El digital dels que votaran #SíSí. N. 3850. Dissabte, 25 de novembre de 2017 06:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Forcadell burla la diplomàcia espanyola i és rebuda pel Parlament Britànic

La presidenta del Parlament es reuneix breument amb el president de la Cambra dels Comuns

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha defensat aquest dilluns "la batalla per la democràcia" dels diputats catalans partidaris del referèndum. Ho ha fet davant d'alguns dels parlamentaris britànics que a partir d'ara formaran part del grup de discussió de Westminister, l'All- Party Parliamentary Group (APPG), sobre Catalunya. Forcadell ho ha esgrimit així en la seva intervenció a la sessió constitutiva del grup, que va aturar la seva activitat arran de les eleccions britàniques del juny. Els ha explicat la querella contra ella i els altres quatre membres de la Mesa del Parlament, i ha posat sobre la taula també temes com la memòria històrica, la corrupció i l'anomenada 'Operació Catalunya'. "Crec que hi ha interès fora, i la prova és aquest grup que s'ha creat aquí", ha reblat Forcadell. Poca estona abans s'havia reunit breument amb el president de la Cambra dels Comuns, el conservador John Bercow.
 
carme forcadell, john bercow
El president de la Cambra dels Comuns, el conservador John Bercow, rep de mans de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, el llibre 'Outstanding Catalan Contributions'
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes
La diplomàcia espanyola torna a estar que trina amb els èxits sembrats pel departament d'Exteriors català. En aquesta ocasió, l'Estat no ha pogut evitar que Carme Forcadell hagi estat rebuda a la cambra dels Comuns de Londres. 

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha assistit aquest dilluns a la sessió constitutiva del grup de discussió sobre Catalunya, l'anomenat All-Party Parliamentary Group, de Westminster. Una desena de diputats han tornat a arrencar l'espai de treball després de l'aturada per les eleccions britàniques de principis de juny. A la sessió d'aquest dilluns hi han participat tretze diputats, tot i que en formaran part una vintena. 

Explicar els greuges de l'Estat

"Estic contenta d'haver sentit la història i els aclariments que ens ha donat sobre l'acusació contra membres del Parlament català", hi ha afegit la conservadora Baronessa Hooper. Després d'escoltar Forcadell, no veu "cap justificació per les accions del govern espanyol, intentant pressionar per l'acusació": "No em sembla que fos de cap manera un acte criminal", ha sentenciat. 

El rei no la va voler

Cal recordar que el rei Felipe VI va decidir no rebre a Forcadell personalment just depsrés que Carles Puigdemont fos nombrat president de Catalunya. La Casa Reial va demanar que la comunicacio es fes per escrit i no personalment. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
5 de juliol de 2017, 13.20 h

-esquiva la diplomàcia espanyola. No "burla"
-ha parlat també de temes com... No "sobre la taula"
-una mica abans, s'havia reunit. No "estona"
-han tornat a la feina després de l'aturada. No "arrencat l'espai de treball"
-a primers de juny. No "principis"
-ha defensat dilluns, ha assistit dilluns. No "aquest"
-després de sentir la Carme. No "escoltar"
-no em sembla pas que fos cap delicte, ha dit. Ni "manera" ni "un" ni "criminal" ni "sentenciat"
-va decidir no rebre la Carme Forcadell. No ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
mario fletxa barna
5 de juliol de 2017, 09.56 h

Molt bé per CATALUNYA I per la NOSTRA PRESIDENTA DEL PARLAMENT, la segona persona més important després del President Puigdemont a CATALUNYA...


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
4 de juliol de 2017, 20.42 h



!! COM SEMPRE...!!....BON COP DE FALÇ....!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
4 de juliol de 2017, 20.33 h



!! COM SEMPRE...!!.....VISCA CATALUNYA. !!

!! COM SEMPRE...!!.....VISCA EL REFERÈNDUM. !!

!! COM SEMPRE...!!.... VISCA LA INDEPENDÈNCIA I

!! COM SEMPRE...!!,,,, GRACIES ALS NOSTRES POLÍTICS QUE HAN TREBALLAT PER ARRIBAR AL 1/O.

GRACIES...GRACIES...GRACIES...


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
VIsca Catalunya fletxa .SOM I SEREM!
4 de juliol de 2017, 20.19 h

Que comencin a entendre els gàngsters mesetaris, que per entrar a Catalunya hauran de demanar permís, i robar a sac s'ha acabat, hem dit PROU!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
4 de juliol de 2017, 19.17 h





És una deducció de lògica impecable que si al parlament anglès s'ha format un grup d'anàlisi del tema català i han convidat a parlar la Carme Forcagell, la qual s'ha reunit una estona amb el President de la Cambra dels comuns Mr. John Bercow, . . .



. . . està clar que els polítics anglesos coneixen el tema català, el volen conèixer més, s'escandalitzen amb l'estratègia (si estratègia se'n pot dir) del gobierno de Madrí, i malgrat el tema escocès, no veuen amb mal ull... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
anònim fletxa Vilassar
4 de juliol de 2017, 18.30 h

Ah, ah, ah, ah,... Aragoneses, ja pots anar rient ! Les úlceres d´estómac es van coent a poc a poc ! oi que sí ?
I com va la teva ? Ja prens el protector ?

MARXEM !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
4 de juliol de 2017, 18.11 h

HAhahahahhahahahahahahahahhahahahaha, els feixistes espanyols els estallara la vena, els hi pujarà la pressió, es quedaràn vermells de ràbia, els sortirà espuma per la boca hahahahhaahahahahaa.

Que us donin literalment pel cul espanyolets i si pot ser sense vaselina, que l'aragonesis li encanta