El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 06:36 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

El Vaticà frena en sec l'intent de boicot al referèndum de Santamaria

La Santa Seu l'emplaça a buscar una resposta dialogada

Comentaris 22  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

 
 

La proclamació de l'arquebisbe de Barcelona, Juan José Omella, com a nou cardenal ha provocat una situació del tot surrealista al Vaticà. La vicepresidenta, Soraya Sáenz de Santamaría, que és a la Santa Seu per assistir al nomenament, ha volgut tenir un pronunciament religiós en contra del procés, i ha topat amb una proposta de diàleg per solucionar la situació.

Santamaria amb el Secretari d'Estat del Vaticà, el cardenal Pietro Paroli
Santamaria amb el Secretari d'Estat del Vaticà, el cardenal Pietro Paroli
© @Sorayapp

Comparteix
   


Etiquetes

Li ha sortit força malament a la vicepresidenta espanyola la visita al Vaticà, Santamaría tornarà a Espanya amb la Santa Seu informada dels plans catalans per decidir democràticament el seu futur polític l'1 d'octubre vinent. L'executiu espanyol ha aprofitat l'acte d'avui per mantenir unes converses amb el Secretari d'Estat del Vaticà, el cardenal Pietro Paroli, de qui s'esperaven un posicionament bel·ligerant contra el referèndum, però no ha estat així. Segons ha explicat la mateixa Santamaria, el cardenal "ha estructurat" la situació com una qüestió "fonamental": "es tracta d'una decisió del conjunt dels espanyols i de la democràcia dels espanyols". 

Segons Paroli, el marc constitucional espanyol és un "bon punt de partida" per articular el diàleg. Una petició que és bandera del govern de la Generalitat que des de l'any 2012 emplaça el Gobierno a reunir-se per trobar una resposta política a les proclames catalanes. Santamaria ha reblat que és "difícil" entendre's amb qui et diu un referèndum 'sí' o 'sí' i no vol parlar d'una altra cosa". En aquest sentit, la vicepresidenta ha reivindicat la necessitat de crear una via de "diàleg constructiu".





COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
José Maria Ruiz fletxa cerdanyola
29 de juny de 2017, 16.29 h

y tú a que grupo perteneces...al de los trogloditas analfabetos? o al de los Goriloides catetos....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Synera fletxa Barcelona
29 de juny de 2017, 12.21 h

PREGUNTES PER FER PENSAR

Per què els hi costa tant admetre que CAT té el Parlament més antic del mon?

Què el seu Govern te 700 anys i la seu de govern més antiga d'Europa (la joia del Palau de la Generalitat)?

Per què no calibren el motiu pel qual l'actual President de la Generalitat és el que fa 130, hm?

Què Espanya no existia llavors essent Al Andalús gran part del territori de la península?

Què si un dels títols de la "corona" és el de Comte de Barcelona és perquè... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 31   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
29 de juny de 2017, 11.03 h



El bitxo de la Soraya, està educant al seu fill amb els principis i la moral del seu partit....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
29 de juny de 2017, 08.33 h

#11


Cual es tu grupo ?
El de los afeminados o el de los sodomitas ?



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Aragoneses, fascistas Vic ............... Trolls habituals d'equí ...... VOTAR SI, GRACIES.... TENS QUE RECONEIXE QUE espaÑa, te una DEPENDÈNCIA TOTAL DE CATALUNYA.......19% DEL PIB. fletxa Les reivindicacions que fas, no COLEN. El sistema no està mal pensat, però tens uns vicis escrivint que ja es sap qui ets–––––-Els teus CINICS, C,s (la muleta taronja del PP), el PP i amics de la dreta mes desfeta, es el que et va......
29 de juny de 2017, 07.28 h



EL GOVERN ESPAñOL, CADA COP EM FOT MES FASTIG....... !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
29 de juny de 2017, 02.44 h

Si hagues un Deu, permeteria aquest fer un Referendum?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
28 de juny de 2017, 23.27 h





#15

Tu has topat amb la teva pròpia estupidesa , i la topada ha estat MORTAL.



HUAH HUAH HUAH HUAH . . . com podeu ser tan CRETINS, els PPancastellanistes ??!! HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!







Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Santi fletxa Barcelona
28 de juny de 2017, 22.32 h

Con la iglesia hemos topado.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
boicot a Tecnotapi !! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa POR NO PEDIR DISCULPAS POR LOS INSULTOS DE SU EX-EMPLEADO MIGUEL ROMUALDO A CATALUNYA
28 de juny de 2017, 20.35 h



#11


Dime, hereje Marcela:


Podria dios fabricar una tarta de chocolate tan grande, tan grande, que ni tan sólo él se la pudiera terminar de comer??


Si és omnipotente, puede hacer la tarta, pero si es omnipotente, se la puede comer, con lo que no puede hacer la tarta pedida, luego no es todopoderoso.




Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
boicot a Tecnotapi !! BOICOT A TECNOTAPI !! fletxa POR NO PEDIR DISCULPAS POR LOS INSULTOS DE SU EX-EMPLEADO MIGUEL ROMUALDO A CATALUNYA
28 de juny de 2017, 20.27 h



#11


MarcelaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAA A A A A !!


Por qué, Marcela, no nos hablas de las prostitutas fornicarias adúlteras i transmisoras de las enfermedades de Venus, (como todas las mujeres de tu família) ... esas ireis al infierno o no?


Respondeme con RAZONAMIENTOS, no con intuiciones o con consignas para subnormales fanàticos.