El digital dels que votaran #SíSí. N. 3818. Dimarts, 24 d'octubre de 2017 11:40 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Puigdemont respon l'unionisme, sense por per explicar el referèndum al Congrés

El president silencia els qui l'acusen d'amagar-se i no comparèixer davant la cambra espanyola

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

L'última tendència en la moda unionista és la de vestir el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, com un covard que no s'atreveix a explicar el pla del Govern català per posar les urnes l'1 d'octubre. Enric Millo, que durant l'entrevista a Els Matins ha denunciat que el president es negava a comparèixer al Congrés, ha rebut la resposta de Puigdemont que ha reiterat el seu desig d’anar al Congrés dels Diputats “per poder explicar allò que vaig demanar fer a la conferència de presidents autonòmics i no vaig poder”.
Carles Puigdemont
Carles Puigdemont

Comparteix
   


Etiquetes
El president ha anunciat que aquesta mateixa setmana enviarà una carta en aquest sentit a la presidenta del Congrés, Ana Pastor, perquè hi pugui anar abans de l'estiu i ser "útil" per explicar el que està passant "des del meu punt de vista" i escoltar el debat que es pugui generar. Puigdemont recorda que la situació política de Catalunya demana que, sigui al Senat o al Congrés, "pugui fer l'informe que em sembla que els electes espanyols tenen el deure d'escoltar".
 
Preparats per la campanya per explicar la llei de transitorietat
 
Carles Puigdemont també ha explicat quan serà la campanya per explicar els continguts de la llei de transitorietat, "entre finals de juny i principis de juliol". Unes dates escollides per fer front al darrer tram "d'aquest centenar de dies" que quedaran fins a la data del referèndum.
 
El cap de l'Executiu ha anunciat que la llei de transitorietat s'aprovarà abans de la signatura del decret de convocatòria del referèndum, que, ha dit, pot ser a finals d'agost o principis de setembre. En aquest sentit, el president ha explicat que aquesta convocatòria "s'ha d'emparar en una base legal" i ha afegit que "el que hem de fer a nivell de Govern i de Parlament és preparar-ho tot perquè es pugui fer en temps i forma".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
15 de juny de 2017, 19.53 h

#18 cagarret


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
LLUIS fletxa bcn
14 de juny de 2017, 15.47 h

'Moc' de la Comissió de Venècia a Puigdemont.

L'organisme diu que “no té pendent d’estudi o opinió cap assumpte relatiu a Catalunya” tres dies després que el president anunciés una “bona resposta”.

N.B. TROBO ,BATXILLER PUIGDEMONT , QUE DESBARRA

# 14 :NO CAL SORTIR DE CATALUNYA PER PARLAR DE CORRPTES.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
pEPITU fletxa el VENDRELL
13 de juny de 2017, 18.13 h

A arribat l'hora dels valents catalans endavant amb la insubmissió VISCA LA LLIBERTAT


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Fd'A fletxa Calders
13 de juny de 2017, 16.10 h

Ells volen que vagis a Madrid per humiliar-te. No els importa el que els vulguis explicar de bona fe. Ells tenen a la retina la figura d'Ibarretxe a qui van derrotar sense ni escoltar el que els deia. Al Congreso, tot està previst. No hi ha individus pensants sinó nomès estructures polítiques, que es diuen partits, amb pensament únic. Així va Espanya i així van les democràcies occidentals, i així és com no volem anar nosaltres que farem una República de dones i homes lliures.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
13 de juny de 2017, 12.12 h

MAGNÍFIC PUIGDEMONT AL CONGRESO S'HA D'ANAR-HI, A EXPOSAR QUE ANEM CAP A LA DEMOCRÀCIA, VENCENT LA FASTIGOSA SIMULACIÓ DEL REINO, TAMBÉ PODRIA RECORDAR-LOS HISTÒRIA, ON EL NACIONALISME ESPANYOL TOSTEMPS CRIMINAL,ESTÀ AL PODER PER EL JSUTO DRECHO DE CONQUISTA, QUE ELL MATEIX ES DEFINEIX COM A PROTO FEIXISTA, NO ES DOBLEGARÀ PER A VINCLAR-SE DAVANT ELS TRES PARTITS UNIONISTES, CAIENT A LA TRAMPA D' IBARRETXE, NO HO FARÀ I MEREIX EL NOSTRE APLAUDIMENT!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
13 de juny de 2017, 09.53 h


President, a Madrid no hi hauries d'anar, és un país estranger i el paradís dels corruptes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
13 de juny de 2017, 08.04 h

#8



Y A TU CANDIDATA, LA ICETA-MAIRENA, LE PUEDE DAR UN COLAPSO

ANAL-PATRIOTICO, CUANDO LO LEA ?



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA





QUIEN RIE ULTIMO, RIE MEJOR




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
13 de juny de 2017, 07.52 h

#10



CANALETA, XARNEGO ENCULAT o NAZI ONANISTA, FOT EL MATEIX FASTIC
TRES NOMS i UNA UNICA FUNCIO, L'ANAL PATRIOTISME D'ES-PATRAÑA



Has plegat a les 5 del mati avui, quants camioners han caigut ?
Encara ets la reina del "Frances" de tot el Valles.
Per cert, ja t'has donat d'alta del nou partit de l'anal-patriotisme, "Concordia-Gay" ?
Fundat per Iceta, la Mairena d'es-patraña i Corruptus-Duran, dos cracs del patriotisme
anal-unionista del regim.
Tu que tens tanta experiencia anal-patrioti... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
España, con Ñ, de patraÑa, ––-.ESTAT CORRUPTE.........I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR..........PERQUÈ CONTAMINA............!!. fletxa –––––––––-Fascistas Vic...................aragoneses.................. i els altres feixistes d'aquì..!! –––––– Esteu vivint un moment dur per vosaltres..!! ....Un consell: ANEU A BUSCAR CONSOL AL OMBRO D'AZNAR...= DE GILIPOLLAS A GILIPOLLAS.
13 de juny de 2017, 07.39 h

#10

Un traductor, sis-plau...!!

Falten 109 dies.............


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
EL CATALÀ EMPRENYAT I CABREJAT I INDIGNAT I SE ME´N FOT . SI AGRADO O NO..NO PODEM QUEDAR-NOS CALLATS .DEVANT UN ..GOVERN " ¡ CATALÀ ! " INUTIL I COVARD RENEGAT NO FA RES PER PROTEJIR LA NOSTRA LLENGUA CATALANA . fletxa RETROSEDEIX A PRESENCIA DE LA LLENGUA CATALANA PER CULPA DE LA APARICIÓ DE SUMATE I DE UN CONSELLER DE CULTURA DE LA GENERALITAT MOLT ESPANYOL QUE NO A FET RES PER PROTEJIR LA LLENGUA CATALANA EL BILINGÜISME ES SENTENCIA DE MORT DEL CATALÀ
13 de juny de 2017, 05.04 h

PER FER,,...EL ...REFERÈNDUM.....El,,,Govern,,,Català...de,,,..PUIGDEMONT.....y...JUNQUERAS,,....Renuncian


A.....DEFENSAR.....y,,,PROTEJIR....la...Nostra....LLengua CATALANA,,,,Tan....maltractada y poc...respectada..

PER...ELS...ESPANYOLS..=..CASTELLANS....Y PER....ELS...IMMIGRANTS ..REFUGIATS,,..

Que ..no....la....Volem Apendra a Parlar,,...no..es volem...integrar,,a..Catalunya,,,..

VOLEM.....Eliminar ,,,acabar amb..la...NOSTRA IDENTITAT...I....CULTURA CAT... Llegir més