El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Dissabte, 24 de juny de 2017 12:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 16 de juny de 2017 18:00 h

Dirigents del PDeCAT expliquen les raons per votar 'sí' al referèndum des d'una quarantena de paradetes informatives

El Partit Demòcrata intensifica la campanya aquest cap de setmana a les comarques de Barcelona

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

ACN Barcelona .- Diversos dirigents del PDeCAT participaran aquest cap de setmana en paradetes informatives per explicar les raons de votar 'sí' al referèndum de l'1-O. En total es distribuiran una quarantena de paradetes a les comarques de Barcelona i una furgoneta es desplaçarà fins als diferents punts informatius. Es tracta d'una acció en el marc de la campanya pel referèndum amb el lema 'Sí al millor país'. La coordinadora general del partit, Marta Pascal, i la directora de la campanya pel sí, Montserrat Candini, seran a Calella; el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, a Terrassa; el president del grup parlamentari de JxSí, Jordi Turull, a Granollers; i el portaveu al Senat, Josep Lluís Cleries, a Ripollet.
pdecat, campanya, si, csino
Una paradeta del PDeCAT pel 'Sí'

Comparteix
   


Etiquetes
A banda de les comarques de Barcelona, a Lleida, el conseller d’Empresa, Jordi Baiget, serà a la paradeta informativa situada al mercat de Balaguer i la consellera de Governació, Meritxell Borràs, a Lleida.
 
A Tarragona, el conseller de Cultura, Santi Vila, explicarà els arguments per votar 'sí' al referèndum des de Montblanc.
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
kk de la vaka fletxa muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
18 de juny de 2017, 06.53 h

#14 imbecil


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
17 de juny de 2017, 14.31 h

EL PUIGTONTON DEBERIA SABER QUE ESTAS CHORRADAS LAS DEBE DECIR SOLO EN BESALU O BERGA.

Puigdemont, recibido con abucheos y gritos de 'España, España'


El president interrumpió su discurso ante más de 2.000 personas en las fiestas del barrio de Llefià
El líder del Ejecutivo catalán llegó a preguntar "¿me dejaréis hablar?"

http://www.elmundo.es/cataluna/2017/06/17/594513c9268e3e473c8b4590.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
17 de juny de 2017, 08.56 h

II*II



Daniel Kutner, embaixador d'Israel:"L'endema de la victoria del "SI", en el referendum
d'autodeterminacio, reconeixerem, la Republica Catalana, com a nou estat".



II*II



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
17 de juny de 2017, 08.44 h





II*II A LA MEVA FAMILIA, JA SOM 10 VOLUNTARIS APUNTATS PEL REFERENDUM II*II




II*II. VISCA, LA TERRA LLIURE II*II




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
17 de juny de 2017, 08.40 h





II*II ESTIC APUNTAT, COM A "VOLUNTARI" PEL REFERENDUM II*II




5PA1N FUCK OFF




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
17 de juny de 2017, 08.36 h




II*II EL CONSELL DE CENT, EL PARLAMENT MES ANTIC DEL MON II*II




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
17 de juny de 2017, 08.31 h






LA LLENGUA CATALANA TE MES DE 1000 ANYS D'HISTORIA




II*II VISCA LA REPUBLICA CATALANA LLIURE DE
PARASITS ESPANYOLS





.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
17 de juny de 2017, 08.27 h





MACRON: El pais mas grande de Europa, en corrupcion, es es-ppatraña, se nota que
todavia gobierna, el franquismo.




5PA1N. FUCK OFF




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
EL CATALÀ EMPRENYAT I CABREJAT I INDIGNAT I SE ME´N FOT . SI AGRADO O NO..NO PODEM QUEDAR-NOS CALLATS .DEVANT UN ..GOVERN " ¡ CATALÀ ! " INUTIL I COVARD RENEGAT NO FA RES PER PROTEJIR LA NOSTRA LLENGUA CATALANA . fletxa RETROSEDEIX A PRESENCIA DE LA LLENGUA CATALANA PER CULPA DE LA APARICIÓ DE SUMATE I DE UN CONSELLER DE CULTURA DE LA GENERALITAT MOLT ESPANYOL QUE NO A FET RES PER PROTEJIR LA LLENGUA CATALANA EL BILINGÜISME ES SENTENCIA DE MORT DEL CATALÀ
17 de juny de 2017, 05.15 h

TOT...ES..,,.REFERÈNDUM.....El...Govern....Català...fa,,temps......que,,,JA,,NO,,FA..RES..

PER,,AJUDA,,ALS..POBRES,,no..LLuita,,..Contra..la...Pobresa.,,,NI..EL..ATUR....

EL...REFERÈNDUM,,,,,VOL,,TAPAR...LA,,,CORRUPCIÓ...DEL..PDECAT,,


DE...ARTUR...MAS...EL...3%.....EL..CAS...PALAU.....CAS...JORDI...PUJOL....

CAS...FELIX....MILLET....CAS...ITV....-..CAS...CLOTILDE...=..MAFIA..RUSA

A..LLORET..DE..MAR,,Cuan..mandaba,,un...ex--Alcalde,,,de..C.I.U...

¿..Perquè,,,no,,elimineu,,,,Cotxes..... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Català mb
17 de juny de 2017, 00.41 h

#3


II*II CATALUNYA, NO ES ES-PATRAÑA


Paissos que reconeixaran la Independencia de Catalunya:

Els primers seran els enemics historics d'espanya, es a dir, els paissos protestants i
anglicans, Holanda,Suecia,Finlandia,Noruega, Dinamarca,Islandia i Regne Unit.
Marroc, Algeria, Equador, Argentina,Brasil, Irlanda, Estonia, Letonia, Lituania, Chequia,
Eslovaquia.....................Israel, el primer, els jueus no els poden veure, ni en pintura, sempre
els han maltractat i espoliat, saben que ... Llegir més