El digital dels que votaran #SíSí. N. 3754. Dilluns, 21 d'agost de 2017 13:52 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dimarts, 13 de juny de 2017 19:00 h

[Vídeo] L'encarregat de redactar l'informe de la Comissió de Venècia: "mai havia rebut tantes pressions"

Rafael Ribó explica la conversa que va tenir amb el ponent italià

Comentaris 93  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

El Síndic de Greugues de Catalunya, Rafael Ribó, ha comparegut en comissió parlamentària per parlar de l'Operació Catalunya ha explicat la conversa que va mantenir amb un dels ponents de la Comissió de Venècia i assegura que li va dir que "mai havia rebut tantes pressions". 
 
Rafael Ribó explica "jo vaig assistir a la Comissió de Venècia, els dos dies. I vaig tenir llargues converses amb els representants de l'estat espanyol que no podien intervenir. I amb els dos ponents, especialment amb el penalista italià que va fer l'informe i em va dir: "mai havia rebut tantes pressions per fer l'informe".

A més, Ribó, assegura que "qui ho va dir no era independentista ni secessionista". 
 
A més, el síndic explica que davant del problema democràtic que hi havia sobre la taula de la "joia de la corona d'Europa que treballa per la democràcia" (és a dir, que la Comissió de Venècia hagués de tractar aquest tema), va sentir vergonya "com a ciutadà espanyol".

 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#93
LLUIS fletxa bcn
16 de juny de 2017, 20.13 h

Proceso :

Macron, sobre la situación de Catalunya: "Se trata de un tema interno de España" .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#92
15 de juny de 2017, 19.52 h

#91 o sigui que segons tu els paisos no es poden independitzar. Doncs mira al segle XXI hi ha molts mes paisos que al segle XIX


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#91
LLUIS fletxa bcn
15 de juny de 2017, 16.57 h

'Moc' de la Comissió de Venècia a Puigdemont.

L'organisme diu que “no té pendent d’estudi o opinió cap assumpte relatiu a Catalunya” tres dies després que el president anunciés una “bona resposta”.

N.B. TROBO ,BATXILLER PUIGDEMONT , QUE DESBARRA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#90
14 de juny de 2017, 12.38 h

-no havia rebut mai tantes pressions = mai NO havia rebut tantes pressions


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#89
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
14 de juny de 2017, 11.13 h

#82



NAZI ONANISTA, RATA DEL CLAVEGUERAM DEL REGIM



Es va demanar la col.laboracio de Pep Guardiola per la seva projeccio internacional,
es conegut arreu del mon.
Gracies a ell, el mon ja sap que es-patraña, es un estat autoritari.
Jugada mestre.



II*II VISCA LA REPUBLICA CATALANA LLIURE DE
PARASITS ESPANYOLS




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#88
Synera fletxa Barcelona
14 de juny de 2017, 10.38 h

ACTUEN COM LA MÀFIA PERQUÈ SÓN "LA MAFIA"

QUI ACCEPTA LES REGLES D'AQUEST ESTAT HA DE SER CONSCIENT DE QUE ACCEPTE CORRUPCIÓ, BARREJA DE PODERS I AUTORITARISME. TOTS TÍPICS DEL NAZIONALISME ESPANYOL


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#87
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de juny de 2017, 22.44 h


repetició del comentari 86 per tal d'intentar evitar la ja típica interferència entre un enllaç i el "llegir més"
=====================================================================




Em pregunto si la DESCARADURA i el DESVERGONYIMENT del govern del PP ( tot i que crec que el PPSOE faria el mateix) tenen o no tenen un límit.



Avui, a l'hora del cafè, he pogut parlar amb un grup de 7 francesos que no entenien això de les "tapes" . Trencat el glaç, he portat la conversa sobre les ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#86
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
13 de juny de 2017, 22.35 h





Em pregunto si la DESCARADURA i el DESVERGONYIMENT del govern del PP ( tot i que crec que el PPSOE faria el mateix) tenen o no tenen un límit.



Avui, a l'hora del cafè, he pogut parlar amb un grup de 7 francesos que no entenien això de les "tapes" . Trencat el glaç, he portat la conversa sobre les irregularitats antidemocràtiques i la tradició FRANQUISTA de l'estat esPPanyol.



Al principi, ELS COSTAVA DE CREURE. Sort que amb la tablet els he ensenyat això: Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#85
ALS SALVAPATRIES.........fascistas Vic....aragoneses........ i la resta de trolls.––––––––––––––––––––– fletxa –––-Catalunya es forta i esteu asustats––––––––––-VEIEU VINDRE LA PATACADA DE LA SINISTRE EspaÑa......!!
13 de juny de 2017, 22.22 h

#82

Fascistas Vic:

ERES UN REPUGNANTE DESECHO DE LA SOCIEDAD CIVICA I UTIL.

SOLO TE CONSUELA PENSAR QUE EspaÑa, te defienda de tus imbecilidades.

EspaÑa, eso si, es agradecida con sus corruptos si son afines a su PORCO GOBIERNO. Ya sabes....puertas giratorias i otros.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#84
boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa boicot a Tecnotapi ! BOICOT A TECNOTAPI !!
13 de juny de 2017, 22.11 h



#68 #70 #78 #79 #82 = Miguel Romualdo, la mariquita franquista histèrica y analfabeta



Miguel Romualdo compromete e involucra a la empresa TECNOTAPI en graves INSULTOS A CATALUNYA, y Tecnotapi ni se disculpa ni demanda a Miguel Romualdo:


BOICOT A TECNOTAPI ! ! ! !