El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 10:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L’Ajuntament de Barcelona retira els cartells que feien apologia de la violència contra el comerç

Una piulada d’Alfred Bosch denunciant el cartell ha encrespat a sectors de els comuns que veuen com la seva gestió es qüestionada permanentment

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

L’Ajuntament de Barcelona finalment ha ordenat la retirada del polèmic cartell d’un plafó municipal que fomentava la violència  contra el comerç. El cartell on es veia un encenador cremant una bossa de plàstic d’un centre comercial i amb el títol “Barcelona no és el vostre maleït centre comercial”.

Comparteix
   


Etiquetes
El portaveu d’ERC a l’Ajuntament Alfred Bosch ha denunciat en una piulada el cartell, el que ha provocat reaccions airades de sectors propers als comuns.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Marta fletxa Sabadell
19 de juny de 2017, 17.08 h

Una pregunta a qui ho sàpiga: Pq els comerços catalans han de complir un horari i els paquis foten l'horari que els rota?

Visca Catalunya lliure !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
19 de juny de 2017, 12.45 h

Així es gasten als nostres quartos mentre van posant a familiars i amants a diferents cadires?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
19 de juny de 2017, 10.29 h

Que es pot esperar de l'okupa KOLAU?
En dos anys no han fet res mes que gilipollades, imbecilitats i engreix
KOLAU, OKUPA TOTAL


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
19 de juny de 2017, 10.09 h

Quina vergonya de govern municipal. estan acabant amb la ciutat en tots els aspectes, des de la neteja fins a la cultura, sense oblidar els valors cívics i de comportament. Són tan barroers, incults... No saben resoldre les coses. L'únic que fan és populisme de gamma molt baixa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
mario fletxa barna
19 de juny de 2017, 09.00 h

Jo crec que el que volien és donar feina a algun dels seus privilegiats, com sempre amb diners nostres que paguem totes les excentrecitats d'aquest consistori malaït i ineficàs!
Que cansat estic d'aquest trist, botifler i caragirat ajuntament Colau!

VINE REPÚBLICA A DESACTIVAR TOT AQUEST MERDER!
PER LA CATALUNYA DE TOTS!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
19 de juny de 2017, 07.47 h




El dissenyador d'aquesta carallada de cartell , a banda de saber que si el subjecte "Barcelona" és present, el "it" no hi ha de ser, i a banda de no saber dibuixar una mà , tampoc no sap que els missatges que es volen trametre PRIMERAMENT HAN DE SER ANALITZATS I SOSPESATS, per evitar dir ESTUPIDESES??



Què pretenia, aquest torrefaves? Colapsar la unitat de cremats de la Vall d'Hebron ??!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
19 de juny de 2017, 00.25 h

No s'han esforçat gaire en fer-se entendre, a primera vista algun foraster que arriba a la ciutat i veu això, sempre que no sigui RAJOY, QUE NO ENTEN RES DE RES, deix estar si a sobre, esta en mal angles, li agafen ganes de fotre al camp directament, als manters els hi porta molt fluixa aquestes colauades, per aturar el problema, s'han d'utilitzar mides més contundents, aquesta gent estan acostumats a la contundència dels seus països i no s'aturen davant de "rucades "com aquesta, edemes ma... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
18 de juny de 2017, 23.30 h

Es dirigien als manters, no als turistes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
18 de juny de 2017, 23.23 h

Si un idiota té l'ocurrència de posar un cartell amb aquest escrit i gràfic, a qualsevol ciutat d'Europa una mica decent, els botiguers li foten una demanda per danys i perjudicis que es cagui viu! Com és possible tal nivell d'imbecil·litat i falta de respecte als compradors i als botiguers, que diu la cambra de comerç de Barcelona? Quin fukking mother fukker!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Adam Smith fletxa Barcelona
18 de juny de 2017, 22.55 h

A més d'ofensius i violents, els impresentables autors no saben anglès: es diu "Barcelona is not your shopping center", i no pas "Barcelona it's not your shopping center": si hi ha subjecte, no cal pronom.

Duuuh!