directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 21:18 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L'Operació Catalunya arriba al The Washington Post

Un article d'opinió explica les amenaces i represàlies de l'Estat contra Catalunya

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El prestigiós diari nord-americà The Washington Post s'ha fet eco de l'Operació Catalunya, un entramat del Ministeri de l'Interior amb el suport de l'Estat i la difusió dels mitjans de comunicació. En un article d'opinió escrit per Aleix Sarri, assistent de l'eurodiputat de CDC Ramon Tremosa des de finals del 2010, Sarri ha denunciat les autoritats espanyoles que "només" han reaccionat amb "amenaces i represàlies" contra Catalunya.

Comparteix
   


Etiquetes
L'article, que explica l'anunci de data i pregunta del president Puigdemont perquè l'1 d'octubre els catalans votin en referèndum el futur polític del país, es concentra en destapar "l'escàndol" de l'Operació Catalunya. Sarri recorda que fa un any van començar a publicar-se una sèrie de revelacions sobre la policia espanyola on s'explicava com es duia a terme una operació encoberta per "tacar" els polítics catalans, unes notícies que comptàvem amb l'àudio d'una conversa en la qual Jorge Fernández Díaz parlava d'una campanya per "desacreditar" l'independentisme que es va concretar amb l'acusació d'El Mundo, l'any 2014, contra l'exalcalde de Barcelona, Xavier Trias, a qui se l'acusava de tenir comptes bancaris a Suïssa i fou desmentit pel mateix banc.
 
Sarri, que exposa el control del Gobierno del sistema judicial i de l'aparell policial, denuncia que els fiscals espanyols no fessin "res" per castigar les persones que van participar en aquesta campanya, per sentenciar que "hi ha una convicció creixent a Barcelona que Espanya s'assembla menys a una democràcia que un estat encara sumit en el llegat de l'autoritarisme a l'estil de Franco".




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Julius2 fletxa Sils
22 de juny de 2017, 00.22 h

#7 Si algú es pensa que al Washington Post s'hi pot fer publicar un article pagan es que somía despert.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
LLUIS fletxa bcn
16 de juny de 2017, 20.12 h

Proceso :

Macron, sobre la situación de Catalunya: "Se trata de un tema interno de España" .

N.B. A USA NO HI RES A FER.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Pere Aragonès fletxa Pineda de Mar
14 de juny de 2017, 11.48 h

Aleix Sarri vol substituir Ramon Tremosa. Pura ambició. ´Tanta, que l'article l'han pagat perquè es pugui publicar. Ho saben tots els periodistas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de juny de 2017, 19.49 h




#5


Està demostrat que per molt que li diguis que et fa fàstic i que tot i respectar els homosexuals DISCRETS, ell no ho és , sinó que és una MARICONA ESCANDALOSA i IMPERTINENT, quan la pruïja anal li fa perdre el seny, la PPobre PPalurda PPatosa i pPaPPanates Alberto Caguetesneses, no se sap estar de DIR QUE M'ESTIMA !!




Sàpigues, Albertita, que respecto molt els homosexuals DISCRETS, que no MOLESTEN els homes dient-lis que els estimen.




Però les MARICONES que insisteixen d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
13 de juny de 2017, 18.47 h

EL MEACOLONIA PIDE AYUDA INTERNACIONAL CONTRA UN "ESTADO AUTORITARIO".

¿TAMBIEN PIDE AYUDA CONTRA ALEMANIA Y USA QUE HAN PROHIBIDO REFERENDUMS REGIONALES DE SEPARACION?

¿NO CONSIDERA A QATAR UN ETADO AUTORITARIO O ES QUE LA PELA ES LA PELA?



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
13 de juny de 2017, 18.04 h

NO PODEM SEGUIR MÉS EN UN ESTAT COM AQUEST.

MEREIX EL PUNTAPEU FINAL


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
LLUIS fletxa bcn
13 de juny de 2017, 17.15 h

El 6 de diciembre de 1978 los españoles mayores de 18 años fueron convocados a votar en referéndum la aprobación o no de la Constitución Española. Un 88% de los votantes dijeron «sí», aunque en Andalucía, Canarias, Murcia y Cataluña se superó el 90%. En ésta última, los votos afirmativos fueron Barcelona, 90,38%, Gerona 89,78%, Lérida 91,34% y Tarragona 90,99%. No quedaba duda de que la Constitución que más prosperidad ha dado a nuestro país obtuvo en las urnas una mayoría ap


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
España, con Ñ, de patraÑa, ––-.ESTAT CORRUPTE.........I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR..........PERQUÈ CONTAMINA............!!. fletxa –––––––––-Fascistas Vic...................aragoneses.................. i els altres feixistes d'aquì..!! –––––– Esteu vivint un moment dur per vosaltres..!! ....Un consell: ANEU A BUSCAR CONSOL AL OMBRO D'AZNAR...= DE GILIPOLLAS A GILIPOLLAS.
13 de juny de 2017, 14.05 h



Queden 109 dies.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Synera fletxa Barcelona
13 de juny de 2017, 13.09 h

CONVOCAR EL REFERÈNDUM NO SOLAMENT NO ESTÀ PROHIBIT PER LA LLEI, SINÓ QUE ÉS UNA OBLIGACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL

L'ESTAT ESPANYOL INCOMPLEIX LA LLEI.

El dret a la lliure determinació, és de ius cogens, és a dir, és a dir, està recollit al nivell més alt de les lleis internacionals que han de ser obeïdes sempre.

Aquest dret està ben ancorat a la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1 del Pacte Internacional dels Drets Civils i Polítics que diu que els Estats promouran... Llegir més