El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Dissabte, 24 de juny de 2017 12:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 19 de juny de 2017 19:30 h

La fatxenderia del ministre: no hi ha cap greuge comparatiu amb els Mossos

Jané reclama la "màxima col·laboració possible" entre els cossos de seguretat i que "no es deixi de convocar res"

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Un cop més Catalunya tasta la prepotència i fanfarroneria dels polítics espanyols. Davant del veto de l'Estat a la convocatòria de 500 places de mossos a Catalunya i el greuge comparatiu del tracte que rep la policia basca, el ministre de l'Interior, Juan Ignacio Zoido, ha assegurat que els Mossos d'Esquadra comparteixen "en règim d'igualtat" amb la resta de cossos de seguretat de l'Estat informacions i preocupacions entorn a la lluita antiterrorista. 
juan ignacio zoido, ministre foment
Comparteix
   


Etiquetes
Zoido ha fet aquestes declaracions durant la inauguració d'una exposició commemorativa del 30è aniversari de l'atemptat d'Hipercor davant del conseller d'Interior, Jordi Jané, que en el seu parlament havia reclamat la "màxima col·laboració possible" entre els cossos de seguretat i on ha dit que "no es pot deixar de convocar res", en al·lusió velada a la Junta de Seguretat. Zoido ha assegurat que la taula d'alerta terrorista es reuneix cada dijous amb la participació de tots els cossos i ha defensat que "tot es posa en comú" i totes les policies "comparteixen el mateix contingut de les actes".

L'unionisme, juga amb foc

El portaveu parlamentari de Junts pel Sí, Jordi Turull, va considerar ahir que l'actitud del govern espanyol en relació als Mossos d'Esquadra "traspassa tots els límits del cinisme i sectarisme polítics". Turull diu que és "molt preocupant" que el ministre Zoido no agafi el telèfon al conseller d'Interior, Jordi Gené, i ha titllat de "persecució ideològica" l'anunci d'Hisenda de no permetre la convocatòria de 500 agents, o el fet de no convocar la Junta de Seguretat. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
23 de juny de 2017, 21.43 h

#3
#4 Veo que sigues con tus "queridos" de marica hipócrita. Así me gusta, putilla.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
20 de juny de 2017, 12.22 h

TURURUT! PEL MINISTRE I LLUR FEIXISME, LES MENTIDES ESTAFES SÓN UNA COLUMNA PER APOSENTAR-SE LA CRIMINALITAT FUNDACIONAL DEL REINO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
20 de juny de 2017, 11.17 h

Són uns fills de puta, proposo que aïllem espanya que es fotin


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de juny de 2017, 10.43 h

Calvet ha de disculpar-se davant de Ciutadans per una cita falsa
La diputada republicana havia utilitzat una informació de Directe.cat, un mitjà proper a ERC
http://www.naciodigital.cat/noticia/64957/calvet/disculpar-se/davant/ciutadans/cita/falsa

La diputada d’ERC, Gemma Calvet, s'ha vist obligada a retirar davant del ple del Parlament una expressió per resultar "falsa". Calvet havia atribuït al diputat de Ciutadans, Jordi Cañas, la frase "Os vamos a montar un Ulster que os vais a caga... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
20 de juny de 2017, 10.42 h

Calvet ha de disculpar-se davant de Ciutadans per una cita falsa
La diputada republicana havia utilitzat una informació de Directe.cat, un mitjà proper a ERC
http://www.naciodigital.cat/noticia/64957/calvet/disculpar-se/davant/ciutadans/cita/falsa

La diputada d’ERC, Gemma Calvet, s'ha vist obligada a retirar davant del ple del Parlament una expressió per resultar "falsa". Calvet havia atribuït al diputat de Ciutadans, Jordi Cañas, la frase "Os vamos a montar un Ulster que os vais a caga... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Barcino fletxa Barcelona
19 de juny de 2017, 21.42 h

Marca ecspaÑa. El cap de la Policia nacional de Mataró detingut en un marc antidroga.
Quants membres dels cossos escaÑols de seguretat han estat detinguts per casos semblants ? UN MUNT.
LA MARCA ecspaÑa, cada dia superant-se en tots els aspectes.

http://www.capgros.com/mataro/successos/detingut-el-cap-de-la-policia-nacional-de-mataro-en-una-operacio-antidroga-a-la-mina_710000_102.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
espaÑa, con Ñ de patraÑa, ––. ESTAT CORRUPTE............I QUE COM TOT LO CORRUPTE, S'HA DE APARTAR.................PERQUÈ CONTAMINA...................!!.> fletxa Fascistas Vic............aragoneses..........i els altres feixistes d'aquì..!! .....M'IMPORTA MOLT POC EL QUE DIEU...........no os llegeixo ..........!!––––––Ni perdo el temps en VOTAR-VOS..........cossa que a un de vosaltres si li es imprescindible..
19 de juny de 2017, 20.31 h



espaÑa, estat corrupte , te els ministres que li son afins.

CORRUPTES.MENTIDERS I MANIPULADORS......FATXENDES I HIPÒCRITES.