El digital dels que votaran #SíSí. N. 3756. Dijous, 24 d'agost de 2017 01:08 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Diumenge, 11 de juny de 2017 16:20 h

El nacionalisme espanyol carrega el seu odi contra Guardiola

Twitter torna a fer visible la frustració espanyolista contra l'extècnic del Barça

Comentaris 48  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

El procés català va començar a caminar enarborant la bandera de la "revolució dels somriures", una filosofia que contrastava totalment amb l'actitud bel·ligerant i d'odi que des del primer dia ha exhibit el nacionalisme espanyol, que no només ha rebutjat de facto qualsevol proposta de l'independentisme per trobar una resposta dialogada, sinó que fa ús de l'insult i el discurs de la por.

Comparteix
   


Etiquetes
Amb el discurs d'avui de Pep Guardiola en l'acte de l'ANC, AMI i Òmnium, 'Referèndum és democràcia', el nacionalisme espanyol ha posat en el focus dels seus insults a l'actual entrenador del Manchester City que ha llegit un manifest on es posa en relleu que Catalunya ha intentat divuit vegades trobar una via pactada per convocar el referèndum, a més d'exposar els greuges que el país ha patit per part de l'Estat.

Twitter ha tornat a ser el canal que més clarament exposa la frustració nacionalista, titllant Guardiola de "traïdor", "nazi" i d'aprofitar-se d'Espanya cobrant per jugar a la selecció de futbol.
















Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#48
LLUIS fletxa bcn
29 de juny de 2017, 16.43 h

La pregunta que ara es plantegen amplis col·lectius de l'independentisme és si una estructura com a la del Govern, que ni tan sols ha tingut capacitat per comprar diversos milers d'urnes de metacrilat per a una votació, serà capaç de liderar l'operació política, social i institucional que hauria de portar Catalunya a la independència.

N.B. LA HERMANA DE GUARDIOLA ESTÁ DE "EMBAJADORA " EN DINAMARCA CON 80.000 €


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
13 de juny de 2017, 10.03 h

#35 Defensar-la? hahahahahahahahahahahaha, ser obligat per llei a assistir a la sel.lecció espamyoula no és una elecció, és una obligació, creus que era la seva il.lusió? més de la meitat d'esportistes catalans de poder tenir la sel.lecció catalana anirien a aquesta sense cap mena de dubte. La pregunta és, perquè espanya te complexe fins i tot en l'esport que no permet que hi hagi una sel.lecció catalana? perquè no l'admeten? ai aragonesis alies el travestí del feixistes de VIGHHH ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
joddi fletxa Barcelona
12 de juny de 2017, 18.51 h

Fins aquí, aquest ignorant feixista de Vic, "fascista perquè ho entenguis be" ha tingut de repetir els atacs i insults a Guardiola fins a 20 vegades. O be estàs molt emprenyat, o be com que dius tantes tonteries que tens que repetir i repetir mil vegades perquè la gent sàpiga qui ets i per convèncer als "demés" ignorants. No per molt repetir significa que tens més raó, sinó tot el contrari.

Per la gent mínimament culta (no cal que siguin llicenciats) entenen perfectament que qua... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
España, con Ñ, de patraÑa, ––-.ESTAT CORRUPTE.........I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR..........PERQUÈ CONTAMINA............!!. fletxa –––––––––-Fascistas Vic...................aragoneses.................. i els altres feixistes d'aquì..!! –––––– Esteu vivint un moment dur per vosaltres..!! ....Un consell: ANEU A BUSCAR CONSOL AL OMBRO D'AZNAR...= DE GILIPOLLAS A GILIPOLLAS.
12 de juny de 2017, 14.38 h

#35

Fascistas Vic:

Quant parlis de Guardiola, primer rentat la boca amb llegiu i desprès et poses de genolls.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
Synera fletxa Barcelona
12 de juny de 2017, 12.33 h

CONVOCAR EL REFERÈNDUM NO SOLAMENT NO ESTÀ PROHIBIT PER LA LLEI, SINÓ QUE ÉS UNA OBLIGACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL

L'ESTAT ESPANYOL INCOMPLEIX LA LLEI.

El dret a la lliure determinació, és de ius cogens, és a dir, és a dir, està recollit al nivell més alt de les lleis internacionals que han de ser obeïdes sempre.

Aquest dret està ben ancorat a la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1 del Pacte Internacional dels Drets Civils i Polítics que diu que els Estats promouran... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
12 de juny de 2017, 12.31 h

UN DEL PP, EL CASADO, QUE VA POCS MESOS APLICANT LA POLÍTICA DE MENTIDES ESTAFES, VA DIR QUE ESTAVEN TREBALLANT AL CORREDOR MEDITERRANI, AMB 5.500 MILIONS,DE VANDELLÓS A TARRAGONA QUAN ESTAVEN FENT UNA REPARACIÓ SENSE AMPLE DE VIES EUROPEU, DE POCA QUANTIA. ESPANYA I DEMOCRÀCIA ÉS I SERAN OXÍMORON!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
12 de juny de 2017, 11.42 h

Es veu que els esPPaÑols van comprar el seu cervell a un tot a cent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
España, con Ñ, de patraÑa, ––-.ESTAT CORRUPTE.........I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR..........PERQUÈ CONTAMINA............!!. fletxa –––––––––-Fascistas Vic...................aragoneses.................. i els altres feixistes d'aquì..!! –––––– Esteu vivint un moment dur per vosaltres..!! ....Un consell: ANEU A BUSCAR CONSOL AL OMBRO D'AZNAR...= DE GILIPOLLAS A GILIPOLLAS.
12 de juny de 2017, 11.35 h

#22

Per aquì hi ha un TORRAT que defineix a espaÑa com un estat democràtic.....?

LA PARAULA ES MASSA IMPORTANT, COM POSAR-LA UNIDA A espaÑa..........

Ha sigut una dictadura, pura i dura i TOTALITARIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
vianant fletxa de la rambla
12 de juny de 2017, 10.59 h

En Guardiola no pidolarà mai una medalla al treball, com han fet alguns unionistes caspaÑols.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
España, con Ñ, de patraÑa, ––-.ESTAT CORRUPTE.........I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR..........PERQUÈ CONTAMINA............!!. fletxa –––––––––-Fascistas Vic...................aragoneses.................. i els altres feixistes d'aquì..!! –––––– Esteu vivint un moment dur per vosaltres..!! ....Un consell: ANEU A BUSCAR CONSOL AL OMBRO D'AZNAR...= DE GILIPOLLAS A GILIPOLLAS.
12 de juny de 2017, 10.04 h



Falten 110 dìes.................