directe ! a La República. N. 4032. Diumenge, 27 de maig de 2018 01:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

[Vídeo] "Puta Cataluña": Així celebren els madridistes la seva Champions

Sergio Ramos, la riota a una televisió britànica

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

El Reial Madrid va guanyar la Lliga de Campions aquest dissabte. Com és habitual, els seguidors blancs celebren les victòries de l'equip a la plaça madrilenya de Cibeles. Allà, durant la concentració, es van recordar de Catalunya i de la mare de tots els catalans. Un exemple més de com Espanya "estima Catalunya". Cal no oblidar els crits de "Piqué cabrón" que ja van fer durant la celebració de la Lliga espanyola i que van quedar absolutament impunes i que es van repetir ahir al Santiago Bernabeu. 
Sergio Ramos, la vergonya
 
A la televisió britànica BT Sport, l'exjugador de futbol Rio Ferdinand, sentenciava que si ell fos Segio Ramos, li faria vergonya mirar als ulls al seu fill després del teatre que va fer el capità del Reial Madrid perquè expulsessin el jugador colombià de la Juventus, Juan Guillermo Cuadrado.
 
En resum, el Madrid, un equip amb 'señorío' i 'fairplay', sense dubte.

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
8 de juny de 2017, 07.09 h

PUTA ESPAÑA.....HIJOS DE PUTA DE ESPAÑOLES....ESPANYA EN ROBA ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
8 de juny de 2017, 07.09 h

PUTA ESPAÑA.....HIJOS DE PUTA DE ESPAÑOLES....ESPANYA EN ROBA ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
joddi fletxa Barcelona
6 de juny de 2017, 22.16 h

#10
#12
#20 Aquest comentari va destinat a tots aquests catalans indecisos de com actuar davant dels nous esdeveniments, als catalans que neden a mitges aigües com la puta i la ramoneta sense dir prou ni pronunciar-se d'una vegada, i als catalans que voten al actual PSC, creient-se que és un partit d'esquerres, que solament conserva el nom de obrer, i que diuen que els seus tenen la solució per l'encaix de Catalunya a Espanya, que davant dels nous esdeveniments per l'uefòria de haver ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
6 de juny de 2017, 19.53 h

LA Tristesa y Amargura de NO GUANYAR LA LLIGA I LA CHAMPIONS ... LA RABIA I IMPOTENCIA ..Tin LA GRAN ALEGRIA ,, de tenir unaltra EQUIP CATALÀ A LA PRIMERA DIVISIÓ ..EL GIRONA ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Cristian Rossich fletxa Canovelles
6 de juny de 2017, 15.52 h

Després de defensar el Real Podrit en 10 anys, fent trepitgades de jutjat de guàrdia i de tot, el club l´acomiada per la porta del darrere. Així ho veu Pepe, després de tantes proeses.


http://www.msn.com/es-es/deportes/laliga-santander/monumental-%e2%80%98rajada%e2%80%99-de-pepe-contra-el-real-madrid/ar-BBC7Dgz?li=BBpmbhJ&ocid=mailsignout


Gran Real Podrit ¡¡


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
6 de juny de 2017, 09.57 h

#29



VEO QUE GRACIAS A MIS CONSEJOS HAS APRENDIDO A ESCRIBIR EM. ESPERO NO VOLVER A VER QUE ESCRIBES HEM.

AH. Y FORÇA JUVE JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
6 de juny de 2017, 09.57 h

-deia que... No "sentenciava"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
APAÑAMELAPELA fletxa Republica Catalana II*II
6 de juny de 2017, 01.01 h

#28



AVUI ET FELICITO, CANALETA

EM TREC EL BARRET



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
EL CATALÀ EMPRENYAT I CABREJAT I INDIGNAT I SE ME´N FOT . SI AGRADO O NO..NO PODEM QUEDAR-NOS CALLATS .DEVANT UN ..GOVERN " ¡ CATALÀ ! " INUTIL I COVARD RENEGAT NO FA RES PER PROTEJIR LA NOSTRA LLENGUA CATALANA . fletxa RETROSEDEIX A PRESENCIA DE LA LLENGUA CATALANA PER CULPA DE LA APARICIÓ DE SUMATE I DE UN CONSELLER DE CULTURA DE LA GENERALITAT MOLT ESPANYOL QUE NO A FET RES PER PROTEJIR LA LLENGUA CATALANA EL BILINGÜISME ES SENTENCIA DE MORT DEL CATALÀ
5 de juny de 2017, 20.30 h

PUTA ESPAÑA.. PUTA MADRID ..PUTA ESPAÑOLES ... PUTA MADRILEÑOS ......PUTA ROJA ... PUTA RIOJA .....HIJOS DE PUTA MERENGUES ... HIJOS DE PUTA BLANCOS .. HIJOS DE PUTA ESPAÑOLES ..


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
5 de juny de 2017, 20.24 h







#21



Tu que admires tant el totxo del Donald Trump, hauries de saber com ha reaccionat a l'actitud d'aquests països, PPalurdilla !!






HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . QUE NO TENTERA, REGAERA !! HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!