El digital dels que votaran #SíSí. N. 3818. Dimarts, 24 d'octubre de 2017 07:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Albiol defensa que els unionistes no puguin votar en el referèndum

Considera que és el Partit Popular és qui dóna veu als no independentistes

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Exercici de surrealisme del líder del PP Català, Xavier Garcia Albiol considera que els unionistes no tenen dret a votar en un referèndum per expressar la seva opinió sobre la independència de Catalunya perquè per això ja hi ha el seu partit polític: "el debat a Catalunya és donar veu i defensar els que no som independentistes".
Xavier Garcia Albiol, líder del PPC
Xavier Garcia Albiol, líder del PPC
© @ppdecanarias

Comparteix
   


Etiquetes
Albiol, que es trobava de visita a Tenerife, afirma que davant els qui volen "silenciar i fer invisibles" els qui no són independentistes, el Partit Popular lluita per "donar veu" als unionistes, perquè mentre governi el Partit Popular a la Moncloa, "ningú convocarà un referèndum". La reflexió, que de per si es contradiu perquè en el moment que defensa que no es pugui votar a Catalunya està negant el vot tant als unionistes com els independentistes, ha assolit el seu màxim de coherència quan ha sentenciat que els populars seguiran "avançant" per defensar les normes més elementals de la democràcia.

















COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Fd'A. fletxa Calders
3 de juliol de 2017, 11.23 h

Els qui no sou independentistes cada dia sou menys. Gairebé ja no sou. Tan és que els hi doneu veu com no. Si no volen cantar que no cantin. Si el teatre està buit ja no t'aplaudirà ningú. No tens gaire sort, noi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
3 de juliol de 2017, 09.23 h

Ni cas a aquest tarat de 2m sense oxígen a la neurona. Això li passa per impedir que a tanta alçada se li oxigeni la neurona, és un inútil


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
3 de juliol de 2017, 07.49 h

La política de la por. https://pbs.twimg.com/media/DDwZ9kNXUAASVyg.jpg

https://twitter.com/GenisPinart/status/881608183399239683


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
2 de juliol de 2017, 21.30 h



Sr, Garcia, vd. està al meu nick.......


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
anònim fletxa Vilassar
2 de juliol de 2017, 21.25 h

Si a l´octubre som independents CATALUNYA SERÀ UN HUB OBERT A TOT EL MÓN. Ens haurem tret les cadenes opressores i tots fruirem de la llibertat que ens donarà la independència.

MARXEM !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
fideli fletxa rdnes
2 de juliol de 2017, 20.27 h

no son unionistes: dependentistes o sotmetistes...


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Lluís C fletxa Banyoles
2 de juliol de 2017, 20.10 h

Els hi dona veu i els hi tapa la boca....
A més de macarra, és subnormal, pobret...


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
anònim fletxa Vilassar
2 de juliol de 2017, 19.15 h

Trepitjant-ho tot, manipulant, canviant el significat, estenent cortines de fum, amagant els fets, defensant l´absolutisme, i estimant la dictadura. COM QUE L´ALBIOL ÉS UN DEMÒCRATA (????) NO VOL QUE NOSALTRES EXERCIM EL DRET AL VOT. Vaja quin demòcrata més dictador !!!!

Fora els PPerros, fora els unionistes, i VISCA LA INDEPENDÈNCIA CATALANA !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Synera fletxa Barcelona
2 de juliol de 2017, 17.39 h

Del Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010 sobre la legalitat de la declaració unilateral independència de Kosovo és treuen les següents conclusions:

– Que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

– Que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
2 de juliol de 2017, 17.38 h

CONVOCAR EL REFERÈNDUM NO SOLAMENT NO ESTÀ PROHIBIT PER LA LLEI, SINÓ QUE ÉS UNA OBLIGACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL. PROU MENTIDES!

L'ESTAT ESPANYOL INCOMPLEIX LA LLEI.

El dret a la lliure determinació, és de ius cogens, és a dir, és a dir, està recollit al nivell més alt de les lleis internacionals que han de ser obeïdes sempre.

Aquest dret està ben ancorat a la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1 del Pacte Internacional dels Drets Civils i Polítics que diu que els Est... Llegir més