El digital dels que votaran #SíSí. N. 3664. Dimarts, 23 de maig de 2017 14:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dimecres, 17 de maig de 2017 17:30 h

‘NY Times’ publica una contundent resposta a l’article de SCC intoxicant sobre el procés

L'autor de l'article d'opinió, que és cap de comunicació de l'oficina de la Comissió Europea a Barcelona, defensa el referèndum

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Guifré Jordan @enGuifre– El prestigiós diari nord-americà The New York Times ha publicat una resposta a l’article al mateix rotatiu de Rafael Arenas, membre de Societat Civil Catalana, que afirmava que la Generalitat està fora de la legalitat quan aplica la immersió lingüística. La reacció ha vingut de Mark Jeffery, cap de comunicació de l’oficina de la Comissió Europea a Barcelona, que ha respost amb contundència insinuant que el referèndum seria la solució òptima com a desenllaç del conflicte Catalunya-Espanya. Segons fonts de la pròpia oficina a directe!cat, Jeffery ha escrit la carta al director “a títol personal”. 
L'article recorda que Forcadell ha anat al jutjat per permetre un debat sobre la independència

El text, titulat ‘Sufocant debat sobre Catalunya’, afirma que “sigui la que sigui la vostra opinió sobre la independència de Catalunya, la qüestió clau ara és si s’està d’acord o no que les diferències polítiques s’han de resoldre mitjançant la llibertat d’expressió i la democràcia”. Un comentari que fa just després de mencionar que la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, va haver d’anar al jutjat fa uns dies per defensar-se d’una acusació “per haver permès als representants electes un debat sobre la independència”.

Referència a la independència dels EUA i l'actitud del rei britànic de l'època

El text de Jeffery comença recordant la peça d’Arenas i dient que “és clar que hi ha catalans que tenen una opinió diferent, igual que no tothom a Amèrica es va deixar convèncer per les crides a la unitat del rei Jordi III”. Una referència al rei de la Gran Bretanya que va perdre la guerra amb una de les seves colònies i, en conseqüència, va veure com els Estats Units d’Amèrica s’independitzaven. En aquest sentit, la columna d’opinió també diu que mentre els independentistes volen un debat en profunditat sobre el tema i un referèndum, alguns unionistes –en els quals inclou SCC i el govern espanyol– diuen que el referèndum “és il·legal i que el debat públic s’hauria de restringir”. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
18 de maig de 2017, 12.24 h

#5

Doncs justament es al reves. HI HAN INVERSORS ESTRANGERS QUE NO VOLEN VENIR A CATALUNYA, PER PERTANYA A LA CORRUPTE I MALDESTRA ESPAÑA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
18 de maig de 2017, 10.36 h

SCC., ÉS ON DEFECA, TOT EL CINISME OBSCÈ DE LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL DEL "REINO"


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
18 de maig de 2017, 08.57 h



Encara i pot haver mes PORQUERIA I CORRUPCIÓ A ESPAÑA.....??

Avui han omplert Barcelona amb banderes rojiguarras.

S'han de treure de sobre els complexos que tenen. Complexes que els porten a no sortir dels seus caus, quant tenen manifestacions ridícules.

Per cert, ja han detingut a uns nois posant algunes d'aquestes banderes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
URNAT I VOTAT fletxa UN PAIS QUE SERA INDEPENDENT I LLIURE DE ..................................
18 de maig de 2017, 07.28 h

#3 Ho pdies dir mes alt pero NO MES CLAR.Tens tota la rao noi.Gracies


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
anònim fletxa Vilassar
17 de maig de 2017, 21.50 h

#5 - De moment Catalunya és qui s´emporta la major inversió estrangera d´espaÑa amb el 25%. Però és que també els xinesos volen implantar-se a aquí, descartant altres ubicacions espaÑoles, per exemple Alíbabá. Ja tenim a l´americana Amazon amb una inversió suipermilionària.

http://www.vilaweb.cat/noticies/el-gegant-xines-alibaba-elegeix-a-barcelona-per-a-la-seu-logistica-del-sud-deuropa/

Tú alucines sobres per a manipular totes les dates que pots, i destil·les rancúnia perqu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de maig de 2017, 20.50 h





Aquest PEPARRAM (*) casPPanyoleru que ens ve a delitar amb les seves "XABACANADES PPATOSAMENT CANTIMFLESQUES" , ens són de gran utilitat.



Ens serveixen per a anar recordant i mantenint clara la idea de l'estat casPPanyol com viver de desgraciats ignorants incompetents, bastaixos i mal intencionats.


=======================

(*) "Peparram", dins el meu lèxic particular, ho derivo de PEPARRA, que és diferent de pAparra. Una pAparra és una aranyeta que quan es clava a la pell d'un g... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de maig de 2017, 20.26 h



#5 QUE PESAT QUE ETS, ANALFABET BEJOTA !!


ENCARA QUE REPETEIXIS 60 VEGADES LES MATEIXES MARICONADETES FEIXISTES, no aconseguiras res més que fer el ridícul ppatós.


Qui vols que es cregui una sola paraula dita per tu, POBRE bejota, que has demostrat MIL vegades ser el MÉS PPÀLURDAMENT ANALFABET DEL DIGITAL ??!! !!


Veiam, PPobre ignorant PPatós i PPedant, recordem alguna de les moltes BARBARITATS que has estat prou estúpid per escriure aquí:


En "LLUIS" (sense accent perquè és... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
LLUIS fletxa bcn
17 de maig de 2017, 19.35 h

Actualidad


La Cámara de EEUU en España augura deslocalizaciones masivas con la independencia de Cataluña



«Hay una preocupación muy grande en los inversores extranjeros. A nadie le interesa invertir en un mercado que se va a reducir y que tiene un futuro incierto», advierte el presidente de la entidad Jaime Malet


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 19
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana
17 de maig de 2017, 18.43 h

#1


CARROSSA CANALETA, SINDICA DE GREUGES DE CULS AGREUJATS DE
CARDENDEDEUENDEU
ESTACIO DE TRENG AMB LETRINES i VIBRADORS AUTOMATICS




Tu de pas que vas a Girona pots fer uns escapadeta per anar a visitar la
teva amiga coprofilica, la Borrega de Figueres.
No t'ha trucat l'Aragonese-ss per proposarte un trio, entre follaburros menja
merdes ?. No t'ho perdis, es la manera de solucionar l'anal-patriotisme que
patiu, pero vigila que no et gravin amb el mobil, podries sortir al NO-DO i amb
el c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
17 de maig de 2017, 18.23 h

#2 es una gran noticia!!
Abertis i el corrupte Alemany, sempre comprant politics robant en uns peatgs de lladres, pagats 1.000 vegades pels catalans es el cas de CORRUPCIÓ MES GRAN D'EUROPA,
En quasevol pais de gent honrada el LLADRE ALEMANY portaria 20 anys a la presó, amb el FAINE, VILARASAU I ALTRES CATOLICS QUE NOMES SABEN ROBAR ALS POBRES
ABERTIS, la camorra catolica del Faine