El digital dels que votaran #SíSí. N. 3730. Divendres, 28 de juliol de 2017 06:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 19 de maig de 2017 17:40 h

Ciudadanos munta unes primàries obscures exprés fetes a mida d’Inés Arrimadas

Màxima opacitat del partit en la votació, que només dóna 5 dies als militants per conèixer els contrincants de la candidata favorita

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Ciudadanos celebrarà la setmana vinent unes primàries per escollir el candidat a ser president de la Generalitat en les properes eleccions catalanes. No obstant això, el procés està tacat d’una aparent opacitat deguda la manca d’informació sobre la votació interna al web del partit i a les xarxes socials. A més, tot apunta que el procés de primàries el guanyarà Inés Arrimadas, malgrat que hi hagi tres candidats més (Daniel Granados, Jordi González i Sergio Querol), ja que els terminis fan impossible que la resta de contendents es donin a conèixer. 
© ACN - Núria Julià

Comparteix
   


Etiquetes
Els militants només tenen 5 dies per conèixer els contrincants d'Inés Arrimadas

En el marc de l’‘apagada informativa’ de Ciudadanos sobre les primàries, el partit només ha fet dues grans comunicacions al respecte: la convocatòria del procés el 24 d’abril i la proclamació dels quatre candidats avui. La votació començarà dimecres vinent a la nit, així que els militants només tenen cinc dies per descobrir els postulats de cadascun dels candidats –a excepció d’Arrimadas, és clar, que gaudeix d’una visibilitat inabastable pels altres tres–. A més, els afiliats només tindran 48 hores per emetre telemàticament el vot.

El precedent: les primàries locals i regionals

La formació presumeix de no demanar avals mínims als candidats a les primàries, però de facto, els menys coneguts tenen opcions minúscules de guanyar degut a l’ajustat calendari i el poc mediatisme que el partit propaga. Ciudadanos ja va estar immersa en una controvèrsia en les primàries a nivell local i regional l’any passat



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
22 de maig de 2017, 11.56 h

LA "CRUZADA" DE CIUDADFANOS C's, ÉS HISTÒRICA,, HAN DE LLEGIR EL JURISTA MADRILENY FRANCISCO ELIAS DE TEJADA 1917-1978 20 LLIBRES CENTENARS DE CONFERÈNCIES, PER SABER QUE ÉS EL "REINO", I QUE CATALUNYA COM SUBJECTE POLÍTIC I JURÍDIC, QUE HA APORTAT CIVILITAT I CIVILITZACIÓ A LA HISTÒRIA UNIVERSAL. LA REPÚBLICA CATALANA PROPERA, SERÀ L'ALÇAPREM PER ASSOLIR LA DEMOCRÀCIA, EL DRET PROVINENT DEL POBLE, HO FARÀ AL TERRITORI PROPI INFLUINT POSITIVAMENT A ESPANYA I EUROPA. EN ELS VALORS M... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
19 de maig de 2017, 20.18 h

#6 A mi m'ha anat bé. Per cert que, hi ha temes molt interessants. Faci un copiar i enganxar a Google


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
19 de maig de 2017, 19.49 h




#3



Ai, ai , ai, que UNA VEGADA MÉS T'HAN ATRAPAT FENT UN DELS TEUS GROTESCOS RIDÍCULS, PPobra PPalurda franquista Caguetesneses !!


És lògic: poques coses són tan còmiques com un "BOCAZAS" ignorant i neci, que no es resisteixi a la PEDANTERIA de voler semblar instruït i intel.ligent.


. . . així et passa el que et passa, PPalurda !!





Jo ja t'he donat "el mejor consejo que jamás oí":



DEIXA L'ANÍS EL MONO, CARALLOTA !! !! !! !!



HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
19 de maig de 2017, 19.43 h


Què dic ara, jo #8!! Ja ho crec que té a veure. Quin despistat !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
19 de maig de 2017, 19.42 h


#6 Tens raó, el text que enllaça no té gaire res a veure:


Fa política el Banc Central Europeu?

Pere Miret, economista expert en macroeconomia, la política monetària i els mercats financers.

Al començament del mes d’abril passat va aparèixer un article al blog financer d’Hamburg Finanzmarktwelt titulat “El BCE fa política contra la independència de Catalunya: els bons sense accés al Quantitative Easing!” (traducció de l’alemany). Aquest article es va publicar poc des... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
19 de maig de 2017, 19.40 h



#6

Veiam, prova de clicar aquí: http://www.amic.media/campanya_detall8.php?mes=1&id=2301&cam=220 .



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Joan (Born) fletxa Barcelona
19 de maig de 2017, 19.26 h

5) El link a mi no em funciona...pots mirar si està be, plis?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Lluïsa fletxa Manresa
19 de maig de 2017, 18.47 h

#3 Abans d'insultar directament als que no pensen com tu, llegeix-te aquest article a veure què en penses.

http://www.amic.media/campanya_detall8.php?mes=1&id=2301&cam=220

Salut i República!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
19 de maig de 2017, 18.42 h

QUERIDO PEDERASTA, ni querido ni fulana del OMELLA
ESPAÑA ES UNA PEDERASTERIA DE LA COPE-OMELLA, y los curas de españa la tienen muy larga y el OMELLA DE LA COPE-PROSTIBULO 13TV cada dia la mide


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
19 de maig de 2017, 18.37 h

El BCE excluye a Cataluña de su ayuda por su insolvencia

El Banco Central Europeo (BCE) excluye a los bonos de la Generalitat de Cataluña de su programa de compra de activos financieros para estimular la economía europea.En la gigantesca lista actualizada de bonos de toda Europa que está dispuesto a comprar a la que ha tenido acceso EL MUNDO, Cataluña no figura y se ha convertido en la única comunidad autónoma española sin derecho a colocar su deuda a la autoridad de Fráncfort.
http:/... Llegir més