El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Dissabte, 24 de juny de 2017 12:18 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 2 de juny de 2017 05:00 h

El sector pro-referèndum unilateral de Podem es comença a aixecar contra la direcció

Un regidor de Sant Adrià de Besòs exigeix que el partit s'alineï amb el plebiscit perquè "els drets no es pidolen, s'exerceixen"

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

La direcció de Podem, encapçalada per Albano-Dante Fachin, ha donat fins al dia 9 de juny perquè els cercles locals decideixin quin és el millor posicionament de la formació en l’escenari que Carles Puigdemont acabi convocant el referèndum. Han donat tres opcions: oposar-s’hi i només acceptar la votació pactada, avalar-ho amb totes les seves conseqüències o bé acceptar-lo però interpretar-lo com una mobilització similar al 9N. La direcció ja ha dit que aposta per la tercera opció, però no tots els militants estan disposats a acceptar-ho sense oposició. 
"Els drets no es pidolen, s'exerceixen"

El regidor de Sant Adrià de Besòs per Sant Adrià en Comú –que integra la CUP i Podem, però no Iniciativa– Joan Belda, membre de Podem, ha fet aquest dijous una piulada a Twitter cridant a combatre el posicionament oficial de la direcció: “Els comuns es desmarquen de la unilateralitat, no ens podem permetre a Podem Catalunya ser els següents. Els drets no es pidolen, s'exerceixen”.

Belda: "Si de mi depengués, el resultat s'aplicaria demà"

En una altra piulada, Belda s’ha refermat en aquest postulat, que crida a defensar el referèndum amb totes les conseqüències: “Si de mi depengués, el resultat s'aplicaria l'endemà, fos el que fos”. L’edil de Sant Adrià de Besòs és dels primers càrrecs electes que s’han posicionat de manera tan clara per l’opció d’avalar els plans del govern català sense peròs des que Albano-Dante Fachin va obrir la discussió als cercles locals. No obstant això, abans del 9 de juny podrien fer un pas endavant més càrrecs de la formació. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
bocadill de jambo i ques fletxa amb doble de ques pls
3 de juny de 2017, 21.54 h

#19 filldelagranputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de juny de 2017, 15.09 h

HA TRANSCURRIDO YA MAS DE UN DIA DESDE LA MUERTE DEL DIRECTOR DEL ARA, CARLES CAPDEVILA A LOS 51 AOS Y EL ASALTAPISCINAS SIGUE VETANDO CUALQUIER INFORMACION SOBRE EL HECHO.

NO CREO QUE EL FALLECIDO SEA SOSPECHOSO DE ESPAÑOLISTA, ENTONCES¿ES POR ENVIDIA PROFESIONAL O POR TIÑA PÈRSONAL QUE SE EMPEÑA EN OCULTAR EL LUCTUOSO SUCESO?

ME CORROE LA CURIOSIDAD Y DEMUESTRA, UNA VEZ MAS, LA BAJA CATADURA MORAL DE ALGUIEN QUE FUE CONDENADO POR EL SUPREMO POR BANALIZAR EL NAZISMO


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana II*II
2 de juny de 2017, 16.23 h

#13



DI QUE CUANDO JUGABAIS CON EL BARÇA GANASTEIS EL MUNDIAL

AUN NO LO HE OIDO

Y CUANDO OS FOLLARON EN BRASIL 2014, HABIAIS DESMONTADO

EL SISTEMA DEL BARÇA

QUE OS DEN, ESPERPENTICOS






II*II. FORÇA JUVE






.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
2 de juny de 2017, 12.58 h

#14 La tornes a cagar de nou Querida ramera de los puticlus de tu madre, jo sempre m'en alegro quan perd, quan guanya no, no estic mai a favor de la teva selecció de perdedors, si animo algú és a la anglesa :-)).

El que és curiós com la teva selecció sempre ha de dependre dels jugadors del Barça, curiós hhahahahahaha, perquè serà? per la falta de confiança amb els altres jugadors? és bovi que si, sinó estaría més repartit, i serà per falta d'equips :-)), un cop més el complxe ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
2 de juny de 2017, 12.53 h

#13 Si? tu creus? ai putorrenesis!!! que ja t'agradaria que l'enfonses oi? XD!!!! el que passa que dic certes veritats que et couen, a és ja se que més aviat estàs imaginant altres marranades quan dius: "que hi enfonso la pota", aixx!!!! quin trauma que tens del burdell de la teva mare XD


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
2 de juny de 2017, 12.52 h

#13 Ai com es pica en putorrenesis hahahahahahahaahahahahaha, jugadors del Barça? si esclar, però ni això van salvar la teva rojiperra hahahahahahahaha, res com la selecció anglesa


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
2 de juny de 2017, 12.38 h

#12

PERO CLARO COMO BUEN NAZI, CUANDO LA ROJA GANA ES GRACIAS AL FC BARCELONA, CUANDO PERDEMOS TE ALEGRAS Y NO MENCIONAS AL FC BARCELONA


¿NO SE TE FUNDEN LAS DOS NEURONAS AL DECIR ESTO?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
2 de juny de 2017, 12.37 h

#12

Hijito de batman,

no digas perogrulladas.

Claro que nos eliminaron.

El quid es, ¿no jugaban en ese Mundial los jugadores del Barça?? ¿O solo jugaron en el mUndial de Sudafrica?


TU ESCRIBE, ESCRIBE, QUE CADA VEZ METES MAS LA PATA JA JA JA JA JA AJ AJA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
2 de juny de 2017, 11.58 h

#8 Hahahahahahahahahahahahaha, que dius ramera espanyola? si el mundial de Brasil us van eliminar més ràpid que un clau hahahahahahahahahaha, va ser arribar i eliminar-vos, una humiliació fantàstica quan hi penso em descollono, m'encanta quan us deixen per terra humiliats davant de tothom, és un espectacle genial i m'en alegro


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
2 de juny de 2017, 11.27 h

LUEGO NO COMPRENDEN PORQUE LES LLAMAN NAZIS JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

Polémico anuncio antimadridista en la televisión pública catalana pagado con fondos publicos.

"Sólo hay 11 hombres capaces de evitar lo inevitable. Once hombres preparados para cambiar el destino, para hacer vivir una noche negra al todopoderoso conjunto blanco. Hombres jóvenes tocados por una varita mágica. Hombres duros bregados en mil batallas que beben el elixir de la juventud eterna. En Europa sólo hay on... Llegir més