El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 23:26 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

El RACC al rescat del Grupo Godó

Publica un anunci a tres pàgines en diferents diumenges a La Vanguardia

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

El Reial Automòbil Club de Catalunya, abreujat i conegut com el RACC, que compta amb un milió de socis, ha engegat una nova campanya de publicitat als mitjans. Crida l'atenció, però que La Vanguardia ha publicat fins a 3 pàgines senceres amb anuncis durant alguns diumenges, el dia que es ven més cara la publicitat per ser, suposadament, la jornada on es venen més diaris. 
grupo godo, racc
Muntatge d'un helicotper del Racc sobre l'edifici del Grupo Godó

Comparteix
   


Etiquetes
Amb aquesta campanya es podria dir que el Racc rescata (o, si més no, ajuda), econòmicament al Grupo Godó. Són mals temps per a la premsa impresa, amb unes vendes que segueixen a la baixa i amb televisió que no acaba de ser rendible pel grup comunicatiu que haurà de prescindir, per exemple, del programa de Josep Cuní a 8TV pels sobrecostos i les pèrdues que li suposa. La campanya del Racc també es pot trobar a la televisió i a la ràdio on, evidentment, també hi ha Rac1, per exemple.
 
directe!cat ha contactat amb el servei de premsa del Racc. Expliquen que els anuncis a La Vanguardia "formen part d'una campanya global que inclou diversos mitjans de ràdio, tele i premsa" i es congratulen pel nostre interès: "ens alegrem que us hagi sobtat, això és que compleix l'objectiu de cridar l'atenció". De moment, encara no s'ha rebut resposta sobre dades més específiques de la campanya.









Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
9 de juny de 2017, 22.29 h





#13 #15 #23


Veig que segueixes insistint en "quererme". QUIN FÀSTIC !! !!




HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !!




PPalurdilla franquista Alberto Caguetesneses, ja pots seguir insitint. Respecto molt els homosexuals DISCRETS, que no MOLESTEN els homes dient-lis que els estimen.




Però les MARICONES que insisteixen dient que m'estimen, EM FEU FÀSTIC.




A mi des de que tenia 14 anys que m'han agradat (molt!! , de vegades MASSA!! ) les dones, i això de sodomitzar-te, p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
9 de juny de 2017, 20.50 h

EL PUIGTONTON SE HACE CAQUITA DE FIRMAR ALGO EN PAPEL SOBRE LA CONSULTA POPULAR DEL 1-O Y HARAN ALGO ENTRE TODOS DE CON NOCTURNIDAD Y ALEVOSIA EL 30 DE SETIEMBRE A LAS 11.59 DE LA NOCHE.


PAROLE, PAROLE LUEGO PODRA DECIR .AH, YO NO SABIA QUE ERA ILEGAL. YO PEDI ACLARACIONES AL TC.

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA CHARLOTADA TODO EL VERANO

Ni el Gobierno ni la Fiscalía actuarán ante el anuncio del referéndum independentista: "Son sólo palabras"

http://www.elmundo.es/espana/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
AliBay fletxa Cornellà de Llobregat
9 de juny de 2017, 19.29 h

Afortunadament vaig ser-ne soci només un any o així. Fins que em vaig adonar que allò del RACC no era més que una estafa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
9 de juny de 2017, 14.26 h

#14



RECOMANALI:


WWW.DODOTIS.CAT

WWW.FORTASEC.CAT




AVUI TE UNA CAGALERA, QUE LI ARRIVA, A LA JUNQUERA





.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
9 de juny de 2017, 14.26 h

#14



RECOMANALI:


WWW.DODOTIS.CAT

WWW.FORTASEC.CAT




AVUI TE UNA CAGALERA, QUE LI ARRIVA, A LA JUNQUERA





.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
9 de juny de 2017, 14.26 h

#14



RECOMANALI:


WWW.DODOTIS.CAT

WWW.FORTASEC.CAT




AVUI TE UNA CAGALERA, QUE LI ARRIVA, A LA JUNQUERA





.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
9 de juny de 2017, 14.26 h

#14



RECOMANALI:


WWW.DODOTIS.CAT

WWW.FORTASEC.CAT




AVUI TE UNA CAGALERA, QUE LI ARRIVA, A LA JUNQUERA





.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
9 de juny de 2017, 14.06 h

#15



LES ELECCIONS EREN AL REGNE UNIT, NO A ESCOCIA, FOLLABURROS




WWW.DODOTIS.CAT

WWW.FORTASEC.CAT






.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
9 de juny de 2017, 14.04 h

#13



EL QUE ESTA TEMBLANDO ES EL BOURBON, SE LE ACABA EL NEGOCIO


HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS HUAS





WWW.DODOTIS.CAT

WWW.FORTASEC.CAT




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
9 de juny de 2017, 13.29 h

#14 El independentismo escocés se desploma con 21 escaños menos
El partido Nacionalista Escocés (SNP) ha sido duramente golpeado en las elecciones británicas al perder 21 de sus 56 escaños.


http://www.larazon.es/internacional/el-independentismo-escoces-se-desploma-con-21-escanos-menos-PD15345921