El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 23:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

[Vídeo] Bildu despulla Podemos: "Rosa Parks va pactar amb els racistes o va ser unilateral?"

Beitialarrangoitia etziba que només ofereix als catalans que esperin

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

L'1 d'octubre ha sacsejat la política espanyola, la moció de censura de Podemos contra el president Mariano Rajoy està destapant les vergonyes del govern popular on la corrupció i la bel·ligerància contra el procés català són les taques més brutes d'un Gobierno incapaç d'oferir un sistema judicial efectiu i una altura de mires política per fer possible un referèndum pactat.
Marian Beitialarrangoitia, portaveu de Bildu
Marian Beitialarrangoitia, portaveu de Bildu
© Bildu

Comparteix
   


Etiquetes
Una de les intervencions més incisives a l'hora de desmuntar la proposta del referèndum pactat de Podemos ha estat la de la portaveu de Bildu, Marian Beitialarrangoitia. La basca ha denunciat que l'1 d'octubre els catalans només tenen dues vies per poder votar, el referèndum pactat o la unilateralitat. Opcions que han de demostrar qui aposta per la democràcia. La portaveu li pregunta a Iglesias, "què ofereix? Que esperin durant dècades?" amb un Gobierno que està disposat a fer ús de la força per evitar la votació: "el nostre 'Sí' crític és perquè demostri que està per la democràcia, que dóna suport a les autoritats catalanes". Beitialarrangoitia afegeix, "diu que a Espanya es poden fer processos constituents, fem-los en paral·lel, cadascú al seu territori i no fem que uns esperin els altres!".
 
La diputada basca ha fet una defensa aferrissada a la unilateralitat posant d'exemple a Rosa Parks: "Rosa Parks podia esperar o pactar amb els racistes fins que les lleis canviessin. Podia pactar amb els racistes o ser unilateral assumint les conseqüències. Va ser unilateral i va canviar les lleis". Beitialarrangoitia afegeix, "ara mencionem amb orgull a Parks i el 55 i Catalunya el 2017. O fan valdre el dret a decidir o estaran dient que els racistes deixin de ser racistes".





COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
14 de juny de 2017, 16.49 h

Pero que els explica de la Rosa Parks a aquesta colla de Tio Toms?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
14 de juny de 2017, 14.26 h

Discurs de Pau Casals davant l'ONU, en recollir la Medalla de la Pau el 1971. https://www.youtube.com/watch?v=TMp1LcJLTmU

Guerra = espanya.
Pau = Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
14 de juny de 2017, 10.33 h




Em trec el barret.
Quin dia Lerroux-Podemos tindra una Beitialarrangoitia ?



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
14 de juny de 2017, 10.32 h

Del Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010 sobre la legalitat de la declaració unilateral independència de Kosovo és treuen les següents conclusions:

– Que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

– Que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Synera fletxa Barcelona
14 de juny de 2017, 10.30 h

CONVOCAR EL REFERÈNDUM NO SOLAMENT NO ESTÀ PROHIBIT PER LA LLEI, SINÓ QUE ÉS UNA OBLIGACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL. PROU MENTIDES!

L'ESTAT ESPANYOL INCOMPLEIX LA LLEI.

El dret a la lliure determinació, és de ius cogens, és a dir, és a dir, està recollit al nivell més alt de les lleis internacionals que han de ser obeïdes sempre.

Aquest dret està ben ancorat a la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1 del Pacte Internacional dels Drets Civils i Polítics que diu que els Est... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
14 de juny de 2017, 10.29 h

QUAN CAT FEIA CENTENARS D'ANYS D'HISTÒRIA, ESPANYA NI EXISTIA

PREGUNTES PER FER PENSAR

Per què els hi costa tant admetre que CAT té el Parlament més antic del mon?

Què el seu Govern te 700 anys i la seu de govern més antiga d'Europa (la joia del Palau de la Generalitat)?

Per què no calibren el motiu pel qual l'actual President de la Generalitat és el que fa 130, hm?

Què Espanya no existia llavors essent Al Andalús gran part del territori de la península?

Què si un dels tít... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Synera fletxa Barcelona
14 de juny de 2017, 10.16 h

Chapeau!