El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Dissabte, 16 de desembre de 2017 02:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Dante Fachin farà campanya pel 'No'

Afirma que aquest serà el seu vot

Comentaris 40  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- El secretari general de Podem Catalunya, Albano Dante Fachin, ha apuntat que votaria 'no' al referèndum perquè no és partidari d'una Catalunya independent sinó d'una "d'autodeterminada" dins d'un Estat plurinacional. 

Comparteix
   


Etiquetes
Així ho ha apuntat després que els cercles que han participat als debats interns de les darreres setmanes sobre un escenari unilateral, i hagin fixat com a primera opció amb un 35% de suports que hi participin però sense considerar-lo vinculant –el 28% defensa aplicar-ne el resultat mentre que un 27% no vol participar en cap referèndum sense acord amb el govern espanyol.

En un context de "bloqueig" i tenint en compte que Podem veu "difícil" que els resultats d'un referèndum unilateral siguin "absolutament efectius", Fachin ha demanat posar ara "el focus" en la participació a l'1 d'octubre. "És on creiem que hem de ser", ha assegurat aquest dimecres en una atenció als mitjans al Parlament.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#40
15 de juny de 2017, 18.18 h

EL NO! DE FACHIN, ÉS ANAR CONTRA LA DEMOCRÀCIA, CONTRA ELS PRINCIPIS IDEOLÒGICS DE L'ESQUERRA, NI CONDESCENDENT ES POT SER AMB UN REINO FORMAT A FOC I A DEGOLLA FA MÉS DE TRES SEGLES I PERPETUAT EL SEU ABSOLUTISME FINS L'ANY 2017. OBLIDEU LA JUSTÍCIA, LA IGUALTAT, EL FEMINISME, LES LLUITES SOCIALS SOU UN ENGANYS PER LA BONA GENT QUE US VOTA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
mario fletxa barna
15 de juny de 2017, 10.21 h

A vuere, serà dels que dirà no, no ho sabrem mai, el vot és anònim. Li dóno aquesta oportunitat, la mateixa dels que diuen si i faran el contrari.

CATALUNYA NO NECESSITA AQUESTA MENA DE REVOLUCIONARIS QUE A MÉS VENEN DE PAÏSOS ESTRANGERS COM DIU Anxaneta A BOICOTEJAR LA IL·LUSIÓ DEL PAÍS QUE LI HA DONAT LA OPORTUNITAT DE SER QUELCOM MÉS QUE UN DERROTISTA APARENTANT SER INTEL·LIGENT I SER UN APROFITAT SENSE REMORDIMENTS, QUE HAURIA DE DONAR SUPORT A CATALUNYA I ALS CATALANS , COM ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
15 de juny de 2017, 00.10 h

Perquè collons no se'n va al seu país i demana que torni a ser una colonia espanyola? L'engegaran ben lluny.
I hem de tenir la mala sort que arribi aquí a posar pals a les rodes de l'autodeterminació del nostre país? Necessitem aquesta caspa? Sisplau Fatxin, sigui respectuós amb el país que l'acollit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
espaÑa, con Ñ, de patraÑa, ––-.ESTAT CORRUPTE.........I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR..........PERQUÈ CONTAMINA............!!. fletxa –––––––––-Fascistas Vic...................aragoneses.................. i els altres feixistes d'aquì..!! –––––– Esteu vivint un moment dur per vosaltres..!! ....Un consell: ANEU A BUSCAR CONSOL AL OMBRO D'AZNAR...= DE GILIPOLLAS A GILIPOLLAS.
14 de juny de 2017, 21.23 h



Dante Fachin, DONCS FORA........... LA VOSTRE INUTILITAT AL AJUNTAMENT I EL QUE DIUS, DONCS PERQUÈ OS VOLEM........???


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
LLUIS fletxa bcn
14 de juny de 2017, 20.36 h

MACROECONOMÍA
Consecuencias del desafío secesionista
La inversión extranjera en Cataluña se redujo en 4.476 millones de euros tras la consulta del 9-N.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
erc fletxa BCN
14 de juny de 2017, 20.03 h

#34

12 SETEMBRE 2015
¡No os habéis enterado de nada!

https://societatanonima.wordpress.com/2015/09/12/no-os-habeis-enterado-de-nada/

Durante estos últimos años, no os habéis enterado de nada. Repito: no os habéis enterado de nada. Seguís dando vueltas a cinco tópicos: la culpa es de Mas, la corrupción de Pujol, son nazis/fascistas/norcoreanos, la unidad indivisible de la patria y la Constitución. Y da igual que los círculos que dibujáis dando vueltas a los clichés sean de Pode... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
LLUIS fletxa bcn
14 de juny de 2017, 19.59 h

'Moc' de la Comissió de Venècia a Puigdemont.

L'organisme diu que “no té pendent d’estudi o opinió cap assumpte relatiu a Catalunya” tres dies després que el president anunciés una “bona resposta”.

N.B. TROBO ,BATXILLER PUIGDEMONT , QUE DESBARRA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
14 de juny de 2017, 19.45 h

#32

Com veu, Heller clavó la naturaleza totalitaria del prusés....PERO CLARO SEGURAMENTE HELLER TAMBIEN SERA FASCISTA COMO LA COMISION DE VENECIA O EL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL ALEMAN.

El poble no falla mai. Res pot aturar el poble. Jo represento el poble. Jo puc fer el que vulgui, perquè sóc l’encarnació del poble. Adéu legalitat, adéu garanties, adéu Estat de dret.

Bon dia totalitarisme.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
14 de juny de 2017, 19.37 h


HABLANDO DE NAZIS.

La portada del Punt Avui que demuestra que el separatismo es totalitario

El poble no falla mai, era el títol que el separatista i subvencionat diari El Punt Avui escollia l’altre dia per a informar de l’acte on es va llegir el pamflet guardiolesc. Ens podríem fixar en la poca vergonya amb que inflen l’assistència, però això ja no estranya ningú. De fet, lo més probable és que hi assistissin un parell de milions de catalans, tirant pel cap baix.

Lo que llama ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
14 de juny de 2017, 19.35 h

COMUNS per fi ES DEMOSTREN COM SÓN....UNIONISTES.

ARA JA SENSE EMBUTS: ESPANYOLISTES. VERGONYA SE N´HAURIEN DE DONAR....