El digital dels que votaran #SíSí. N. 3790. Dimarts, 26 de setembre de 2017 09:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa

[Vídeo] 13TV sobre els atemptats de Manchester: "El futbol i el Madrid són més importants"

El programa nacionalista espanyol, El Cascabel, informa amb desidia en directe dels atemptats

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

L'atemptat de Manchester ha provocat una de les escenes més lamentables del conegut programa nacionalista El Cascabel de 13TV, que cada nit analitza l'actualitat política amb el presentador Antonio Jiménez.
Antonio Jiménez
Antonio Jiménez

Comparteix
   


Etiquetes
En un moment del programa, quan Jiménez és informat que hi ha una última hora des de Manchester per un presumpte atemptat al Manchester Arena, el mateix presentador comença a comentar amb sorna si és un estadi de futbol, "és l'estadi del Manchester United?". El presentador, com que no rep rèplica, dóna pas al col·laborador que informa que els mitjans britànics apunten a un atac terrorista. Quan aquest acaba, Jiménez torna a insistir si el Manchester Arena és un estadi de futbol, "del Manchester United o del Manchester City?" moment en el qual el director de La Razón li recorda que "et donaré una lliçó, estimat germà, hi ha més coses a més del futbol", comentari que Jiménez respon amb un "no senyor! El futbol és el més important i el Madrid molt més!".







COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Josep Pagés i Canaletade CARDEDEU ..ESTACIÓ DE TREN SENSE MARQUESINES Y UNA VIEJA ROTA MAQUINA DE BEGUDES QUE TE ROBA ELS DINERS I NO TE DON LA BEGUDA ,, LLADRES ELS DE RENFE . NI BANCS PER SEURE SENTARTA fletxa A CATALUNYA RETROSEDEIX A PRESENCIA DE LA LLENGUA CATALANA PER CULPA DE LA APARICIÓ DE SUMATE I DE UN CONSELLER DE CULTURA DE LA GENERALITAT MOLT ESPANYOL QUE NO A FET RES PER PROTEJIR LA LLENGUA CATALANA
24 de maig de 2017, 00.04 h

¿ CÓMO ESTAN USTEDES ? Encara avui escoltu aquesta pregunta per Internet u posa el meu EL MEU FILL Disminuido QUELS FILLS DE PUTA DEL CONSELL COMARCAL Baran impedirpogues anar AL TALLER PER PERSONES DESCAPASITADES DE GRANOLLERS Quesolidaris son he EL TALLERENCARA ens roba dinersnostra de la LLei de la Dependencia NO ENS EL VOLEM TORNAR LLADRES Iningu fares tampoc els Serveis Socias QUE ENS PERJUDICAN MÉS NO PAS ENS AJUDAN ...

¿ COMO ESTAN USTEDES ?.... ELS PAYASOS ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Josep Pagés i Canaletade CARDEDEU ..ESTACIÓ DE TREN SENSE MARQUESINES Y UNA VIEJA ROTA MAQUINA DE BEGUDES QUE TE ROBA ELS DINERS I NO TE DON LA BEGUDA ,, LLADRES ELS DE RENFE . NI BANCS PER SEURE SENTARTA fletxa A CATALUNYA RETROSEDEIX A PRESENCIA DE LA LLENGUA CATALANA PER CULPA DE LA APARICIÓ DE SUMATE I DE UN CONSELLER DE CULTURA DE LA GENERALITAT MOLT ESPANYOL QUE NO A FET RES PER PROTEJIR LA LLENGUA CATALANA
23 de maig de 2017, 22.48 h

RESULTA QUE PEP GURDIOLA El MILLOR EX-- ENTRENDOR QUE MAI TINDRA EL BARÇA ,, Tambe estaba en el Festival un va haberel Terrible ATENTADO TERRORISTA ISLAMISTA EL ISLAM TORNA A MATAR ...SON ELS DE LES MESQUITAS ESTOS ..

PEP GUARDIOLA I TOTA LA SEVA FAMILIA No els va pasar res ban sortir ilesos ,, con altres jugadors del Machester i les seves familias .... Aixo pasa pocs dias qurl PAPA FRANCESC Demanes enels Paisos Islamistes LA PAU Que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Josep Pagés i Canaletade CARDEDEU ..ESTACIÓ DE TREN SENSE MARQUESINES Y UNA VIEJA ROTA MAQUINA DE BEGUDES QUE TE ROBA ELS DINERS I NO TE DON LA BEGUDA ,, LLADRES ELS DE RENFE . NI BANCS PER SEURE SENTARTA fletxa A CATALUNYA RETROSEDEIX A PRESENCIA DE LA LLENGUA CATALANA PER CULPA DE LA APARICIÓ DE SUMATE I DE UN CONSELLER DE CULTURA DE LA GENERALITAT MOLT ESPANYOL QUE NO A FET RES PER PROTEJIR LA LLENGUA CATALANA
23 de maig de 2017, 21.48 h

EL REIAL MADRID ,, Es afortunado si Juga malament no importa ja esael ARBITRE Per ajudar-lod se inventa algun penalti i solucionado Tambe algunos Equiposde Futbol se dejan ganar por los Blancos para impedir gane el BARÇA Comson EL ESPANYOL I EL MALAGA EL CELTA Entre altres


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Synera fletxa Barcelona
23 de maig de 2017, 18.25 h

ELL POT SENTIR-SE ORGULLÓSER ESPANYOL. PERÒ ELL TE UN ESTAT

JO EM SENTO ORGULLÓS DE SER CATALÀ. PERÒ M'OBLIGUEN A DEPENDRE DEL "SEU" ESTAT.

I SI FOS AL REVÉS? HO TOLERARIEN?

LES COSES SÓN MOLT SENZILLES. MASSA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
antiespanyol fletxa Tortosa
23 de maig de 2017, 16.52 h

Home, la veritat és que si un dia (i espero que no passi) li posen una bomba a 13TV, jo pensaré que el futbol i el Barça són més importants, tot sigui dit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
23 de maig de 2017, 14.58 h



PER QUANT L'AZNAR....????


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
23 de maig de 2017, 14.56 h

La multinacional Bouygues diu que el procés d'independència "no serà un problema" per invertir a Catalunya.

Baiget es reuneix amb empresaris estrangers i diu que les inversions han crescut un 36% en ple debat sobiranista



Spain as always, for ever and ever! https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7llXrPhnaV0

Mentre tant, en Rajoy, pio, pio, pio, com sempre.
http://olegi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
23 de maig de 2017, 14.54 h



Comentari obert per Aznar:

Josémari, es verdad que de aquellos polvos, vinieros estos lodos. ?............. MANCHESTER.

Y de verdad....., de verdad os digo....(com el Mesìas), que en IRAK existen armas de destrucción masiva.

DE DESGRACIADO COMO TU, HABRÀ ALGUNO EN ESPAÑA, .....PERO MÁS....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
anònim fletxa Vilassar
23 de maig de 2017, 13.51 h

#1
L´AUTÈNTICA REALITAT DE CATALUNYA ENS FARÀ LLIURES D´ESPAÑA. Sí i Sí !
AIXÒ SERÀ REALITAT DESPRÉS DEL REFERÉNDUM D´AQUEST ESTIU.

I tu ho podràs veure !!!! Seràs un espaÑol privilegiat !!!! Felicitats !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
23 de maig de 2017, 13.32 h

QUERIDO NAZI BEJOTA DE OMELLA
Solo eres un español amante de los pederastas de la COPE, un banda de hombres con faldas, unos sinverguenzas sexuales por la GRACIA DE DIOS, POR LA GRACIA DE FRANCO Y SU OMELLA
VOLEM BISBES CATALANS, NO BISBES ESPANYOLS DE LA PEDERASTERIA DE LA COPE-13TV