El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Dilluns, 22 de gener de 2018 03:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Catalunya podria guanyar el referèndum amb les ambaixades espanyoles en vaga

El personal prepara una aturada a escala global per a després de l'estiu

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El sindicat més important de les administracions públiques espanyoles, la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF), ha fet una crida al personal laboral de les ambaixades espanyoles per convocar una vaga per a després de l'estiu si el Gobierno es nega a revisar el salari dels treballadors, congelats des de fa vuit anys.
Londres, ambaixada espanyola, luxe, espanya
Comparteix
   


Etiquetes
L'aturada que prepara el sindicat és una molt mala notícia per a l'Estat, que es trobarà en plena batalla mediàtica i diplomàtica per desestabilitzar el referèndum de l'1 d'octubre i facilitaria que la Generalitat es posicionés com a institució seriosa davant el desgavell administratiu d'Espanya. L'advertiment del sindicat contra l'executiu de Rajoy es produeix en un moment on el personal de les ambaixades han esgotat la seva paciència, que després de vuit anys amb el sou congelat veuen com les seves demandes no són escoltades.
 
La vaga que preparen les ambaixades tampoc seria res nou, Argentina, Suècia i Canadà ja han paralitzat les ambaixades i consolats espanyols en alguna ocasió. En el cas argentí, els treballadors han posat de manifest que la inflació ha minvat el seu poder adquisitiu, motiu que ha motivat que ara el sindicat pensi en una aturada global si l'Estat no augmenta entre un 20 i 50% els salaris.
 
El sindicat ha llançat aquest advertiment a l'Executiu en el marc de la reunió de la Comissió Tècnica del Personal Laboral en l'Exterior que, entre altres coses, ha analitzat les reivindicacions salarials dels treballadors de les Ambaixades i els Consolats espanyols.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
22 de juny de 2017, 17.24 h

#2





A Lleida el referendum es fara a les escoles publiques propietat de la Generalitat.
"La Coja" jugara a un camp de 10.000 espectadors, si no regaleu, autocar, bocata i
entrada, los xarneguillos no van.
Es que son molt rates els espanyates.


JI JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Joan Jaume fletxa Catalunya Nord
22 de juny de 2017, 14.04 h

Millo i Albiol van a demanar una enquesta per estudiar els lligams entre Romeva i la Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF)


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
22 de juny de 2017, 12.29 h

#2 ya te gustaria ser de berga manolo


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
22 de juny de 2017, 11.12 h

Hombre , si es la caspa española que se le acaba el chollo.

Es lo que tiene ser de ese grupo, como no dan palo al agua y viven del cuento, tienen todo el dia para chinchar a quien los mantiene.

Per cert, no li dieu fill de puta, que les putes mereixen més respecte.


Una coseta, antes de hablar de Berga, lávate la boca con jabon. Graciassss.


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
22 de juny de 2017, 11.06 h

#2 També va rebutjar que s'hi instal.lés el puticlub on es prostitueix la teva mare. Això no ho dius, eh, eixerit?


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
22 de juny de 2017, 10.56 h

Lérida rechaza ceder espacios para el referéndum e invita a la selección española de fútbol


http://www.elmundo.es/cataluna/2017/06/20/59494223268e3e29408b456f.html



JA JA JA JA JA JA JA JA JA JAJA SIEMPRE OS QUEDARA BERGA