El digital dels que votaran #SíSí. N. 3869. Dijous, 14 de desembre de 2017 09:12 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La ministra de Defensa espanyola amenaça amb la “força” per aturar el procés

El titular d'Exteriors també reacciona titllant la llei de transitorietat d'"aberració" i dient que "cap líder sensat" reconeixeria un estat català

Comentaris 28  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

La ministra de Defensa espanyola, María Dolores de Cospedal, ha amenaçat el full de ruta de la Generalitat parlant de la “força” de l’Estat. En concret, la també secretària general del PP ha dit que tenen “força suficient per impedir” els plans de Puigdemont que, segons ella, tenen similituds amb el que podría ser un “cop d’estat” perquè es pretén “saltar-se la llei” i els procediments establerts. 

Comparteix
   


Etiquetes
"S'ha d'anar pas a pas i no precipitar esdeveniments"

Cospedal ha respost així a les paraules de Puigdemont, que ahir va afirmar que l’Estat no té prou mitjans per aturar un referèndum a Catalunya. No obstant, no ha concretat si el govern de Rajoy estaria disposat a fer servir l’exèrcit per aturar l’“amenaça” sobiranista: “[L’Estat] té molts instruments al seu abast, però s’ha d’anar pas a pas i no precipitar esdeveniments, que segurament és el que esperen escoltar aquells que estan amenaçant i fent xantatge a l’Estat”.

Dastis considera una "aberració" la llei de transitorietat

D’altra banda, el ministre d’Exteriors també s’ha posicionat i ha valorat la filtració de la suposada llei de transitorietat com una “aberració” que, segons ell, “contribuirà més a que la reacció que ja hi ha a mitjans internacionals i a la UE es consolidi”. Alfonso Dastis ha rebutjat que un Estat català es pogués mantenir a la comunitat europea i que “no se li passa pel cap” a cap “líder sensat” reconèixer una Catalunya independent. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#28
Jaume fletxa Barcelona
24 de maig de 2017, 10.23 h

Ja ho sabem que saben recorrer a la força. Són gent cruel i sanguinària de mena. Pêr això els agraden els toros. De sang i genocidis poden lluir la seva gran obra: les Amèriques. Es mereixen totes les desgràcies.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
24 de maig de 2017, 10.15 h

#11 Doncs comença a fer les maletes perquè això ja no passarà, aqui manem nosaltres i decidim nosaltres


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
24 de maig de 2017, 10.12 h

#3 Saps que la democràcia és el diàleg i la participació en les decisions importants dels ciutandans?

Quan parles de l'ús de la força no és democràcia sinó cop d'estat i per ser més exactes un complexe d'inferioritat i una falta d'us de raó. T'acabo de deixar en evidència demostrant que tenim raó quan diem que espanya és una dictadura


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
24 de maig de 2017, 10.09 h

No és cap sorpresa, és el que sempre fan quan no tenen arguments ni raó fer servir la força bruta per aturar el que a ells els molesta o no els agrada.

Per a tots els fills de puta que ens titllen de nazis i de voler fer un cop d'estat només per voler votar, aqui teniu una mostra real del que és un cop d'estat, l'ús de la força militar per part de l'estat espanyol, a veure si us entereu d'una vegada de que vol dir cop d'estat i que vol dir democràcai. Cp d'estat= força militar, demo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
23 de maig de 2017, 20.30 h


#3 Nen, jo t'aconsello que no et freguis el cul amb paper imprès. La tinta és tòxica, i tu, amb el cul irritat de tots els que et penetren i te l'omplen d'esperma infectada de tota mena de malalties, pots agafar molt facilment una infecció.

Millor demana un cleenex a algun dels 300 clients que es follen la putarra de la teva mare, no et senbla, nen?


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
23 de maig de 2017, 20.05 h

PP PARTIDO DE PEDERASTAS DE LA COPE, iglesia de criminales franquistas
OBISPOS DE FRANCO, OBISPOS ASESINOS, TODOS A LA CARCEL!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Synera fletxa Barcelona
23 de maig de 2017, 18.33 h

#20

COP D'ESTAT MARCA ESPANYA

JA NO HI HA ESTAT DE DRET.

Inclús els manats dels jutges es fiquen en política

I ho fan sobre quelcom que desconeixen!

Vaja seriositat! Vaja parcialitat! L'Estat ja no és legítim per els catalans ni per a cap demòcrata del mateix.

És una imposició per la via de COP D'ESTAT dels poders d'aquest, com són sempre als cops d'Estat.

ELS DRETS HUMANS RECONEGUTS PER L'ESTAT ESPANYOL SÓN LLEI DE LLEIS I LA CONSTITUCIÓ MANA RESPECTAR LAS NORMES INTERNAC... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
23 de maig de 2017, 17.13 h

El partit d`aquesta xusma faixista PPERROS VERSUS C`DS VERSUS PPSOEROS I PSCXXXXXX si que es una aberraciò
O MILLOR DIT UN ERROR DE LA NATURALESA.-
SALUT I ,REPUBLICA CATALANA FINS A L`INDEPENDENCIA FERMS I TOSSUDAMENT ALÇATS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
23 de maig de 2017, 16.45 h

A todos los españoles que no saben leer y a los que sabiendo leer no quieren ver la realidad:

ESPAÑA TIENE LA OBLIGACION DE FOMENTAR LA LIBRE AUTODETERMINACION DE LOS PUEBLOS

El 14 de diciembre de 1955, la Asamblea General de la ONU admitía a 16 nuevos países, entre los que se encontraba España que, por orden alfabético a la hora de ingresar, se convertía en el miembro número 65.


CAPÍTULO I: PROPÓSITOS Y PRINCIPIOS


Artículo 1, apartado 2


2 Fomentar entre las nacio... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
23 de maig de 2017, 16.29 h






C A T A L A N S !! . . . A L E R T A !!



Que la Cos-pedala té una arma secreta que ens pot destruir tota Catalunya en pocs minuts.



I a més és una arma barata.



La Cospedala es menja una llauna de FABADA ASTURIANA, i al cap d'una hora por arrasar Catalunya sencera a base d'empudegar-la !! !! !! !!



Comprem-nos tos màscares antigas !! !! !! !!