El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 10:47 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

El silenci còmplice amb Catalunya de Macron

El nou president francès no es pronuncia en contra del procés català

Comentaris 33  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La diplomàcia espanyola no està de bona nova, la visita de Mariano Rajoy a França no ha aconseguit que Emmanuel Macron es posicionés clarament en contra del referèndum català que se celebrarà l'1 d'octubre vinent. Com també ho van fer Merkel, Obama i Cameron, la qüestió catalana és un "assumpte intern", un concepte que ha deixat astorat el Gobierno que desitjava un missatge contundent contra l'independentisme.
Emmanuel Macron i Mariano Rajoy
Emmanuel Macron i Mariano Rajoy
© Twitter @marianorajoy

Comparteix
   


Etiquetes
El president francès s'ha pronunciat sobre la situació política de Catalunya limitant-se a donar una resposta "molt simple i directe" afirmant que es tracta d'un "tema intern d'Espanya". Durant la roda de premsa celebrada conjuntament amb el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, al Palau de l'Elisi de París amb el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, Macron ha rebutjat fer "cap comentari" sobre el procés català i ha afegit: "Només conec un soci i amic, que és Espanya. Espanya en el seu conjunt. Tinc un interlocutor i està aquí al meu costat, Mariano Rajoy. La resta no em concerneix".




COMENTARIS fletxa taronja

item
#33
19 de juny de 2017, 11.13 h

#20 No et canses mai de fer el ridícul? França que s'ha de quedar? d'on ho treus? de les revistes marranes que hi ha el puticlub a on treballes ?

Tens molta ignorància sobre el tema


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
19 de juny de 2017, 11.10 h

#14 Hahahahahhahahahahahaha, aquest idiota passa desapercabut a la teva espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
19 de juny de 2017, 11.09 h

#12 Si és mentida, que hi fas aqui tu gamarús? XD!!!! ahahahhahaahahahahaha, els espanyols no esteu dissenyats per pensar sino per anar de festa amb alcohol i drogues i fer la siesta tant famosa després de menjar paella i veure sangría.

Sou una ètnia inferior, uns inútils


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
19 de juny de 2017, 11.07 h

#10 A tu si que et violen, cada dia al puticlub de la teva mare. Tinc entés que un senegalés et va donar dur i ara el busques oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
19 de juny de 2017, 11.05 h

#7 Tu saps que vol dir una espanya conjunta? hahahahahahahahaha, a on llegeixes que Macron digui que hi hagi Catalunya? i el més important, a on veus que es posicioni en contra? ahahahahhahahahahahahahahaha, ara només espanya és Catalunya? XD

Si hi hagués una patacada a la vista tu ara mateix i la caverna espanyola així com la desesperació del govern espanyol no en dirieu res al respecte perquè no valdría la pena.

A més pensa la desesperació que fins i tot la fiscalía vol anar en c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
19 de juny de 2017, 11.02 h

EL millor de tot és veure com la caverna espanyola s'ha afanyat a treure portades i ben grosses dient que Macron ha dit que vol una espanya conjunta i sencera, hahahahahhahahahahahahhahahahahaha, els molt idiotes donen per fet que es refereix a Catalunya, ara resulta que espanya és només amb Catalunya hahahahahahahhahahahahahahhahahaha, quin ridícul aquesta gent per favor, cada dia es mostren més i més deseperats, no hi poden fer res


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Fd'A fletxa Calders
18 de juny de 2017, 10.39 h

Els líders (?) europeus i tots aquells que diuen que el problema de Catalunya és un problema intern d'España, obliden, o volen oblidar estúpidament, que si España està dins Europa el problema català també és un problema Europeu. Jo li aconsellaria al senyor Macron que consulti a la seva dona que sembla una persona més intel·ligent.
Segurament ella li explicarà que els fonaments són la part més important de l'edifici.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
18 de juny de 2017, 09.36 h

#20



ELS MOCS, ES EL QUE ET MENJARAS EL DIA 1 OCT.

NO PATEIGIS, QUAN SEREM INDEPENDENTS (PERQUE HO SEREM)

JA RECUPEREREM LA CATALUNYA NORD



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Il.lusos fletxa Palma
18 de juny de 2017, 08.12 h

És el que sempre he pensat! No cal donar informació a l´enemic. Que se´n duguin una sorpresa. O chasco, més ben dit!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
17 de juny de 2017, 22.19 h





#14


Comparar l'Albert Rivera amb el Macron, només ho pot fer una PPularda PPalurda franquista com tu, Alberto Caguetesneses.



Per cert:



No hi ha manera !! . . . ets INCORREGIBLE , PPalurda PPaPPanates franquista .



A mi NO m'agrada renyar-te per ser tan MARIcONETA. Jo preferiria que fossin un homosexual RESPECTUÓS i DISCRET, i no pas una MARIcONETA innoble que va pel món PREGONANT ALS QUATRE VENTS que "me quieres".



Jo respecto molt els homosexuals RESPECTUOSOS i DISCRETS, qu... Llegir més