directe ! a La República. N. 4061. Diumenge, 24 de juny de 2018 19:02 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Meritxell borràs explota i diu que La Vanguardia menteix i desinforma

Dos piulades contundents de la consellera desacrediten el diari

Comentaris 39  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 12 vots )
carregant Carregant

Consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, no ha pogut més amb la pressió i desinformació dels diaris unionistes i ha explotat a Twitter. Aquest matí feia dues piulades amb captures de titulars de La Vanguardia que ha desmentit taxativament. També ha fet RT a altres usuaris que deien "això no és informar, és desinformar".

Comparteix
   


Etiquetes
La consellera n'ha tingut prou i ha denunciat públicament la intoxicació que ha fet avui La Vanguardia amb una informació que ha titllat de "falsa": "La informació és falsa. Sempre hem dit que no posarem els treballadors públics en risc o en una situació compromesa".
 
Borràs feia referència a un article de La Vanguardia firmat per Lola García i Isabel Garcia Pagan que afirma que "El Govern s'ha vist obligat a recórrer a alts càrrecs de desig­nació política per formar la mesa de contractació per comprar les urnes del referèndum davant la negativa dels funcionaris a formar-ne part". En una segona piulada aclaria: "Que a la mesa de contractació hi hagi alts càrrecs és una mesura preventiva davant l'actuació i actitud predemocràtiques de fiscalia".
 
La Vanguardia en versió digital ha modificat el titular però no pas el contingut de la notícia.

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#39
5 de juny de 2017, 16.53 h

#37 Hahahahahhahaha guanyar-les? hahahahaha, si!!!!!! i tant quan les cabres volaven sobre la teva mare XD!!! copes del gneralisimo, ai nano!!!!! m'encanta com us venen l'històra d'espanya i us la creieu, suposo que també et creus que la terra és plana i al final de tot no hi ha res sinó monstres i suposo que també creus que Adam i Eva eren els primers humans i que és el sol que gira la voltant de la terra i que espanya és una pell de toro estirada oi que si? XD!!!!!
Espanyols, pfffff, l... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
5 de juny de 2017, 16.48 h

#37 ?????? a on he dit jo que Franco va influïr a europa? perquè jo ni he mencionat, la manipualció és el teu sistema de desespareció per no quedar més en ridícul del que ja et deixo no?

Franco era una merda, ni el seu amic Hitler el que va rebre a Hendaia passava d'ell, encara que el iaio biaxet del valle de los difuntos fes l'acutal canvi d'hora per simpatía amb els nazis (segur que ni ho sabies) i que perc cert el canvi d'hora és una PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTA MERDA!!!! no hi ha res... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
5 de juny de 2017, 10.57 h

#35

Y EL HIJITO DE BATMAN INSISTIENDO EN LA TONTERIA DE QUE FRANCO INFLUYO EN ERUOPA PARA QUE EL MADRID GANASE TANTAS COPAS DE EUROPA


Y EN CAMBIO NO INFLUYO PARA QUE EL FC BARCELONA GANASE EN SU EPOCA TANTAS COPAS DEL GENERALISIMO





FORÇA JUVE


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
4 de juny de 2017, 14.19 h

#34 No, el ramalasso racista el tens tu fill de puta, per cert com et vaig dir nose que hi te a veure el fill de Batman amb mi, però de ser-ho, tu ja estaríes al hospital


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
4 de juny de 2017, 14.17 h

#33 Que va, a on visc jo no en van tirar, si que es van sentir crits al moment, però no petards, ara que no m'immuto per res.

Franco? hehehehehehe, i llavors som nosaltres els que en parlem. Clar que en l'època de Franco ja sabem com va anar el món del fútbol i com és que el madrid curiosament guanyava tant


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
4 de juny de 2017, 13.33 h

#31

tRANQUI, HIJO DE bATMAN, QUE SE TE ve el ramalazo RACISTA.


JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
4 de juny de 2017, 13.28 h

#32

PEro habras oido los cohetes de los fans del Real MAdrid alegrandose de su 12, si 12 Copa de Europa.

Aunque claro, esta Copa y las otras 11 han sido por la inflUencia de Franco / PP en Europa.



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
4 de juny de 2017, 12.17 h

#20 Oki, jo estava veient de Big Bang Theory o sigui que m'és igual a mi, si no juga el City o el Arsenal poca cosa em pot agradar


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
4 de juny de 2017, 12.15 h

#10 Tu no ets català, jo si i de sang pura


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
LLUIS fletxa bcn
4 de juny de 2017, 12.11 h

POLÍTICA
La Comissió de Venècia dóna un cop de porta a Puigdemont.

Recorda que el referèndum ha de ser pactat i d'acord amb la Constitució.


N.B. VOLDRÁ DIR ,SRA. , TV3 I LA RESTA DE MITJANS SUBVENCIONATS ,OI?