El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 23:26 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

[Vídeo] Matussera manipulació dels traductors d'HBO Espanya en una sèrie que esmenta el procés

Els subtítols són diferents del que diu l'actriu

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

HBO emet una sèrie des del 2015 que s'anomena Casual, produïda pel canal Hulu. Ja va per la tercera temporada i té prou bones crítiques als Estats Units. A l'Estat espanyol no ha acabat de despuntar. HBO Espanya n'ofereix els capítols. El perfil de Twitter, Pantalla.cat, ha captat un moment de la sèrie on els seus protagonistes esmenten el procés i, a més, també n'ha detectat la tosca traducció al castellà.
casual, serie, hbo,
Fragment de la sèrie Casual

Comparteix
   


Etiquetes
En un dels capítols de la tercera temporada de la sèrie 'Casual' es pot veure com una de les actrius afirma que una famosa youtuber no vol anar a fer-se una sessió de fotos a Espanya fins que la situació catalana no hagi acabat. Primer de tot, felicitar la producció i el guió per a citar un fet de tan rabiosa actualitat encara que sigui un serial fet als Estats Units. D'altra banda, a més, no es posiciona, ja que "que la situació catalana hagi acabat" potser vol dir quan s'hagi assolit la independència. De fet, per deducció, potser la youtuber no vol anar a Catalunya fins que aquesta ja no sigui Espanya.
 
Una traducció que fa pudor de socarrim
 
HBO Espanya ha tingut un problema a l'hora de traduir aquesta escena i ha tirat pel dret. Tal com es pot veure en les captures, han escrit "por el tema catalán" en comptes de quan acabi la situació. Aquesta traducció es podria interpretar com que la youtuber de Califòrnia és racista amb els catalans. D'aquesta manera, a més, HBO Espanya s'estalvia d'afirmar que a Catalunya està passant quelcom important.

 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
|| || ★ || || PAÍS CATALÀ : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || | fletxa L'estat espanyol per als espanyols i un estat català per als catalans. Volem un estat on la nostra llengua sigui oficial en tot l'estat
6 de juliol de 2017, 20.51 h




#9 #10 #15


TU TAMBÉ, PPalurdiyyia PPaPPanates franquista Albertu Caguetesneses, VIUS AMB MÉS DE SIS MESOS D'ENDARRERIMENT ??!! (d'endarreriment mental, més d'un lustre, PPobreta)




BAN KI MOON NO ÉS SECRETARI GENERAL DE L'ONU DES DE FA MÉS DE SIS MESOS, PPALURDETA !!





Altra cosa:


Veiam, MARIONETA MARIcONETA Albertu Caguetesneses, la PPobra PPalurda PPaPPanates i PPatosa franquista:


Ja sé que tu no ets un hipòcrita, i si em dius "QUERIDO" és perquè de debò "me quieres"
... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
6 de juliol de 2017, 17.44 h


LA CASI LEY "SUPREMA" QUE SE HA INVENTADO EL PUIGTONTON NO CUMPLE LA LEGISLACION INTERNACIONAL COMO PRETENDE HACEROS CREER

Entrevista con Ban Ki-moon, secretario general de Naciones Unidas

'Cataluña no está incluida entre los territorios sin autogobierno con derecho de autodeterminación'
http://www.elmundo.es/espana/2015/10/30/5633b14cca4741b21d8b4614.html

¿Cree que el derecho de autodeterminación de los pueblos puede aplicarse en el caso de Cataluña, de acuerdo con la legislación in... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
6 de juliol de 2017, 16.21 h

Res de nou... Franco ja ho va fer durant anys.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
6 de juliol de 2017, 16.15 h

#10 Vaja!!!! i tu normalment no parles d'altres temes que no tenen res a veure per no dir gens amb l'article? pffff!!! mare meva, sempre fots el ridícul? és una obsessió sexual teva o que?

Quanta falta de confiança que teniu els espanyols, hehehehehehehehehe, un cop més es demostra que espanya com a país no existeix


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
6 de juliol de 2017, 16.13 h

#9 Si? tu creus que tenim falta de confiança? torna a llegir la notícia, ni tant sols li donen més importància, sinó com una anecdota, però segur que vosaltres us agafeu com algo vàlid, no sería el primer cop que us aferreu a qualsevol cosa que tingui a veure amb Catalunya o el procès.

Per cert, per dir que nosaltres tenim una "falta " de confiança, trobo que hi doneu molta importància al tema, per no dir que el teu govern espanyol està dedicant tots els mesos previs al referèndum... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
6 de juliol de 2017, 14.30 h

#10 querido tonto, vuelva a dolsa catalunya , ahi se sentira como en casa


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
6 de juliol de 2017, 14.06 h

#5

querido abuelete

contra o normal en mi he leido de nuevo tu post y he visto que estabas hablando de una chorrada nazi y no del tema del articulo


sorry


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
QUERIDO NAZI-ONANISTA "zapustarrastroso" JUAN RUIZ SOLANAS AKA COMO SUPERCAT DE FIGUERAS-GERONA: Tus palabras resuenen en mis oidos como un zumbido de moscas. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente dentro de TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
6 de juliol de 2017, 14.03 h

#5

querido abuelete nazi


no es un documental es una serie donde muy de pasada sale a relucir el nombre de españa

es la enesima preba de la falta de confianza y el temor que producen vuestros desvarios politicos en algunas personas en el extranjero


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
6 de juliol de 2017, 13.53 h

#7 hola manolo, marzaran, mazapan, ieojfewjgfierjg


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
LLUIS fletxa bcn
6 de juliol de 2017, 12.12 h

# 4 : VES A POC A POC NO GAIGUIS.

Brussel·les creu que el procés “no afavoreix” la candidatura de Barcelona per a l’Agència del Medicament | Brussel·les

La consulta de l'1-O coincidiria amb les dates en les quals cal decidir la ubicació de la institució europea.


N.B. COM AL QUEBEC D'ON VAN MARXÁ LES EMPRESES MÉS IMPORTANTS. UNES NO VINDRÁN I D'ALTRES MARZARÁN.