El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Dissabte, 24 de juny de 2017 12:29 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa Última actualització Dijous, 15 de juny de 2017 18:40 h

Hisenda investiga el president de 'La Liga' que vol expulsar el Barça en cas d'independència

El dirigent hauria defraudat uns cinc milions d'euros a l'Agència Tributària

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Es declara d'extrema dreta, vol un Le Pen a "l'espanyola" i va formar part de les joventuts feixistes de Fuerza Nueva. El president la 'La Liga', Javier Tebas, és investigat pel frau de cinc milions d'euros contra la hisenda pública, una quantitat que l'Agència Tributària està analitzant al detall, ja que la institució podria obrir la via judicial per recuperar la quantitat defraudada.

Comparteix
   


Etiquetes
Tebas, conegut per ser un gran seguidor del Real Madrid, fins al punt de dir que només "Déu" és més important que el club blanc, no és un home que amagui el seu pensament polític. Fa pocs mesos manifestava a la premsa que a Espanya hi ha molts "maricomplejines", per culpa d'una dreta que és "covarda". El president de 'La Liga' justifica que avui dia encara pensi "el mateix" que fa vint anys, quan militava a Fuerza Nueva: "no sóc d'extrema dreta, el que passa és que no es coneix bé què era Fuerza Nueva. Però no sóc ni d'extrema dreta ni violent". Tebas afegeix, "si extrema dreta és defensar la unitat d'Espanya, la vida i un sentiment catòlic de la vida, jo formo part d'aquest grup". No només celebra el seu passat vinculat amb el feixisme espanyol, sinó que també l'aplica a l'hora de valorar una possible independència de Catalunya: "si el futbol és cohesió nacional i Catalunya deixa de ser Espanya, en això que quedarà Espanya els clubs catalans no podran jugar".
 
El mandatari de la competició de futbol més important de l'Estat actualment és investigat per un presumpte frau de cinc milions d'euros a la Hisenda pública. Tot i que encara no s'ha iniciat la via judicial, de moment la investigació es concentra en les activitats creades per una empresa del G35, un grup de clubs que compartien interessos dels drets de retransmissió de la qual Tebas n'era l'administrador únic fins que va deixar les seves funcions l'any que va ocupar la presidència de 'La Liga', el 2013.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
espaÑa, con Ñ de patraÑa, ––. ESTAT CORRUPTE............I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR.................PERQUÈ CONTAMINA...................!!.> fletxa Fascistas Vic............aragoneses..........i els altres feixistes d'aquì..!! .....M'IMPORTA MOLT POC EL QUE DIEU......................no os llegeixo ..........!!––––––Ni perdo el temps en VOTAR-VOS..........cossa que a un de vosaltres si li es impre
19 de juny de 2017, 10.49 h

.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
espaÑa, con Ñ de patraÑa, ––. ESTAT CORRUPTE............I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR.................PERQUÈ CONTAMINA...................!!.> fletxa Fascistas Vic...................aragoneses......................i els altres feixistes d'aquì..!! .....M'IMPORTA MOLT POC EL QUE DIEU......................no os llegeixo ..........!!––––––Ni perdo el temps en VOTAR-VOS..........cossa que a un de vosal
19 de juny de 2017, 10.47 h

.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
espaÑa, con Ñ de patraÑa, ––. ESTAT CORRUPTE............I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR.................PERQUÈ CONTAMINA...................!!.> fletxa Fascistas Vic...................aragoneses......................i els altres feixistes d'aquì..!! .....M'IMPORTA UNA PUTA MERDA EL DIEU......................no os llegeixo ..........!!––––––Ni perdo el temps en votar..........cossa a un de vosaltres li
19 de juny de 2017, 10.21 h

.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
espaÑa, con Ñ de patraÑa, ––. ESTAT CORRUPTE............I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR.................PERQUÈ CONTAMINA...................!!.> fletxa Fascistas Vic...................aragoneses......................i els altres feixistes d'aquì..!! .....M'IMPORTA UNA PUTA MERDA EL QUE DIEU......................no os llegeixo ..........!!–––––––––––Ni perdo el temps en votar..........cossa a un de vosa
19 de juny de 2017, 10.20 h



!! 103 dies...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
joddi fletxa Barcelona
16 de juny de 2017, 21.20 h

#7
#2
#5 rídicament és simple perquè les lligues són creades per associacions privades. Per tant, els dos equips catalans podrien seguir jugant a la Lliga de Futbol Professional (LFP), nom que rep la competició de clubs espanyola, sense que cap mena d'inconvenient legal ho impedís. Pel mateix raonament, també podrien jugar a altres lligues europees si ho volen i si hi són convidats.
Segons ha assegurat en més d'una ocasió el president del FC Barcelona, Sandro Rosell, el Barça segui... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
joddi fletxa Barcelona
16 de juny de 2017, 21.16 h

Diu que no és de extrema dreta ni violent i està acusant a la dreta espanyola com a covarda amb tots els tripijocs i manipulacions que està fent ratllant la il-legalitat per fer servir eines d'estat per combatre la Generalitat. Doncs si això no és ser de extrema, no se com ho qualificaria ell, doncs solament li resta enviar l'exèrcit.

El que si és, un nacionalista espanyol fatxa i prepotent associat a la caverna arcaica espanyola que no accepten les diversitats culturals d'Espanya ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Fd'A fletxa Calders.
16 de juny de 2017, 10.49 h

Amb algunes excepcions, la immensa majoria dels periodistes, dirigents i practicants destacats de l'esport d'Esoaña, són gent que tira cap a l'extrema dreta i el pensament imperialista. Serà que l'atenció al cos és contrari al necessari cultiu de la intel·ligència? Serà que la dedicació exclusiva a l'esport torna tanoca?


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6

Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Margarida fletxa Foixarda
15 de juny de 2017, 21.43 h

La Casta digué, "todo por la pasta". I ara es troben en les situacions de "con las manos en la masa".

La societat té dret a que La Casta retorni els diners fins a l´últim céntim, i al damunt els posin la multa corresponent. A veure si així s´escarmenten una mica, i que no vagin tant tranquils pel carrer "como Pedro por su casa".

Els falta un judici incriminatori i que paguin totes les sancions legals ! A veure si fer fi s´acava amb aquesta "xusma feixistota tant corrupta".

"LEX DURA ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
15 de juny de 2017, 21.10 h



De la frase d'en Rajoy, estaria be un RAP per el estiu..........