El digital dels que votaran #SíSí. N. 3866. Dimarts, 12 de desembre de 2017 03:48 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Inèdit: Jugadors de primera divisió de futbol fan crits d’independència

El president Puigdemont rep insults per haver felicitat el Girona pel seu ascens

Comentaris 26  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

La celebració de l’ascens a primera divisió de futbol del Girona aquest dilluns ha deixat una imatge inèdita en el futbol català: la de diversos jugadors ara ja de primera, fent crits d’independència. En un moment dels parlaments dels protagonistes de la gesta des del balcó de l’ajuntament, bona part de l’afició va irrompre amb el tradicional crit d’independència i alguns jugadors els van seguir, com ara el capità Eloi Amagat. 
Puigdemont, titllat de 'nazionalista' i 'tarado' a Twitter

La circumstància ha estat molt celebrada per diversos ciutadans, que així s’han expressat via Twitter. Alhora, d’altres han lamentat el que veuen com una “incongruència” i han dirigit crítiques cap a Carles Puigdemont, que va fer un missatge d’agraïment a l’equip i a l’afició per l’ascens. En alguns casos, les piulades freguen l’insult cap al president de la Generalitat, amb improperis com “trilero” lerdo”, “nazionalista”, “tarado”, “cabeza fregona”, o amenaces d’empresonament.

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#26
7 de juny de 2017, 09.34 h

#9

Les ultimes declaracions de Theresa May, et van que ni pintades.

Gent que molesten com tu i que son feixistes generadors d'odi continuat, si realment vius a Catalunya, tindrien que ser expulsats cap España.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
6 de juny de 2017, 19.43 h

VISCA EL GIRONA.... Que ara sera EL EQUIP MÉS CATALÀ de la Primera Divisió Espanyola molt més quel BARÇA ..... ...AL BARÇA y AL GIRONA elsfaltaria quels seus ENTRENADORS ....VOLGUESIN APENDRA A PARLAR EN CATALÀ igual sigui una mica Integrar-se molt millor dir paraules en Català.....

VISCA EL GIRONA ....Al menys el ens don Alguna ALEGRIA ..

QUEL BARÇA A QUESTA TEMPORADA CAP ALEGRIA .. JA QUE PERD LA LLIGA I CHAMPIONS ,,..j..


LAS ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
6 de juny de 2017, 19.33 h

#22 No tens cap altre argument a dir? estàs tirant d'hemeroteca :-)) fas molta pena Luisin, compte amb l'aragonesis que et vol dur al llit, tapat el forat


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Lluis C fletxa Banyoles
6 de juny de 2017, 18.54 h

#4 El "Gerona" no podrà jugar mai a cap lliga. Sigui la espanyol o qualsevol altre...per la senzilla raó de que no existeix.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
LLUIS fletxa bcn
6 de juny de 2017, 18.03 h

El 6 de diciembre de 1978 los españoles mayores de 18 años fueron convocados a votar en referéndum la aprobación o no de la Constitución Española. Un 88% de los votantes dijeron «sí», aunque en Andalucía, Canarias, Murcia y Cataluña se superó el 90%. En ésta última, los votos afirmativos fueron Barcelona, 90,38%, Gerona 89,78%, Lérida 91,34% y Tarragona 90,99%. No quedaba duda de que la Constitución que más prosperidad ha dado a nuestro país obtuvo en las urnas una mayoría ap


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21

Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
6 de juny de 2017, 17.53 h

#12 Ja el vaig saludar ahir amb molt d'orgull, AMUNT GIRONA!!!!!! el Girona si és un campió ;-))


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
6 de juny de 2017, 17.52 h

#9 Les veritats et segueixen escalfant l'anus oi? perquè t'irrites? si som una merdeta no veig motiu perquè ens titllis de nazis, trobo que tens un cacao mental impressionant al teu coco, t'has pres la medicació?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
6 de juny de 2017, 17.50 h

#8 La Premier League és la lliga catalana? XD!!! oh!!!! primera notícia. I com es diu l'anglesa doncs?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
6 de juny de 2017, 17.48 h

#11 Hola mi español/senegalé guapo, como estas cielo!!!! te veo más irritado que a Samuel, oye esta noche quedo contigo y te lo arreglo okay campeon? que ya se que te gusta ensartarme tu enrome sable en mi orifico