El digital dels que votaran #SíSí. N. 3752. Dissabte, 19 d'agost de 2017 20:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dissabte, 17 de juny de 2017 21:30 h

Un 64% de participació en el referèndum de l’1-O i avantatge del “Sí”

Segons una enquesta de l’Institut Opinòmetre que avança el diari ARA i que és publicarà demà diumenge

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El Sí a la independència s’imposaria al No en el referèndum d’octubre segons aquesta enquesta que avança el diari segons un sondeig fet a 1.000 persones. Un 42,3% votaria a favor del sí a la independència i un 38,9% ho faria en contra, destacar que un 6% ho faria en blanc, un 9,1% contesta que no ho sap i un 3,7% no contesta.

Comparteix
   


Etiquetes
La participació superaria el 64%, semblant a la mitjana de participació de les eleccions catalanes i superant el famós mínim establert del 55% a Montenegro per al referèndum del 2006.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
19 de juny de 2017, 17.05 h

#16 cagarret


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
LLUIS fletxa bcn
19 de juny de 2017, 15.16 h

El 58% de los empresarios de Lleida creen que el independentismo les perjudica
Cuatro de cada cinco compañías que participa en la Trobada al Pirineu prevén incrementar su facturación este ejercicio.

No habrá independencia y el procés ni siquiera alterará la estimación de riesgo de España. Esa es la conclusión a la que llegó la agencia S&P Global (antes conocida como Standard & Poor’s), que subiría la calificación crediticia del país.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Lo de Guardiola jodió mucho fletxa La Hurdes tierra sin pan
18 de juny de 2017, 21.31 h

Con la independencia España quebrará y se disolverá. Ceuta y Melilla volverán a ser moras y habrán muchas muertes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
18 de juny de 2017, 18.29 h

#11



AMB VICTORIA DEL "SI" AMB UN 64,3%



BYE BYE 5PA1N

FUCK OFF


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
LLUIS fletxa bcn
18 de juny de 2017, 18.07 h

# 12 : TOT L'ESTAT SÓN MÉS 500 MIL KM2 i CATALUNYA UNS 31 MIL KM2.no sé d'on treus aquests números.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
18 de juny de 2017, 16.29 h














#11 bejota-Yuí, QUI VOLS QUE ES CREGUI, PARLANT D'ARITMÈTICA, A UN PPOBRE IDIOTA CRETÍ COM TU, QUE VARES DIR QUE "ESPPANYIA TÉ 500KM2 i CATALUNYA 32KM2" !! !! !! !!









(ho va escriure al comentari 15 de http://www.directe.cat/noticia/491425/junqueras-son-catalans-tots-aquells-que-venen-a-viure-i-volen-fer-d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
LLUIS fletxa bcn
18 de juny de 2017, 14.27 h

Només un 42,3% dels catals votaria ‘sí’ en el referèndum independentista anunciat pel Govern, segons una enquesta publicada al diari ARA aquest diumenge i realitzada per l’Institut Opinòmetre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
18 de juny de 2017, 12.21 h

#6

Aragoneses:

Los españoles, mucho españoles...............


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
18 de juny de 2017, 12.19 h

#6

Es el alcalde el que elige al..................


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
18 de juny de 2017, 11.58 h

CONVOCAR EL REFERÈNDUM NO SOLAMENT NO ESTÀ PROHIBIT PER LA LLEI, SINÓ QUE ÉS UNA OBLIGACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL. PROU MENTIDES!

L'ESTAT ESPANYOL INCOMPLEIX LA LLEI.

El dret a la lliure determinació, és de ius cogens, és a dir, és a dir, està recollit al nivell més alt de les lleis internacionals que han de ser obeïdes sempre.

Aquest dret està ben ancorat a la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1 del Pacte Internacional dels Drets Civils i Polítics que diu que els Est... Llegir més