El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 11:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Albiol torna a fer ús de la mentida per combatre l'independentisme

Tira de postveritat per afirmar que cada vegada "són menys"

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El president del Partit Popular Català (PPC), Xavier García Albiol, és el polític català que més utilitza la postveritat per intentar que els mitjans de comunicació expliquin la realitat des del seu punt de vista. En el 13è congrés del PP celebrat a Sitges el líder popular ha afirmat que els independentistes "cada dia són menys, estan més sols i més radicalitzats".
Garcia Albiol
Garcia Albiol

Comparteix
   


Etiquetes
En aquesta línia, el president del PPC ha sentenciat que no hi ha pas cap "sentiment" ni "anhel" majoritari de la ciutadania a favor de la independència, ja que "es tracta d'un moviment alimentat artificialment" pels mitjans de comunicació, tertulians i les institucions catalanes. 
 
Albiol ha interpel·lat directament el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, per demanar-li que "sigui valent" i que vagi al Congrés dels Diputats a defensar el projecte del referèndum. "Ja sé que Puigdemont i Oriol Junqueras estan més còmodes al Palau de la Generalitat, envoltats per la CUP o l'ANC, però el cap del Govern ha oblidat que és el president de tots", ha conclòs, aclamat per les 500 persones que han assistit al congrés.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
vianant fletxa de la Rambla
12 de juny de 2017, 12.59 h

al #25. En Guardiola no pidolarà mai una medalla al treball, com han fet alguns unionistes caspaÑols.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
vianant fletxa de la Rambla
12 de juny de 2017, 12.59 h

al #25. En Guardiola no pidolarà mai una medalla al treball, com han fet alguns unionistes caspaÑols.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
11 de juny de 2017, 21.43 h

EL TENISTA ESPAÑOL NADAL ACABA DE GANAR POR DECIMA VEZ EL GRAND SLAM DE ROLAND GARROS.

TRAS VARIAS LESIONES Y EL PASO DE LOS AÑOS LO NORMAL SERIA QUE SU EXTRAORDINARIA CARRERA SE ACABARA. PUES NO PARECE SER ASI.

RAFA NADAL, ALGUN DIA DEJARAS DE SER UN GRAN TENISTA PERO SIEMPRE SEGUIRAS SIENDO UN GRAN HOMBRE Y UN EJEMPLO PARA TODA LA JUVENTUD

GRACIAS


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
11 de juny de 2017, 13.54 h

#3 Doncs si és fals em pots explicar l'obsessió que teniu contra nosaltres? em pots explicar la campanya del no del PP? perquè si tant minoritatri és perquè el PP es pren les molèsties d'una campanya del no i vosaltres li doneu tanta importància al tema? mmmm? perquè senzillament no passeu si tant poca cosa és.

Ja se que tenir cervell i la culturar de l'esforç i el treball dur no entra en el vocabulari d'un espanyol, però deixeu de fer el pallaso eh? i sigueu coherents i madurs mit... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
11 de juny de 2017, 13.50 h

Si són menys, doncs perquè diu el govern espanyol que farà el que calgui fer frenar-ho? perquè amença? hahahahahahahahahahahahahhahaahhahahaha, la notícia correcte és: "l'albiol torna a fer un ús desmesurat de l'anís del mono" XD!!!!

Albiol, ja sabem que has de justificar que cobres tres sous: "regidor, diputat i senador" degut que sense això estaríes al carrer fent cua a l'INEM perquè no tens ni estudis, ni cursets ni tant sols un ofici, només consta que has jugat a basket i que... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
11 de juny de 2017, 12.06 h


#20 Chavalín, tu, que parece ser te hacias llamar Aragoneses, tienes clavados en la mente unos recuerdos abominables de tu infancia, cuando a tu mamá la fornicaban unos clientes FALANGISTAS , es decir, NAZIS, que la maltrataban y alguno de los cuales te hizo cosas vergonzosas que, sin embargo, a ti te gustaron mucho (i así has acabado de viciado)

Por eso sigues viendo NAZIS en todos los demòcratas que no aceptan tu FRANQUISMO MILITANTE que te hace perder horas y mas horas exhibiendo tu p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
CATALANITAT ES CATALANITAT.......................I VISCA CATALUNYA..!! España, MAI MES...!! fletxa –––––––––-GOBIERNO ESPAÑOL, PORCO GOBIERNO................––––––corruptes...bruts.....lladres...mentiders....incumplidors––-hereus franquistas......XULOS.........
11 de juny de 2017, 10.53 h



Sr, Garcia, ja està preparat per no tenir vacances aquest any....?

----111----DIES....!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
11 de juny de 2017, 10.47 h

¡!!!! ALELUYA ¡!!!!!!

POR FIN EL PUIGTONTON HA DADO UNA FECHA Y PREGUNTA PARA EL NUEVO E INUTIL BUTIFARRENDUM O CONSULTA PARTICIPATIVA QUE AL MENOS NO ES TAN IDIOTA COMO LA QUE HIZO EL MAD MASS PARA EL 9-N DEL 2014 HACE YA 3 AÑOS.

AHORA BIEN:

¿ESTO CAMBIA LA OPINION CONTRARIA DE LA MAL LLAMADA COMISION DE VENECIA Y DE LA UE?

NO

¿ESTO TRAE ALGUN APOYO INTERNACIONAL A LOS NULOS QUE HABIA HASTA AHORA PARA VUESTRA CHARLOTADA NAZI?

NO

¿ESTO SERVIRA PARA QUE UN MAYOR NUMERO DE ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
JCV fletxa Sta. Cristina d'Aro
11 de juny de 2017, 09.52 h

#17 Comentari adient. Molt bé, a més de ser contundent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Max fletxa Berna
11 de juny de 2017, 09.36 h

Del senyor Garcia (que prefereix que li diguin Albiol) algú ve escriure que semblaba un porter de discoteca.
Cada vegada que pot, el senyor Garcia sembla voler donar la raó a aquesta apreciació.