El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 23:09 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Albiol prepara el terreny per la suspensió de l'autonomia

Avisa, des del Parlament, que és el que busca el Govern

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

La resposta del Partit Popular de l'acte de presentació de la Llei del Referèndum no s'ha fet esperar, el líder de la delegació catalana, Xavier García Albiol, ha assegurat que el que busca el Govern, mitjançant l'aprovació d'aquesta llei de Junts pel Sí i la CUP, és la de provocar un xoc institucional i social que acabi amb la suspensió de l'autonomia.
Albiol, durant la seva intervenció a la sala de premsa del Parlament
Albiol, durant la seva intervenció a la sala de premsa del Parlament
© 324

Comparteix
   


Etiquetes
Albiol, visiblement encès per la determinació dels dos grups parlamentaris per tirar endavant el referèndum que permetrà als catalans decidir el futur polític del seu país a les urnes, ha asseverat que l'acte d'avui no és de dignitat, sinó que és un "insult als demòcrates", per sumar que és un acte "totalitari" al més "pur estil Nicolás Maduro": "és una temeritat social i política".
 
Segons el líder del Partit Popular de Catalunya, l'acte d'avui és una "provocació" perquè les institucions de l'Estat suspenguin l'autonomia, "busquen que actuïn de manera molt contundent". Albiol ha avisat que a Catalunya "no hi haurà una doble legalitat", i que els polítics que lideren el procés volen ser "màrtirs", per aquest motiu busquen tirar endavant una llei que "no entrarà en vigor ni un sol minut", perquè l'Estat actuï.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
Pepitu fletxa El Vendrellot
5 de juliol de 2017, 16.55 h

eZTE TIO es un GIRIPOLLAS y punto VISCA LA TERRA Y GIBRALTAR LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
anònim fletxa Vilassar
5 de juliol de 2017, 11.14 h

L´Albiol té un gran problema. Degut a la seva gran alçada, en aquell nivell hi falta l´oxigen i, en aquestes circumstàncies, les neurones no funcionen prou bé. Per això diu el que diu...

CATALANS, ENDAVANT AMB EL REFERÈNDUM !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Fd'A. fletxa Calders
5 de juliol de 2017, 10.50 h

Sempre i a tot arreu hi han hagut traïdors a la independència dels pobles. Però generalment, els traïdors no són gent respectable que s'hi jugui res. Intenten només mantenir la seva posició cómoda. Després, Albiol, què faràs? Diràs que tot ho deies de broma?


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
5 de juliol de 2017, 07.57 h

A ese JAVIER,no xavier, ,, penseu que es escañol i per tant es JAVIER. Es un cagat i dic CAGAT perque a una bestiota aixi no el PAREIXEN el CAGUEN un dia despres de follar pel cul a s'ha mare.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
4 de juliol de 2017, 20.45 h



!! COM SEMPRE...!! Sr. Garcia.... BON COP DE FALÇ...!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
4 de juliol de 2017, 19.21 h

Aquest no el voldran ni per fer de goril·la a les discoteques espanyoles, com feia abans a Badalona.

Si vol preparar el terreny primer que estripi la terra i la llauri si no, no farà res, com ara que no representes ningú!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
4 de juliol de 2017, 18.26 h

Haahhahahahahhahahahahahahhahahahaha, estàn cagats de por, sempre amenaçen això vol dir que anem per bon camí si sempre han d'estar-hi pendents i parlar-ne cada cinc minuts


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
4 de juliol de 2017, 17.12 h

Al merda podrida de l'Albiol, ni cas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
4 de juliol de 2017, 16.32 h



Maca, i si els 900 IMPUTATS del PP. els poses en fila i els i treus les forses de terra.mar i aire....?


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
4 de juliol de 2017, 16.00 h


En aquesta foto, i amb les mans, ens vol a dir que: el tinc aixi de petit, el cervell, i em cap ben poca cosa.