El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 23:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

Les enquestes de Madrid dibuixen una alta participació en el referèndum

El Confidencial eleva la xifra a un 70,1%

Comentaris 28  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La gran diferència de la consulta del 9N amb el referèndum de l'1 d'octubre és el caràcter vinculant d'aquest últim, que en cas de victòria tindrà la legitimitat perquè el govern de la Generalitat proclami la República catalana.
Enquesta d'El Confidencial
Enquesta d'El Confidencial
© El Confidencial

Comparteix
   


Etiquetes
L'enquesta publicada per El Confidencial registra que en el referèndum unilateral de l'1-O tindria un 70,1% de participació, si més aquest és el percentatge d'enquestats que han dit que tenen clara la seva cita amb les urnes. El 17,5% restant declara que no hi anirà, mentre que l'11,3% restant no té clar si hi anirà o no.
 
Aquesta xifra, la del 70,1% de participació, és la més alta que s'han donat des que es pregunta directament sobre la participació de l'1-O. Entre les franges d'edat amb més participació destaca la de 26 a 35 anys, que seria del 80,3%, i la de 36 a 45 que amb 9 punts menys, el 71,2%, concentraria del 26 als 45 el gran gruix de participants.
 
El mateix diari, en l'anàlisi de l'enquesta, avisa que la participació de la consulta del 2014 va ser molt menor, però en cas de ser aquesta el 61% votaria a favor de la independència. Un resultat que legitima que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, pugui proclamar la independència de Catalunya.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#28
7 de juliol de 2017, 08.39 h

#26 Nada querido Aragoneses, les teves desviacions sexuals són les culpables de la teva estupidesa. Deixa de querer tant els teus adversaris i, si et pica el cul, ja tens el vibrador rojiguarro.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
oh la la fletxa andorra the old
5 de juliol de 2017, 23.49 h

#26 imbecil idiota borratxo drogat


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
5 de juliol de 2017, 14.04 h

#25 El Constitucional anula las multas por rotular solo en castellano en los comercios
El Tribunal considera que la cuota del 50% de cine en catalán es “desproporcionada” y la rebaja al 25%

POR FIN Y TRAS AÑOS Y AÑOS DE AHOGO LINGUISTICO SE AFLOJA UN POQUITO EL LAZO QUE TENIAMOS AL CUELLO MUCHOS CATALANES.

http://www.lavanguardia.com/politica/20170704/423893468920/cine-catalan-constitucional-anula-ley.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
4 de juliol de 2017, 12.18 h

#18 Tot el món? no, només vosaltres, com sempre esteu sols davant de tothom, no teniu suport internacional, europa us fot òsties perquè reaccioneu com a individus minimament civilitzats......t0ho vaig dir un dia i t'ho torno a repetir, acabreu molt malament espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
JAUME fletxa Esplugues de llobregat
4 de juliol de 2017, 07.17 h

#15
#16 Melquiades el arrastrao ,com vas d'anis ,ja vas contan els dies que et queden ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Synera fletxa Barcelona
3 de juliol de 2017, 21.01 h

AMB GANDHI PODREM DIR

1) IGNOREN (I DE QUINA MANERA!)

2) RIUEN (NO PARAVEN...)

3) ATAQUEN (DEL RIURE VAN PASSAR A D'IMMENSA RÀBIA, ELLS QUE TANT REIEN, POBRES LIRONS, I ATACAREN)

4) GUANYES

AVIAT!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de juliol de 2017, 20.04 h




#17 #18


HUAH HUAH HUAH . . . COM M'AGRADA PRENDRE'T EL PÈL (DE RUC) !! !!




Au, va, tranquil, no ploris, que aquí ja no et provocaré més, PPalurdiyyia .








Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de juliol de 2017, 20.01 h




#17 #18


Aquest "todu el mundu" ve a ser igual que aquell "sabido es" que poses al teu comentari furboleru, vols dir exactament "todu el mundu an mi casa" . . .



On vols anar, PPalurdiyyia, amb aquestes EXAGERACIONS INFANTILS, pròpies de persones molt poc FORMADES?



És com allò que vares dir al comentari 19 de http://www.directe.cat/noticia/619279/margallo-la... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de juliol de 2017, 20.01 h




#17 #18


Aquest "todu el mundu" ve a ser igual que aquell "sabido es" que poses al teu comentari furboleru, vols dir exactament "todu el mundu an mi casa" . . .



On vols anar, PPalurdiyyia, amb aquestes EXAGERACIONS INFANTILS, pròpies de persones molt poc FORMADES?



És com allò que vares dir al comentari 19 de http://www.directe.cat/noticia/619279/margallo-la... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
3 de juliol de 2017, 19.59 h



#17 #18