El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 06:40 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

[Primícia] Cop judicial a la FECAC

Un auto del jutge fa pagar 2.500.000 euros a García Prieto i 500.000 als seus fills

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

El passat de la FECAC segueix excretant brutícia i va confirmant les trames corruptes que s'amagaven darrere dels seus dirigents. El protagonista torna a ser Francisco García Prieto, qui va presidir la FECAC abans que agafés el relleu la seva mà dreta, Daniel Salinero, i que ja ha estat condemnat anteriorment. Ara, el jutge Jordi-Lluís de Prada Hernández del jutjat número 29 de Barcelona li ha imposat un auto on ha de pagar 2.500.000 euros.
francisco garcia prieto
Francisco García Prieto
© ACN

Comparteix
   


Documents relacionats

Etiquetes
L'auto del jutge demana a Francisco García Prieto una fiança per les responsabilitats civils derivades dels fets punibles imputats i els "indicis de participació en els fets investigats". A més, el jutge diu que García Prieto va dur a terme "accions fraudulentes" en nom de la FECAC, l'entitat que s'encarrega d'organitzar la Feria de Abril de Barcelona. És per això que interposa una fiança que si no s'efectua procedirà a l'embargament de béns, de 2.500.000 euros. També als seus dos fills, Francisco García Astorga i Manuel García Astorga que han de pagar 500.000 entre els dos.
 
ANDACAT, absolta
 
Els fets provenen de la investigació de la Fiscalia sobre la possible desviació de fons de la FECAC per part de l'anterior president, el mateix García Prieto. Aquesta investigació va començar també després de la denúncia de la mateixa fiscalia i de l'actual Fundació Andacat. A més, la petició de la FECAC de prendre mesures cautelars contra la fundació Andacat ha quedat desestimada.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
EL CATALÀ QUE ESTÀ EMPRENYAT amb el català emprenyat.............VOTAR SI...SI,,...SI...SI...SI...SI...SI...SI... i deixa de emprenyar, que s'et veu el LLAUTÓ...!! fletxa Fascistas Vic............aragoneses..........i els altres feixistes d'aquì..!! .....M'IMPORTA MOLT POC EL QUE DIEU...........no os llegeixo ..........!!––––––Ni perdo el temps en VOTAR-VOS..........cossa que a un de vosaltres si li es imprescindible..
21 de juny de 2017, 18.43 h


TOT PLEGAT, VICIS I COSTUMS , MARCA ESPAÑA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
EL CATALÀ EMPRENYAT I CABREJAT I INDIGNAT I SE ME´N FOT . SI AGRADO O NO..NO PODEM QUEDAR-NOS CALLATS .DEVANT UN ..GOVERN " ¡ CATALÀ ! " INUTIL I COVARD RENEGAT NO FA RES PER PROTEJIR LA NOSTRA LLENGUA CATALANA . fletxa RETROSEDEIX A PRESENCIA DE LA LLENGUA CATALANA PER CULPA DE LA APARICIÓ DE SUMATE I DE UN CONSELLER DE CULTURA DE LA GENERALITAT MOLT ESPANYOL QUE NO A FET RES PER PROTEJIR LA LLENGUA CATALANA EL BILINGÜISME ES SENTENCIA DE MORT DEL CATALÀ
21 de juny de 2017, 11.15 h

¿ PER QUÈ LA FECAC TORNA A CONTROLAR ELS DINERS DE LA FERIA DE ABRIL DE BARCELONA ?....

Que pasa LA Alcaldessa ADA COLAU els va dir ,, JO HUS DEIXO PORTAR


UNALTRA VEGADA LA FERIA DE ABRIL DE BARCELONA ....AIXO SI VUI EL 3 % DEL QUE ROBEU HE


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
21 de juny de 2017, 08.34 h

#8



QUERIDO NAZI ONANISTA


Siempre os quedara el campo de los periquitos, para "La Coja"
Campo para 25.000.000 espectadores
Si regalais entradas, autocar y bocata, a lo mejor lo llenais.
Sera antes o despues del referendum ?
Antes, porque despues con el "SI" de la "Victoria", va a quedar desierto.



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
21 de juny de 2017, 08.26 h

#8


QUERIDO NAZI DIARREICO



No riguis tant puto nazi, espanyol de merda.
Si la iaia alcaldesa i botiflera del Psoe de Lleida, la Rosita, no ens deixa els espais municipals,
ho farem a les escoles publiques, que son propietat de la Generalitat.
LA COJA DONDE JUGARA ?
EN EL CAMPO DEL LLEIDA ?
CAMPO PEQUEÑITO, PARA CUATRO GATOS, POR SI NO SE LLENA



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA



.



Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
21 de juny de 2017, 08.14 h

#10



CATALÀ PRENYAAT = CATALA ENCULAT



CANALETA BOTIFLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRA




.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
21 de juny de 2017, 08.10 h

#11



CATALÀ PRENYAT = CATALÀ ENCULAT



CANALETA BOTIFLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRA



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
21 de juny de 2017, 08.07 h

#13



CATALA PRENYAT = XARNEGO ENCULAT



CANALETA BOTIFLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRA


.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
21 de juny de 2017, 07.01 h

FECAC TENIU LO QUE HUS MEREIXEU ,,, TAL FAREU TAL HUS TROBAREU .....Pocasoltes LLadres ..

SE ATRAPA MOLT ABANS A LA FECAC QUE NO PAS A UN POBRE COIX ....ha ha ha ha

FRANCISCO GARCIA PRIETO LLADRE Tindras SORT Si pagas no aniras a la PRESO ..

Bas dir QUE SE JODAN LAS MINORIAS A CATALUNYA LAS MINORIAS SOU BOSALTRES LA FECAC ..


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
21 de juny de 2017, 06.52 h

...


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
EL CATALÀ EMPRENYAT fletxa VOTAR NO GRACIAS ..VISCA LA ABSTENCIÓ EN LES ELECCIONS TAMBE EN EL REFERÈNDUM SI EL POGUESIN FER JA JA JA ..DONAR SANG NO GRACIAS .. ES DE TONTOS DONAR SANG CUAN A TU ,TU . TREUEN TOT .
21 de juny de 2017, 06.05 h

ALS QUE BAN A LA FERIA DE ABRIL DE BARCELONA SON TOTS XARNEGOS


NO PAS CATALANS Son ANTI--CATALANS .... Son Andaluces Espanyols NO SE INTEGRAN A

CATALUNYA La voldrien tota ben Castellana = Espanyola i Andalusa .


JA ERA HORA CASTIGARAN ALS DE LA FECAC A LA Preso tindrien que anar per delincuentes Per LLadres