El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 23:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

El Madrid vol fitxar un 'quillo' anticatalà

El jugador del Betis, Ceballos, va arribar a dir que volia que caigués una bomba sobre catalans i bascos

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El jugador del Betis, l'espanyol Dani Ceballos, estaria a punt de tancar el seu fitxatge pel Reial Madrid. Una prova més que tot podria ja estar encarrilat és que el jugador, ara concentrat amb la selecció sub-21, ha esborrat tots els seus tuits que mostraven simpatia cap al Barça, un gest que ja va passar abans que el club blanc fitxés a Isco o Marco Asensio. Ara, Ceballos ja és un expert en esborrar tuits...
daniel ceballos
Daniel Ceballos

Comparteix
   


Etiquetes
Dani Ceballos va ser notícia després que la xarxa recopilés i retraiera al jugador espanyol el seu to d'odi cap a Catalunya i País Basc. Va arribar a demanar que una bomba caigués sobre catalans i bascos després de la xiulada a l'himne espanyol a la final de Copa del Rei entre el Barça i l'Atlètic de Bilbao. També va etzibar un tuit d'odi cap a Cesc Fàbregas i Gerard Piqué per celebrar la victòria amb banderes catalanes. Fins i tot va arribar a fer comentaris racistes contra l'ètnia gitana i masclistes cap a Sara Carbonero, parella d'Iker Casilles, a qui volia fer-se.







Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de juliol de 2017, 18.55 h

http://www.elperiodico.com/es/noticias/deportes/betis-reconoce-interes-del-barca-por-ceballos-6144245


lo que me voy a reir si vienen al fc barcelona


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
fulgenciu fletxa hermenegildu
1 de juliol de 2017, 20.56 h

#13 nazi?? ta puta mare


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
1 de juliol de 2017, 12.46 h

#12

¿Veo que tu eres uno de esos NAZIS que se autootorga la potestad de dar carnets de catalan y de democrata?



QUE PENA ME DABAS Y QUE ASCO ME DAS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Aragoneses, fascistas Vic ............... Trolls habituals d'equí ...... VOTAR SI, GRACIES.... TENS QUE RECONEIXE QUE espaÑa, te una DEPENDÈNCIA TOTAL DE CATALUNYA.......19% DEL PIB. fletxa Les reivindicacions que fas, no COLEN. El sistema no està mal pensat, però tens uns vicis escrivint que ja es sap qui ets–––––-Els teus CINICS, C,s (la muleta taronja del PP), el PP i amics de la dreta mes desfeta, es el que et va......
30 de juny de 2017, 14.19 h

#11

Aragoneses TU NO ETS CATALÀ.......

I que sÍ PESAOOOOOOOOOOOOO, que viva Felipe VI i lo manteneis vosotros.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
30 de juny de 2017, 12.45 h

#4 TRAS DEMOSTRAR FEHACIENTEMENTE LAS MENTIRAS SOBRE LAS CITAS DE GANDHI,FALSOS DICTAMENES, FALSOS DERECHOS DE AUTO DETERMINACION,ETC . . AHORA DESTROZO OTRA MENTIRA SEPARATISTA DEL NAZI SYNERA.

LA UNESCO RECONOCIO OFICIALMENTE EN 2013 A LA CIUDAD DE LEON COMO LA CUNA DEL PARLAMENTARISMO.

Y CONOCEREIS LA VERDAD. Y LA VERDAD OS HARA LIBRES.

http://www.unesco.org/new/es/communication-and-information/flagship-project-activities/memory-of-the-world/register/full-list-of-registered-heritage/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Salva fletxa Països Catalans
30 de juny de 2017, 10.19 h

Està molt bé que fitxi pel Madrid, però el Madrid, com a gran club del mon que és, l'hauria de fer anar un altre vegada a l'escola a repetir tots els cursos de primària i secundària... em sembla que se'ls va saltar tots el malparit...

Salut i Independència!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
APAÑAMELAPELA fletxa II*II Republica Catalana
30 de juny de 2017, 10.11 h





TIPYCAL SPANISH

ARA ENTENC PERQUE ELS BRITANICS ELS DIUEN FOLLABURROS

QUILLO, PERO QUILLO



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
30 de juny de 2017, 09.45 h

En fi.........sense comentaris


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Aragoneses, fascistas Vic ............... Trolls habituals d'equí ...... VOTAR SI, GRACIES.... TENS QUE RECONEIXE QUE espaÑa, te una DEPENDÈNCIA TOTAL DE CATALUNYA.......19% DEL PIB. fletxa Les reivindicacions que fas, no COLEN. El sistema no està mal pensat, però tens uns vicis escrivint que ja es sap qui ets–––––-Els teus CINICS, C,s (la muleta taronja del PP), el PP i amics de la dreta mes desfeta, es el que et va......
30 de juny de 2017, 08.44 h



Si, Si.... quanta mes brossa tinguin, millor. EL SEU PRESIDENT, TAMBÉ ES BROSSA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
30 de juny de 2017, 06.51 h

Del Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010 sobre la legalitat de la declaració unilateral independència de Kosovo és treuen les següents conclusions:

– Que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

– Que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat ... Llegir més