPENEN DE TU.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
almirall fletxa Tasrragona
9 de maig de 2017, 17.45 h

es clar... tu no penques ni tens futur.... i per aixo ho trobes estrany... ja ho entenc... espero que ho entenguis...