El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 22:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Puigdemont respon noves amenaces de mort amb un inquietant missatge

Assegura que "el sistema els protegeix"

Comentaris 41  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 11 vots )
carregant Carregant

El president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, ha fet un tuit aquest matí de diumenge donant el seu condol per les víctimes mortals que s'han produït la nit del dissabte a Londres després d'un seguit d'atacs terroristes on, de moment, han mort 7 persones i hi ha diversos ferits. Puigdemont ha rebut un tuit d'amenaces de mort i ha contestat de manera inquietant.
carles puigdemont
Carles Puigdemont

Comparteix
   


Etiquetes
Puigdemont escrivia: "Condol, afecte i solidaritat amb les víctimes i les seves famílies, i amb Londres. Estem al vostre costat. La vostra lluita és la nostra". I enllaça un tuit de UKmoments que explicava la notícia. Poc després ha rebut aquest missatge de resposta: "A nadie le importa tus condolencias, catalán de mierda... El próximo muerto  serás tú, hijo de puta."

El perfil de l'amenaçador encara és obert i és aquest.

La resposta de Puigdemont:

El president de la Generalitat ha respost amb un  missatge tant inquietant com punyent, amb un misteriós destinatari... l'Estat? Fent una captura de l'insult ha respost: "Són tot amor. I respecte. I valentia. I democràcia. Emparen la seva covardia i xenofòbia en un sistema que generalment els protegeix".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#41
6 de juny de 2017, 15.39 h

#38 Calla


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
6 de juny de 2017, 11.01 h

EL REINO ESTABLERT FA MÉS DE TRES SEGLES ES DEFINEIX AMB CLAREDAT A TOTHORA, "EL JUSTO DERECHO DE CONQUISTA" ÉS ON VA INSPIRAR-SE HITLER. I D'ALTRES ASSASSINS. EL PRESIDENT PUIGDEMONT AFILA AMB LES SEVES RESPOSTES BRILLANTS. REMARCO QUE EL DICCIONARIO DE LA R.A.E. LA PARAULA CATALANOFÒBIA, VIGENT DES DEL 1500 I DE MÀXIMA ACTUALITAT LA TÉ BEN AMAGADA, PER VERGONYA?, NO! PER CINISME OBSCÈ!, PARAULES I FETS DELS DOCTES? ACADÈMICS,, INCORPORATS A LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL DEL REINO. , ..... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
6 de juny de 2017, 11.01 h

EL REINO ESTABLERT FA MÉS DE TRES SEGLES ES DEFINEIX AMB CLAREDAT A TOTHORA, "EL JUSTO DERECHO DE CONQUISTA" ÉS ON VA INSPIRAR-SE HITLER. I D'ALTRES ASSASSINS. EL PRESIDENT PUIGDEMONT AFILA AMB LES SEVES RESPOSTES BRILLANTS. REMARCO QUE EL DICCIONARIO DE LA R.A.E. LA PARAULA CATALANOFÒBIA, VIGENT DES DEL 1500 I DE MÀXIMA ACTUALITAT LA TÉ BEN AMAGADA, PER VERGONYA?, NO! PER CINISME OBSCÈ!, PARAULES I FETS DELS DOCTES? ACADÈMICS,, INCORPORATS A LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL DEL REINO. , ..... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
6 de juny de 2017, 10.10 h

#37

EVARISTO, NO ERES MUY LISTO


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
Evarist fletxa Badalona
5 de juny de 2017, 22.38 h

insultadors espanyolistes professionals, segur què cobren doncs al contrari serien com els porcs: fan molt de soroll per després degollarlos


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
5 de juny de 2017, 17.02 h

#25 Cachorro nazi? no sabia que eres petit XD!!!! que hi fas per aqui menut doncs? au a dormir


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
5 de juny de 2017, 17.01 h

#24 Hahahahahahahahahahhahaha, ves a saber qui és son pare, hi passen tants clients en aquell burdell XD!!!

Hahahahahahahhaahahhahahaha, pregunta-li de quin color és la pluja que li cau a sobre seu, si és transparent o bé te un color groguenc altrament conegut com a daurada XD!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
5 de juny de 2017, 16.57 h

#16 Sembla que hi tens experiència en butifarres senegaleses? tu tens un trauma noi


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
joddi fletxa Barcelona
5 de juny de 2017, 13.21 h

#18 Comparteixo totalment en el contingut del teu comentari i li afegiria que és vergonyosa la existència de la diferent manera de fer servir la barra de mesurar "medir" per part de la fiscalia, segons es tracti de un dirigent català o d'una altre formació L'última incongruència s'ha donat quan el mateix president del cos justificava la inexistència de delicte de corrupció del SR. Moix, quan a través de l'empresa seva de Panamà va comprar un mega chalet i que no va declarar a fi de ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
joddi fletxa Barcelona
5 de juny de 2017, 12.34 h

#3
#5
#31

Aquest element malaltís que s'auto anomena que és de Vic i que és, diu "incluidos todos los catananes", català de que?, quan ens tira per la cara la copa del Madrid de forma extra esportiva i lloa "alaba" tota acció dels crítics , no solament contra l'independentisme sinó contra tot el que sona a català, vol donar-nos lliçons de cordura i seny.

Diu tantes tonteries i incongruències volent demostrar i convèncer a tothom que defensa a Catalunya de la seva perdició, q... Llegir més