El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 13:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Enquesta de La Vanguardia amb escenaris impossibles

Per tal de confondre la capçalera del Grup Godó realitza preguntes inversemblants i escenaris impossibles, si el procés guanya tindrem eleccions a la República i si perd eleccions autonòmiques

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Ahir La Vanguardia intentava desfer-se de l’enquesta sobre el referèndum ja que no era massa favorable als interessos del Grup Godó, preguntes inversemblants tapaven la realitat d’un poble que vol votar majoritàriament i que vol també la independència. Avui publiquen la segona part d’un enquesta sobre unes eleccions que nos seran. Si guanya la independència, les eleccions seran constituents d’una nova República i si la independència es perd Madrid segurament convocarà unes eleccions autonòmiques. 

Comparteix
   


Etiquetes
L’escenari de futur desvirtua qualsevol enquesta de format tradicional

Segons La Vanguardia ERC (43) guanyaria aquestes eleccions autonòmiques, seguit del PDECAT (23) i C’s (22/23), però les dades queden desvirtuades, l’escenari serà molt diferent, depenent del paper de cadascun dels partits.

Una bona notícia segons La Vanguardia, si els independentistes perden, guanyaran amb majoria absoluta unes eleccions autonòmiques.

La Vanguardia somia amb un tripartit impossible d’ERC, Comuns i PSC.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
fulgenciu fletxa hermenegildu
4 de juliol de 2017, 00.33 h

#7 cagarro vomitiu


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
3 de juliol de 2017, 19.09 h

sabido es que a mi el futbol me importa poco y que solo me rio cuando se manipula al Barça con el nazismo.

Pero hace pocos dias el Asaltapiscinas publico estpo
http://www.directe.cat/noticia/619077/el-madrid-vol-fitxar-un-quillo-anticatala

y ho he visto la posibilidad de que ese mismo jugador sea azulgrana.
http://www.elperiodico.com/es/noticias/deportes/betis-reconoce-interes-del-barca-por-ceballos-6144245

A mi me da igual, pero lo que iba a reir si fuese verdad.


JA JA JA JA JA JA JA JA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Sóm i Serem! fletxa Epanyaaaaa, quin fástic.
3 de juliol de 2017, 11.47 h

Es que la fan a Madrid


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Fd'A. fletxa Calders
3 de juliol de 2017, 11.16 h

Jo, com en Junqueras: Ens veurem les cares al carrer.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
3 de juliol de 2017, 10.36 h



Es necessari VOTAR, per la nostre LLIBERTAT..!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
3 de juliol de 2017, 09.01 h



La Vanguardia, PUFFFFFF......!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Lluís C fletxa Banyoles
3 de juliol de 2017, 02.41 h

"La Vanguardia somia amb un tripartit impossible d’ERC, Comuns i PSC.".
Ja,...i amb la peixetera de presidenta...
Valguemdeusenyor!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Lluís C fletxa Banyoles
3 de juliol de 2017, 02.39 h