El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 05:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Un exmilitar espanyol es declara a favor de la independència

Penja un vídeo responent al cantant andalús José Manuel Soto

Comentaris 38  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Roberto Giménez González és un català de pare andalús i mare argentina que ha emigrat a Tòquio perquè "no suporta més l'Estat espanyol". Roberto ha fet un vídeo casolà on respon unes declaracions catalanofòbiques i carregades d'ignorància i exaltació nacionalista espanyola del cantant andalús José Manuel Soto.
Roberto Giménez González
Roberto Giménez González

Comparteix
   


Etiquetes
Un vídeo de resposta
 
Roberto Giménez González és un català d'ascendència andalusa i argentina. Ha fet un vídeo al seu perfil de Facebook on respon un vídeo del cantant i productor musical andalús José Manuel Soto que us adjuntem més avall.
 
Arguments per la independència
 
En Roberto explica que Manuel Soto no té ni idea de Catalunya i que les seves paraules posen més llenya al foc. Explica que el seu pare ha patit les conseqüències de les cues a la sanitat catalana mentre el ministre Fernández Díaz i l'exdirector de l'Oficina Antifrau parlaven de carregar-se la sanitat catalana. Que una ministra va dir que el català era per parlar amb les vaques. Posa d'exemple que ha marxat a Tòquio perquè no aguanta l'Estat espanyol i que no pot viatjar directament a Catalunya, ja que ha de passar per Madrid. Retreu els aeroports sense avions que s'han fet per Espanya i recorda que els catalans van votar un estatut que després va ser retallat pel TC. Afirma que els catalans tornaran a votar, tant els que volen sí o no.
 
Exmilitar espanyol
 
Roberto explica que va jurar la bandera dues vegades. Una fent el servei militar i l'altre com a soldat professional d'infanteria. Malgrat ser espanyol, afirma que és independentista. Explica que els catalans votaran perquè hi tenen dret tant com si ho faran pel 'Sí' o pel 'No'.

 






Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#38
23 de juny de 2017, 13.16 h

#26 Ara ploraràs marieta espanbyol? "buah buah no em deixa comentar buah uah sóc un marieta espanyol" imbècil a òsties et feia madurar de cop


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
23 de juny de 2017, 13.15 h

#25 Buah buah buah buah, que mariques i febles que arribeu a ser els espanyols, aqui no ens agraden els febles espanyols, per això tu i el teu colega sereu expulsats immediatament si cal a òsties


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
23 de juny de 2017, 13.13 h

#24 Que passa aragonesis? el teu senegalés amb el seu bitxo de 45 cm no et va netejar el cerumen de les orelles? o és que et fa ràbia que l'audio fos la seva veu?

Com us reventa la gent que no pensa com vosaltres i m'agrada veure-us patir com animals, us ho mereixeu. Au mitja puta, critica al cantant, va?


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
23 de juny de 2017, 13.11 h

#23 Tu ya naciste con este defecto de ser gilipollas, es normal un que un vividor de renta como tu le de rabia todo, eres un fracasado, no sirves para nada


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
23 de juny de 2017, 13.10 h

#21 Inventar? el que ? lo que todo el mundo ha oído en boca misma del exministro y ex jefe de oficina antifrau? hahahahhahaha, como os escuce la realidad. Miente no campeon, dice verdades como puños, a diferencia de tu adoarado cantante que solo dice lo mismo que suelta rajoly o rivera. Falso que siempre usais como argumento a Pujol? falso que RENFE es del estado y va como el culo? falso que una ministra tacho de lengua para vacas el catalan? falso que se falta el respeto a cualquiera que sea... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
23 de juny de 2017, 13.05 h

#20 Claro que si campeon!!!!! però cuando sale un cantante español criticando y insultando a Catalunya alli no decís nada. Curioso que solo os metais contra quienes no opinan lo mismo, pero que a diferencia como el del cantante este, tanto Guardiola como Roberto tienen educación y respeto y no salen con mantras repetidos y buscando la mala ostia facil. En cambio este tio como julio iglesias pues salen a faltar el respeto y insultando, pero claro!!!!! todo por la unidad de epañaññañaña ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
23 de juny de 2017, 13.00 h

#9 Vaja!!!!!! com que no està d'acord amb tu, li dius que pot dir missa, molt bé nano, enhorabona!!!!! l'has ben cagat i saps perquè? perquè t'acabes de deixar en evidència. Els feixistes se us escalfa la boca de tanta ràbia i frustració. El que pot dir missa és el teu governot espanyol, perquè aqui és Catalunya i aqui votarem el referèndum, ni TC, TSJC ni la guardia mandril ni la poli nacional ni la santatontamaria ho podràn impedir i de intentar-ho quedereu ben retratats davant de... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
23 de juny de 2017, 12.56 h

Molt ben dit i molt explicat Roberto. Quin ZASCA!!!!!! us ha cardat a tots els feixistes


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
EL CATALÀ QUE ESTÀ EMPRENYAT amb el català emprenyat.............VOTAR SI...SI,,...SI...SI...SI...SI...SI...SI... i deixa de emprenyar, que s'et veu el LLAUTÓ...!! fletxa Fascistas Vic............aragoneses..........i els altres feixistes d'aquì..!! .....M'IMPORTA MOLT POC EL QUE DIEU...........no os llegeixo ..........!!––––––Ni perdo el temps en VOTAR-VOS..........cossa que a un de vosaltres si li es imprescindible..
23 de juny de 2017, 11.33 h

#26

Tu si que tienes rollo........

Piensa y no te agobies: Catalunya representa el 19% del PIB..... ¿COMO SALDREIS DEL AGUJERO DE UNA DEUDA DEL 100%?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
23 de juny de 2017, 08.06 h



Soto, ni gran nación ni "pollas en vinagre".

Vd.no està al dìa. Vd. marca. mucha ignorancia.

Deberìa preocuparse más, por su Andalucia, que es ejemplo de lo que no debe ser nunca.

Escuche a este señor y quizás aprenderà algo.........